ok,
da krenem od pocetka. naime imao sammnogo problema sa motorom ranije, i sa niskim leprom, i sa pumpom za gorivo i da ne nabrajam. potom su usledili mehurici vazduha u sistemu, gde je ustanovljeno da je 4 cilondar riknuo. poravnjana je glava, zamenjeni dihtunzi, sredjena pumpa za vodu.
medjutim, juce sam dosuo kok pola litra g12, nakon 7k predjenih kilometara. ler gas na plinu me je i pole toga zezao (radio na 400 rpm, gusio se i sl), a pumpa za gorivo je neodgovarajuca, tj. funkcionise samo kada ima vise od pola rezervoara goriva.
otisao sam kod plinara, covek je sve ocistio, sredio, namestio da mi nema "loseg vazduha" kako rece (ceo deo gde je filter za vazduh je bio labav - pa ga je dotegao) medjutim ler gas mi je bio na 1200rpm, sto i nije tako lose, niti je auto mnogo trosio. moram da napomenem da je i na benzinu radio toliko. medjutim, u poslednjih par dana, pogotovu posle dve duze ture sa da kazem drknutom voznjom (visoki obrtaj i sl) auto je poceo ponovo da se ponasa cudno. naime, kad se krecem sve je super, medjutim, kad kocim, i kad pritisnem kvacilo, autu obrtaji padnu na 100 rpm, a kada se potpuno zaustavim, spuste se na 500-600 rpm. bojim se da cu opet imati problema. sta bi mogla biti boljka?
pomagajte
nissan primera p10, 1.6, 16 v, 96 o god., 105hp.
da krenem od pocetka. naime imao sammnogo problema sa motorom ranije, i sa niskim leprom, i sa pumpom za gorivo i da ne nabrajam. potom su usledili mehurici vazduha u sistemu, gde je ustanovljeno da je 4 cilondar riknuo. poravnjana je glava, zamenjeni dihtunzi, sredjena pumpa za vodu.
medjutim, juce sam dosuo kok pola litra g12, nakon 7k predjenih kilometara. ler gas na plinu me je i pole toga zezao (radio na 400 rpm, gusio se i sl), a pumpa za gorivo je neodgovarajuca, tj. funkcionise samo kada ima vise od pola rezervoara goriva.
otisao sam kod plinara, covek je sve ocistio, sredio, namestio da mi nema "loseg vazduha" kako rece (ceo deo gde je filter za vazduh je bio labav - pa ga je dotegao) medjutim ler gas mi je bio na 1200rpm, sto i nije tako lose, niti je auto mnogo trosio. moram da napomenem da je i na benzinu radio toliko. medjutim, u poslednjih par dana, pogotovu posle dve duze ture sa da kazem drknutom voznjom (visoki obrtaj i sl) auto je poceo ponovo da se ponasa cudno. naime, kad se krecem sve je super, medjutim, kad kocim, i kad pritisnem kvacilo, autu obrtaji padnu na 100 rpm, a kada se potpuno zaustavim, spuste se na 500-600 rpm. bojim se da cu opet imati problema. sta bi mogla biti boljka?
pomagajte
nissan primera p10, 1.6, 16 v, 96 o god., 105hp.
Comment