Solex 4A1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    Solex 4A1

    prvi put da pitam nesto na autogas forumu
    naime - ima li ko kakva iskustva sa doticnim karburatorom i LPG konverzijom? (u pitanju je karburator koji je bio na podosta starih BMW i na nekim MB, kod mene konkretno na W126 280S)
    malo sam se raspitivao kod plinadzija u PL i malo je reci da ga ne vole
    navodno je problem u podesavanju dvaju strana karburatora, odnosno uskladjenju smjese na prva i druga 3 cilindra. ja licno ne vidim u tome nekih vecih problema (to im je posao majku mu) ali mozda neko ima da kaze nesto
    pametno
    a stvar je u tome sto dovozim krdzu u PL i 15-20l/100km mi je malko puno

    P.S. a ovako to izgleda
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Radi bez problema!

    Dosta starih Mecki i BMWa nosi taj karb, tako da je isprobano vise puta.
    Pozdravi Poljake.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Dren
      CBC Senator XXL
      • 24.08.2005
      • 1068
      • Sarajevo

      #3
      I Poljaci ( majstori ) se progospodili...???

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #4
        tako nekako...PL je zemlja sa najvise auta na LPG u evropi a druga u svijetu (iza SAD), a opet ovakvo misljenje...
        mada, ipak to donekle razumijem jer su stari MB i BMW ovdje veoma rijetki.
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #5
          Ne vjeruj im... Nego "opleti" po gasu...

          Comment

          Working...
          X