Sta je novo za karburator automobile?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marek
    CBC Senator
    • 16.09.2005
    • 243
    • Beograd

    Sta je novo za karburator automobile?

    Evo o cemu se radi, par ugradnja koje sam video u zadnje vreme za yugice i keceve me je iznenadilo...
    slucaj 1:
    dodje covek kaze kada je sipao gas pukao mu multiventil i napunio gepek gasom - multiventil je bio loseg kvaliteta neki ne mogu ni marku da procitam uglavnom on je nasminkan i ima zice koje vode do kabine vozaca da se vidi nivo gasa u rezervoaru, ali je katastrofa. Ostalo je standardno elektro ventili su metalni i cini mi se OK.
    slucaj 2:
    yugo 55 ugradjen landirenzo sve lepo ono sto mi je neobicno to je da je elektro ventil za gas na samom isparivacu - jeli se to tako ugradjuje ili kako?

    u oba slucaja ne postoji onaj mali ventil koji je nakacen na isparivacu sa strane kao na klasicnom sistemu vec je nekako drugacije postavljen, takodje u kabini nema onog drugog dugmeta sto zovu sauh za plin. Neki kazu da on cim je na kontaktu ubacuje gas - jeli to tacno ako je tako mislim da to nije bas najsrecnije resenje - ljudi, majstori prosvetlite me o cemu se ovde radi
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    1. Prvi put cujem da multiventil pukne na pola. Mora da je neki turcizam.

    2. Normalna stvar! Landi Renzo proizvodi novi tip isparivaca koji je bez vakum membrane (elektronski isparivac) i nema ga u drugoj verziji. Samim tim se koristi prekidac koji ima samo jedno dugme, koje iskljucivo sluzi za prebacivanje izmedju dva tipa goriva. Ventil za gas namontiran na isparivacu je takodje normalna stvar.

    P.S. Bez verglanja (na kontaktu), gas ne prolazi kroz isparivac.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • nijebitno
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2006
      • 629
      • Modrica

      #3
      Elektronski isparivac?

      Moze li neko da objasni kako rade ti elektronski isparivaci koji nemaju vakum membrane? Ja sam mislio da je razlika izmedju klasike i tih elektronskih samo u tom "coku".

      Mozda ne bi bilo da to ide u ove ljepljive teme.
      Difference between man and boys is the price of their toys

      Comment

      • marek
        CBC Senator
        • 16.09.2005
        • 243
        • Beograd

        #4
        E pa upravo to mene i zanima, znaci li to da nema zamene membrane i koje je funkcija membrane u isparivacu osim sto razdvaja gas i vodu.
        Da li sada moze da se montira isparivac i drugacije a da se pri kocenju ne primeti gubitak snage kako je to bilo sa membranskim uredjajima.
        Poz

        Comment

        • nikolans78
          CBC Senator
          • 16.03.2006
          • 277
          • Vankuver, Kanada

          #5
          membrane ne sluze uopste za razdvajanje vode i gasa. Voda ima svoje kanale kroz isparivac i sluzi za grejanje istog. Membrana visokog pritiska sluzi za snizavanje pritiska, a velika membrana sluzi za regulaciju protoka gasa u motor. Znaci, sredina membrane je preko poluge povezana sa ventilom koji u zavisnosti od polozaja membrane(kojeg odredjuje pritisak sa jedne strane membrane) otvara odnosno zatvara isti. E sad, ne znam kako radi taj elektronski. Samo sam hteo da pojasnim cemu membrane sluze

          Comment

          • Aladin
            CBC Senator
            • 17.08.2005
            • 223
            • Beograd

            #6
            Ja imam BRC bez vakum crevca sa usisne grane. Na sebi ima jos jedan elektro ventil. Kad dam kontakt, ako ne zaverglam za pet sekundi cujem ventil kako zatvori protok gasa. Za sada radi dobro sem sto poslednjih dana imam problem sa lerom o kom sam pisao u drugoj temi. Ali to je vec druga prica....
            Ko prvi devojci - sam u nju upada!

