Cudan problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aladin
    CBC Senator
    • 17.08.2005
    • 223
    • Beograd

    Cudan problem

    Citroen BX 16TRS, BRC venturi uredjaj.
    Od pre par dana mi se javlja cudan problem. Naime, auto i dalje ide odlicno, bez ikakvih problema, ima snage, ubrzava dobro bez ikakvih trokiranja, ali.... Problem nastaje pri kocenju pred semaforom. Tada mi naglo broj obrtaja padne na 400 - 500, kao da ce da se ugasi. Posle nekoliko sekundi stajanja na leru kazaljka obrtomera se lagano podigne na 900 -950 kao sto i treba da bude. Vazduh ulazi u filter iz zavetrine a naucio sam vec da u voznji na gas ne izbacujem u ler dok auto skoro potpuno ne stane, znaci nije to. Nista nisam menjao, filter vazduha i sl.

    Pokusao sam da podiglem ler na stafu na isparivacu i doterao ga skoro do kraja ali bez efekta, tj. broj obrtaja se povecao posle onih nekoliko sekundi stajanja. Problem pri kocenju ostaje. Zanimljivo je jos da je problem izrazeniji posle brze voznje na duzim deonicama, tada kad najzad treba da stanem hoce skoro da se ugasi. U voznji od semafora do semafora po gradu od nekoliko desetina metara skoro je sve ok.
    Mozete misliti koliko sve ovo moze da nervira. Eto. trudio sam se da problem sto bolje opisem. Saveti i ideje??
    Pozdrav
    Ko prvi devojci - sam u nju upada!
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    obrtaji padnu najverovatnije usled neodgovarajuce kolicine goriva ili smese, pa onda motor ler gasa pusta dodatnu kolicinu vazduha/smese da iskoriguje ler na predvidjenu vrednost. ukoliko tvoj auto ima mogucnost stelovanja kolicine vazduha za ler na leptiru (obicno sraf koji regulise protok vazduha pored leptrira - bajpas) sa time bi trebao da resis problem, te prilikom pustanja gasa ce biti dovoljno smese za ler i motor ler gasa nece morati to da koriguje. ovo je iz mog iskustva sa slicnim slucajevima sto na gasu sto na benzinu.
    da li ti se ista stvar desava i na benzinu ili samo na gasu?
    moze naravno biti i drugih uzroka, ali ovaj mi najvise lici na to
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • Aladin
      CBC Senator
      • 17.08.2005
      • 223
      • Beograd

      #3
      Na benzinu se ne desava. A motor ler gasa nemam posto imam karburator...
      Nisam dirao smesu, mogu da probam. Nisam dirao zato sto auto radi ko sat sem tog navedenog problema. Filter vazduha je menjan pre cetiri meseca. Ako se on zaprljao malo pa pusta manje vazduha onda bih trebao da zavrnem malo dovod gasa da bi smesa ostala u istom odnosu? Jel mi dobra logika?
      Ko prvi devojci - sam u nju upada!

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #4
        ufff...karburacija...sa time bas i nemam puno iskustva... da nije isparivac postavljen poprecno na osu auta ? u tom slucaju bi se javile inercione sile prilikom kocenja koje bi mogle delovati na membranu/klackalicu pa da to pravi problem.

        Ako se on zaprljao malo pa pusta manje vazduha onda bih trebao da zavrnem malo dovod gasa da bi smesa ostala u istom odnosu?
        filter uvek pusta onoliko vazduha koliko motor "vuce", jedino sto prljav filter pravi veci potpritisak pa se to odrazava povlacenjem vece kolicine gasa=bogatijom smesom.
        a za stelovanje, proceni sam, rekao bih da si upucen u funkcionisanje sistema za gas, pa znas sta radis prilikom okretanja "srafova"
        sam sebi najbolje mozes namestiti optimalan odnos potrosnja/snaga, jer ti najbolje znas kako ti se ponasa auto u ovom ili onom slucaju.
        uglavnom, ne lici mi da je smesa (veliki sraf na crevu) ovde problem...
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • Aladin
          CBC Senator
          • 17.08.2005
          • 223
          • Beograd

          #5
          Hvala na trudu, slazem se sa tim sto pises. Isparivac je savrseno u osi auta tako da nije ni to...
          U tome i jeste fora, vec mesecima mi auto ide ko zmikce i trosi normalno (od kada smo se Dora i ja igrali sa postavljanjem miksera i stelovanjem) i sad odjednom ******** na leru. Ide on i dalje isto, nisam primetio ni da se potrosnja povecala, zato i kazem da je problem cudan. Tacnije, ler je OK kada stojim u mestu. OK je i desetak sekundi posto se zaustavim, sam digne broj obrtaja na normalu. Problem je sto kako se zaustavim on naglo padne na ispod 500.... A to me bas
          Uffff....
          Da li je moguce da je kvalitet gasa u pitanju? Hm, hm... tesko....
          Ko prvi devojci - sam u nju upada!

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Nije teško, gas ej očajan, ne loš nego očajan.
            Sa druge strane tako se ponaša i ako vuče falš vazduh ili ako se filter vazduha ili plina zaprljao.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • nikolans78
              CBC Senator
              • 16.03.2006
              • 277
              • Vankuver, Kanada

              #7
              mozda se isparivac zaprljao unutra, pa ga treba ocistiti. Mozda se polugice koce od prljavstine ili su membrane otvrdle...

              Comment

              • Aladin
                CBC Senator
                • 17.08.2005
                • 223
                • Beograd

                #8
                Hvala na sugestijama.
                Isparivac je star manje od godinu dana tako da ne verujem da su membrane. Sto se tice fals vazduha sve sam udihtovao ko najstrasnija picajzla ali cu opet proveriti. Dora zna od kakve je kilave plastike kapa preko karburatora, mozda je negde napukla... Jos danas skidam da pogledam. I filter za vazduh.
                A za prvo skidanje filtera za gas cu naici kod gorepomenutog cim budem u Novom Sadu.... To je BRC ventil sa ulaskom gasa odozdo. Jel se taj filter cisti ili menja? Da znam dal treba da ga kupim, i jos kad bih znao gde.....
                Ko prvi devojci - sam u nju upada!

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  To nije filter u klasičnom smislu nego plastično sito, znači drži "mekan ko dekin"...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Aladin
                    CBC Senator
                    • 17.08.2005
                    • 223
                    • Beograd

                    #10
                    Ha Bakin kolac.....
                    Btw, juce mi rece jedan Novosadjanin za novu monetu i kursnu listu:
                    1 Lalos = 100 Dodjosa.....
                    Ko prvi devojci - sam u nju upada!

                    Comment

                    Working...
                    X