prvo da pozdravim sve clanove ovog foruma posto je ovo moj prvi topic.forum je zaista odlican i samo nastavite da razmenjujete iskustva pa da i mi laici nesto naucimo.
elem da se vratim mom problemu
naime kupio sam pre jedno dva meseca toyotu corollu 90` 1.3xl koji ima u sebi lovato sistem ugradjen pre 3 godine kako mi je rekao prethodni vlasnik.i sve je islo dobro sve dok mi se nije pokvario alanser.odem ja tako do majstora i on mi sredi taj problem i jos mi usput nesto pomenu da m nije dobar rasprsivac.ja ga cudno pogledah uredno platih i krenuo ja svojim putem.sledece jutro kad sam hteo da ga upalim jedva sam to uradio.inace palim auto na plin jer nisam imao nikakvih problema sa tim.uspeo sam nekako i to da uradim ali cim sam stao na semafor poce da mi se spusta brzina obrtaja sve dok mi se auto nije ugasio.e od tad pocinju moje muke.odem u servis lik mi skinu neku granu od vazduha i rece teraj.gotov problem?!!!nije mi bas bilo jasno kako to ali ajde.sutra ujutru ista prica .opet ja kod majstora on mi izvadi crevce i automatskog sauha ili sta god to bilo(neko cudo na grani dotoka vazduha,valjda je to za sauh)i opet kaze teraj. vec pocinjem da se nerviram ali opet kazem ajde.posto se u kola razumem koliko moja baba u kompjutere progutah knedlu i opet krenem.ujutru kao malo bolje samo je razlika to da mi se auto ne gasi vec ni je brzina obrtaja oko 200rpm i to samo kad je hladan.kasnije se ti problemi izgube i sve radi normalno.sve dok mu ne upalim hladjenje ili brisace ili svetlo.cim upali nesto od toga brzina mi se smanji na 800 ili ako upalim sve to zajedno ode on na 500 rpm.bez obzira dali je auto vruc ili hladan.
eto to je moja muka.recite mi ima li meni spasa ili da idem redno kod majstora koji su mi cackali auto pa ja njih malo da cackam.sto mi je ciniti?
unapred zahvalan za sve sugestije
elem da se vratim mom problemu
naime kupio sam pre jedno dva meseca toyotu corollu 90` 1.3xl koji ima u sebi lovato sistem ugradjen pre 3 godine kako mi je rekao prethodni vlasnik.i sve je islo dobro sve dok mi se nije pokvario alanser.odem ja tako do majstora i on mi sredi taj problem i jos mi usput nesto pomenu da m nije dobar rasprsivac.ja ga cudno pogledah uredno platih i krenuo ja svojim putem.sledece jutro kad sam hteo da ga upalim jedva sam to uradio.inace palim auto na plin jer nisam imao nikakvih problema sa tim.uspeo sam nekako i to da uradim ali cim sam stao na semafor poce da mi se spusta brzina obrtaja sve dok mi se auto nije ugasio.e od tad pocinju moje muke.odem u servis lik mi skinu neku granu od vazduha i rece teraj.gotov problem?!!!nije mi bas bilo jasno kako to ali ajde.sutra ujutru ista prica .opet ja kod majstora on mi izvadi crevce i automatskog sauha ili sta god to bilo(neko cudo na grani dotoka vazduha,valjda je to za sauh)i opet kaze teraj. vec pocinjem da se nerviram ali opet kazem ajde.posto se u kola razumem koliko moja baba u kompjutere progutah knedlu i opet krenem.ujutru kao malo bolje samo je razlika to da mi se auto ne gasi vec ni je brzina obrtaja oko 200rpm i to samo kad je hladan.kasnije se ti problemi izgube i sve radi normalno.sve dok mu ne upalim hladjenje ili brisace ili svetlo.cim upali nesto od toga brzina mi se smanji na 800 ili ako upalim sve to zajedno ode on na 500 rpm.bez obzira dali je auto vruc ili hladan.
eto to je moja muka.recite mi ima li meni spasa ili da idem redno kod majstora koji su mi cackali auto pa ja njih malo da cackam.sto mi je ciniti?
unapred zahvalan za sve sugestije
Comment