prvi put da pitam nesto na autogas forumu
naime - ima li ko kakva iskustva sa doticnim karburatorom i LPG konverzijom? (u pitanju je karburator koji je bio na podosta starih BMW i na nekim MB, kod mene konkretno na W126 280S)
malo sam se raspitivao kod plinadzija u PL i malo je reci da ga ne vole
navodno je problem u podesavanju dvaju strana karburatora, odnosno uskladjenju smjese na prva i druga 3 cilindra. ja licno ne vidim u tome nekih vecih problema (to im je posao majku mu) ali mozda neko ima da kaze nesto
pametno
a stvar je u tome sto dovozim krdzu u PL i 15-20l/100km mi je malko puno
P.S. a ovako to izgleda

naime - ima li ko kakva iskustva sa doticnim karburatorom i LPG konverzijom? (u pitanju je karburator koji je bio na podosta starih BMW i na nekim MB, kod mene konkretno na W126 280S)
malo sam se raspitivao kod plinadzija u PL i malo je reci da ga ne vole

navodno je problem u podesavanju dvaju strana karburatora, odnosno uskladjenju smjese na prva i druga 3 cilindra. ja licno ne vidim u tome nekih vecih problema (to im je posao majku mu) ali mozda neko ima da kaze nesto
pametno

a stvar je u tome sto dovozim krdzu u PL i 15-20l/100km mi je malko puno

P.S. a ovako to izgleda

Comment