Kada se sada nisam šlogirao (zapalio) nikada necu! Ljudi proveravajte benzinsku instalaciju iako vozite auto na plin! Sinoć mi se auto ugasio na plinu i nije hteo da upali na plin pa ga ja prebacim na benzin (karburatorski sistem) i odmah sam oseti miris benzina u kabini ali pošto mi je kuća bila blizu rešim da ne stajem dok stignem. Kada sam otvorio haubu imao sam šta da vidim, puklo crevo (na 2 mesta) koje ide od ventila za benzin do karburatora i bezin samo šiba. Kako se nisam zapalio ni sam neznam. To crevo je majstor stavio kada je ugradjivao plin pre 2 godine i na njemu piše BRC GAS 10 bara (armirano je). Znači za nauk pregledajte sva creva i ne bi bilo loše da u rezervi pred neki duži put imate takvo crevo u gepeku, zlu ne trebalo.
Sada pitanje za Doru ili Ivana i naravno sve koji mogu da pomognu.
Auto je escort 1.3 karburator sa lovato gas opremom prešao na gas 22000km. Počeo je da mi u vožnji secne kao da mu prestane dotok gas na tren, a i na leru tako zna da se ugasi bez štucanja već samo tras kao da je neko okrenuo ključ. Kada mi se tako ugasi mnogo ga teško upalim posle toga, moram da ga prebacim na nulta položaj na prekidaču za gas malo zverglam pa kada krene da pali brzo prebacim na položaj za gas. Mada nekada ni ovo ne pomaže, već moram da ga prebacim na benzin, pa kada ga potroši iz lončeta karburatora na gas. Takođe i kada normalno ugasim motor pa ga palim posle jedno 15 min. teško pali.
Pomislio sam da mi meša benzin i gas u karburatoru ali sada kada sam menjao crevo nije izlazio benzin na crevo dok je radio na gasu. Da li prekidač može da pravi takve probleme? Ili ako vi imate neku ideju bio bih zahvalan.
Filter za gas sam menjao pre 10000 km, znam da je vreme i njega da promenim ali da li on može za to vreme toliko da se zaprlja da prekine dovod gasa potpuno? Pogotovu što normalno radi i odjedanput prekid.
Poruku izmenio: *IvanT*
Sada pitanje za Doru ili Ivana i naravno sve koji mogu da pomognu.
Auto je escort 1.3 karburator sa lovato gas opremom prešao na gas 22000km. Počeo je da mi u vožnji secne kao da mu prestane dotok gas na tren, a i na leru tako zna da se ugasi bez štucanja već samo tras kao da je neko okrenuo ključ. Kada mi se tako ugasi mnogo ga teško upalim posle toga, moram da ga prebacim na nulta položaj na prekidaču za gas malo zverglam pa kada krene da pali brzo prebacim na položaj za gas. Mada nekada ni ovo ne pomaže, već moram da ga prebacim na benzin, pa kada ga potroši iz lončeta karburatora na gas. Takođe i kada normalno ugasim motor pa ga palim posle jedno 15 min. teško pali.
Pomislio sam da mi meša benzin i gas u karburatoru ali sada kada sam menjao crevo nije izlazio benzin na crevo dok je radio na gasu. Da li prekidač može da pravi takve probleme? Ili ako vi imate neku ideju bio bih zahvalan.
Filter za gas sam menjao pre 10000 km, znam da je vreme i njega da promenim ali da li on može za to vreme toliko da se zaprlja da prekine dovod gasa potpuno? Pogotovu što normalno radi i odjedanput prekid.
Poruku izmenio: *IvanT*
Comment