Pazario sam skoro doticni auto i posto je pogodba bila sa prodavcem da on plati ugradnju plina, tako je i bilo, jer mu pare nisam mogao drugacije iscupati. Vektra je '90 god motor 2.0 16v 110KW SFI i ugradjen je klasicni vakumski sistem. E sad problemi su sledeci:
1. Na leru radi nestabilno i cesto se gasi narocito pri stajanju.
2. Kad je hladan nece nikako da radi na ler.
3. Nekad mi se desi kao da radi na 3 klipa
4. Pali MIL lampicu cesto i to vrlo cesto.
Na benzinu radi normalno u svim uslovima, hladan/vruc, ler/pun gas...
Na dijagnostici izbacuje da je slab napon na injectorima, pa onda da je na nekom od injectora visok napon i tako dalje. Primetio sam da lik nije ugradio emulator vec sekao dizne i postavio rele. Mixer mi je sumnjiv, nekako cudno izgleda, pa mi se cini da i on pravi probleme,jer je i potrosnja prilicna ( bez obzira na zavrtanje/odvrtanje slavine)
Moze li neko da pojasni sta je u pitanju, na sta da obratim paznju?
Moze li neko da postavi sliku kako izgleda mixer, pa da uporedim
1. Na leru radi nestabilno i cesto se gasi narocito pri stajanju.
2. Kad je hladan nece nikako da radi na ler.
3. Nekad mi se desi kao da radi na 3 klipa
4. Pali MIL lampicu cesto i to vrlo cesto.
Na benzinu radi normalno u svim uslovima, hladan/vruc, ler/pun gas...
Na dijagnostici izbacuje da je slab napon na injectorima, pa onda da je na nekom od injectora visok napon i tako dalje. Primetio sam da lik nije ugradio emulator vec sekao dizne i postavio rele. Mixer mi je sumnjiv, nekako cudno izgleda, pa mi se cini da i on pravi probleme,jer je i potrosnja prilicna ( bez obzira na zavrtanje/odvrtanje slavine)
Moze li neko da pojasni sta je u pitanju, na sta da obratim paznju?
Moze li neko da postavi sliku kako izgleda mixer, pa da uporedim
Comment