Jeep 5.2 V8 - detonacije, siromašna smesa ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KKK
    CBC Član
    • 16.09.2005
    • 68
    • Beograd

    Jeep 5.2 V8 - detonacije, siromašna smesa ?

    Dešava mi se da kada je motor poluzagrejan da se zagrcne i ponekad detonira i ugasi se. Ovo mi se dešava samo na malim obrtajima, znači kada krećem na semaforu i slično, relativno retko ali desi se jednom u nedelju dana.
    Na benzinu je sve OK. Svećice ok, fabrički zazor 1.01 mm to bi verovatno moglo da se spusti na 0.8 mm ali pretpostavljam da je moj glavni problem u siromašnoj smesi. Uredjaj je Landi sa lambda kontrolom. Da li mogu nekako sam da pojačam mešavinu, ako je to razlog povremenih detonacija, ili moram u servis na "kompjuter" ?
    http://www.srbija4x4.net
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    ako sumljas na smesu najpametnije ti je da odes u servis da ga spoje na komp i presteluju!
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • jeronimo
      CBC Senator XXL
      • 27.10.2005
      • 390
      • beograd
      • ваз 21214-20

      #3
      ako ti je sistem sa lambda kontrolom lovato lako ti je da grubo podesis smesu pomocu onih diodica (a za fino trk na kompjuter)
      prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

      Comment

      • KKK
        CBC Član
        • 16.09.2005
        • 68
        • Beograd

        #4
        ... onih diodica ?
        http://www.srbija4x4.net

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Originally posted by jeronimo
          ako ti je sistem sa lambda kontrolom lovato lako ti je da grubo podesis smesu pomocu onih diodica (a za fino trk na kompjuter)
          Uredjaj je Landi sa lambda kontrolom

          1. Varnica (kablovi, svecice)
          2. smesa, otpada, jer je Landi sistem potpuno adaptivan i prati iskljucivo informaciju od sonde
          3. varnica
          4. varnica.....

          P.S.

          5. nije sekvencijalni sistem skup, nego je dobar i za neke automobile neizbezan.
          6.secas se ovoga:

          Originally posted by KKK
          Informacija od juče iz 3 servisa za vozilo Grand Cherokee 5.2 V8 ; 1997.

          Klasičan sistem, boca 100 l, lamda kontola, unutrašnji pokazivač nivoa goriva ... :
          Rašić: 725 eura
          Jugogas: 675 eura
          Servis iza Rašića 500 m (neki papani): 850 evra

          Sekvenicajlini sistem sa bocom od 100 l :
          Rašić: 1700 evra
          YugoGas 1600 evra
          "papani": 2000-2500 evra (rekao bih da nikad nisu ni videli a kamoli ugradjivali) zaobilaziti u širokom luku.

          Najpozitivniji utisak sam stekao kod Rašića i ako sam u Jugogasu ugradjivao plin u već dva auta. Neka ne zamere moderatori na opsaci
          i da sam rekao da je sekvencijalni najbolje resenje i do cega sve moze da dodje ako se ugradi venturi sistem?

          7. Dobronamerna preporuka:
          Idi kod ljudi kod kojih si ugradio gas i lepo ih zamoli da ti skinu taj sistem i doplati za sekvencijalni, jer taj motor ima sklonost ka detonaciji prilikom voznje na gas, jer je dovoljno da jedan od 8 kablova ili jedna od 8 svecica zakaze i booom.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • KKK
            CBC Član
            • 16.09.2005
            • 68
            • Beograd

            #6
            mmm da, sećam se nije bilo tako davno ali ...
            neposredno posle pisanja tog posta imao sam maler, motor mi je "zveknuo" pa sam kupovao novi to me je prlično ojadilo (2500 e.) tako da sam na kraju ugradio venturi čak su mi još spustili cenu na 585 e.
            Da, da znam šta ćeš da mi kažeš ko ne plati na mostu ... ,
            ali računao sam da sam potrošio sav maler za ovu godinu na tom autu, ima tri klapne na usisnoj grani i kućištu filtera, tako da nisam imao nikakvih oštećenja do sada, što naravno ne znači da ih neće biti u buduće.
            Sekvecijalni ostaje kao opcija, ali ga u ovom momentu ne mogu priuštiti idu godišnji odmori, more ...
            Verovatno ću se kajati a ti ćeš me opet citirati.
            Hvala Ivane.
            http://www.srbija4x4.net

            Comment

            Working...
            X