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Dve godine pišeš i sve padne u vodu....
              Svi imaju membrane pa i sekvencijalni.
              I dalje nije dobro da se isparivač montira poprečno u odnosu na osu vozila. membrna kod nekih razdvaja gas i vodu kod nekih ne.
              Kod nekih ide gas odmah čim daš kontakt kod nekih ne. Kod kojih sve ovo i kako, znaju monteri.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • marek
                CBC Senator
                • 16.09.2005
                • 243
                • Beograd

                #8
                To se trazi Doro izvini sto te mucimo ali bre nikako da dodjem do tih informacija.
                Moje iskustvo sa isparivacima je da sam video par rasturenih elplin konjic i jedan tartarini pa sam video da ima tzv. klackalica koja odredjuje koliko gasa ide i da preko vakuuma zna koliko mu treba, e sad kod ovog novog kako isparivac zna koliko gasa treba da gura?
                E sad jedno pitanje kako ventil zna da kad sam ja dao kontakt sam poceo i da verglam jel ima neka signalizacija koja se kaci na anlaser ili je ova varijanta da 5sec gura plin i to je to pa ti palio ne palio isto ti je.

                To sto znaju majstori nije stetno da i mi znamo tako da recimo sutra kad budem ugradjivao novi uredjaj na karb. auto znam da li da izaberem stariji ili noviji sistem - ja sam jos uvek pristalica starijeg ako mozete ubedite me u drugo

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Sve što s ivideo od isparivača onih starih, radi i danas isto tako samo je novije kućište, finija izrada itd...

                  Da bi motor radio potrebna je struja na svećicama, onim dizelima eventualno nije ali obično tako radi motor. Struja je promenljiva u intervalima inače bi to bio aparat za varenje.
                  E to da li se menja impuls struje ili ne, govori onom pametnjakoviću od gasnog prekidača (kompjuteru) da li motor radi ili ne.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • marek
                    CBC Senator
                    • 16.09.2005
                    • 243
                    • Beograd

                    #10
                    Jel ovo neka sprdnja ili sta? ja imam u jugu kompijuter samo kad ponesem laptop sa sobom.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Ili šta Prekidač koji je dovoljno pametan da meri impuls bobine (obrtaje) a usput i može da se programira ima u sebi neki čip. Čim ima čip znači da je komjuter
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • marek
                        CBC Senator
                        • 16.09.2005
                        • 243
                        • Beograd

                        #12
                        OK, evo ovako da uprostim stvari mozda cu da ugradjujem plin u neku staru ladu 1500ccm pa me interesuje da li je bolje uzeti taj novi elektronski ili ici na staru i proverenu tehnologiju sa vakuumom.

                        I jos jedno pitanje koja boca najveca ide u onu rupu za bocu na ladi.
                        Pozdrav

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Ajd još jednom, svi su vakumski, dali ćeš upotrebiti model sa elektroventilom na sebi ili ne zavisi od izbora. Nije bitno. Bitno je da jedan ide sa jednim prekidačem a drugi sa drugim, bar kod Lovata. Kod drugih ne mora biti tako.
                          To treba majstor da zna koji montira.
                          Boca ide od 45 litara u taj mali prostor, ili veća sa nosačem ali onda ide malo prema nazad.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • marek
                            CBC Senator
                            • 16.09.2005
                            • 243
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by Dora
                            To treba majstor da zna koji montira.
                            .
                            Pa zbog tih majstora koji znaju ja sam se "upisao" na ovaj forum, mnogo sam stvari saznao iz iskustava drugih ljudi. Majstor koji montira prodaje ono osto trenutno ima na lageru a ne ono sto je bolje za moj auto, posle kada taj auto dodje kod drugog majstora obavezno taj majstor ispljuje prvog i kaze da je bolje da si ugradio nesto drugo, e zato ja kao korisnik treba da znam sta hocu.

                            @Dora
                            ako te mrzi da pises nemoj da pises bilo sta, ovo ti je vec drugi ili treci post na ovom topicu a na forumu... pa dokle ces, evo Ivan lepo napisao sta je imao kratko i sazeto.

                            Poz

                            Comment

                            • ada
                              CBC Senator XXL
                              • 04.06.2005
                              • 2375
                              • Novi Sad
                              • Svasta nesto

                              #15
                              Originally posted by marek
                              @Dora
                              ako te mrzi da pises nemoj da pises bilo sta, ovo ti je vec drugi ili treci post na ovom topicu a na forumu... pa dokle ces, evo Ivan lepo napisao sta je imao kratko i sazeto.

                              Poz
                              ovo je vec na nacionalnoj osnovi ! Sva sreca pa dora razume mlade pa ce ti lepo odgovoriti
                              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                              Comment

                              Working...
                              X