slab ler gas i hladan start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • slab ler gas i hladan start

    Pre svega, POZDRAV SVIMA!!!
    Kako sam nov korisnik TNG-a, zanima me par stvari na koje cu nadam se dobiti odgovor.......
    Auto je Golf2 1987god., dvogrli karburator, automatski saugh, ugradjeni uredjaj je Landi

    1. Naime kada startujem auto radi perfektno, medjutim, kada postigne radnu temperaturu, na leru radi ocajno, maltene je gotov da se ugasi ali se u voznji ponasa normalno, cim stanem(semafor i sl.) obrtaji se rapidno smanje sa normalnih 900-1000 na 200-400!!! Kada ponovo krenem, sve je normalno, inace automobil radi krajnje normalno i potrosnja mu je 15% veca nego sa benzinom. "Prelistavjauci" forum nisam naisao na slican problem, ako sam propustio, unapred se izvinjavam.
    2. Ne bih da dosadjujem sa startovanjem hladnog motora na gas, jer vidim da je pominjano barem 100 puta.....jedino mi nije jasno koje je to "crveno dugmence" za saugh? Meni je saugh automatski a sto se tice prekidaca u kabini imam tri polozaja: benzin, neutralni i za gas......kako u tom slucaju lakse startovati hladan motor na gas?
    Pozdrav svima.....
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    najverovatnije je smesa ili prebogata ili presiromasna na leru, regulise se odvrtanjem/zavrtanjem (bogatije/siromasnije) na samom isparivacu.
    moze biti da ti se filter vazduha vremenom zaprljao pa povlaci vise gasa, pa je potrebno korigovati sa srafom na isparivacu.
    naravno, ovo vazi pod uslovom da je sve drugo ok.
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment


    • #3
      Hvala na savetu, izgleda da ste svi ovde krajnje ok i kolegijalni......
      Filter za vazduh je nov, kao i razvodna ruka i kablovi.....doduse svecice nisu .....moze li to da bude razlog?

      Comment

      • Rubi
        CBC Senator XXL
        • 06.05.2005
        • 519
        • Beograd

        #4
        Svecice su jedan od kljucnih "pravljaca problema". Na svu srecu, uvek mozes da napravis vizuelnu inspekciju i proveru zazora. Mozes i da ih zamenis, komplet "regularnih" svecica i nije neki trosak.
        (\__/)
        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
        (")_(") your signature to help him gain world domination.

        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          mislim da bi svecica pravila problem i prilikom drugih rezima rada motora...a ovde je samo ler problem...
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment


          • #6
            hvala na savetima, definitivno posle sljake idema da kupim komplet svecica...........ima li neki savet oko problema koje imam oko startovanja motora kada je hladan?
            Jos jednom hvala..............

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #7
              pre nego sto pokupujes svecice i jos pola motora , probaj prvo sa srafom za ler kako sam ti opisao, i javi ima li promene.....obelezi pocetno stanje i vrti lagano, prati promenu... treba prvo poci od najjednostavnijih stvari pa ako nije to u pitanju, onda ici dalje...
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #8
                . Ne bih da dosadjujem sa startovanjem hladnog motora na gas, jer vidim da je pominjano barem 100 puta.....jedino mi nije jasno koje je to "crveno dugmence" za saugh? Meni je saugh automatski a sto se tice prekidaca u kabini imam tri polozaja: benzin, neutralni i za gas......kako u tom slucaju lakse startovati hladan motor na gas?
                Pozdrav svima.....
                uloga "crvenog dugmenceta" je da prilkom pritiska na isto se aktivira el.magnet koji se nalazi na centru poklopca isparivaca i gurne membranu te pusti malu kolicinu gasa u karburator sto olaksava start.
                ako ti majstor koji ti je ugradjivao gas nista o tome nije rekao onda vrlo verovatno da ga nije ni povezao....
                kad pritisnes to dugme (auto na kontaktu) trebalo bi da se cuje "klik" iz isparivaca.
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • dekideki
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1914
                  • Beograd

                  #9
                  tebi je centralni problem nizak nivo rashladne tecnosti u sistemu, sto direktno prouzrokuje zaledjivanje isparivaca jer se isti zagreva tom tecnoscu i tako pospesuje prelazenje iz tecnog u gasovito stanje. kad se taj proces desava, oslobadja se temperatura od -30C.
                  dakle, proveri (oprezno) da li ti je hladan isparivac kad ti se to desi. treba da bude vreo da se opeces... jos jednom - oprezno! mozes i da se "ispeces" na -30, vodi racuna.
                  ajde proveri to, izgleda mi da je to tvoj slucaj. (dolij tecnost)

                  pozdrav
                  .

                  Comment

                  • marek
                    CBC Senator
                    • 16.09.2005
                    • 243
                    • Beograd

                    #10
                    ti nemas crveno dugme zato sto ti je uredjaj elektronski - venturi i sam prilikom startovanja motora odradi sta treba, znaci verglaj i vozi...

                    Comment

                    • Flavio
                      CBC Senator XXL
                      • 13.06.2006
                      • 1926
                      • 012 Centar
                      • KaraWagon 1.4T.Spark

                      #11
                      Poslusaj @ale944 za podesavanje lera!
                      @dekideki,ne bih rekao da je nivo u hladnjaku.Vidis da samo ler zeza.Neznam da l' si imao prilike da vidis kako se ledi isparivac?Menjao sam crevo pa nisam dobro isterao vazduh.Pola isparivaca se zaledilo za 2 minuta a napolju +30!Ludilo!Znam dovoljno kako sve funkcionise,inace!

                      Comment

                      Working...
                      X