Zasto mi auto dok je 'ladan trokira?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    Zasto mi auto dok je 'ladan trokira?

    Najpre da se ogradim ,nisam znao gde da postavim ovu temu, da li u motor, da li u elektro, da li u gas... Pomislih ovde, nekako dosta ljudi posecuje ovu sobu, pa ce se mozda naci neko ko ce moci da mi pomogne.

    Pezo 406, 2.0 16V, ugradjen gas Lovato, vakumski. Svecice promenjene, filter za vazduh je promenjen, gasna oprema nedavno postavljena. Problem sa autom je sto mi se kad je hladan cudno ponasa i na benzinu, i na gasu. Motor pri prvom paljenju se ugasi, ukoliko mu ne dodam malo gasa. Lepo se pokrene, radi par sekundi i ugasi se. Nemirno radi na leru, sve dok se ne ugreje, nesto se poboljsava situacija kad se "sastavi sam sa sobom", Kad postigne radnu temperaturu, sve funkcionise besprekorno, mirno. Pre postizanja radne temperature, na preko 1500-2000 obrtaja radi lepo i mirno.

    Ivan mi je sugerisao da bi mogao da bude motor ler gasa, jer mi se auto na plinu u pocetku gasio u voznji, dok nije zakrenuo crevo koje dovodi vezduh u filter vazduha. Isao sam kod majstora, on je gledao kaze da nije. Leptir u**** je ociscen. Isao i na dijagnostiku (sistem ubrizgavanje je bosch), uzese mi pare da bi mi rekli kako je sve u redu (i tu pokazuje da motor ler gasa radi lepo).

    Ima li neko ideju sta me to kolje, i da li mi moze preporuciti nekog majstora koji je normalan i nece mi sugerisati da skidam plin jer je to od plina?
  • Ladislav
    CBC Senator
    • 14.12.2004
    • 223
    • Kragujevac
    • Lada Niva 1.7i

    #2
    Jel' ti to ocekujes da hladan motor na plin radi samo na ler i da se ne ugasi?

    Kazu ljudi da je to moguce, ali ja se uopste ne sekiram oko toga - jednostavno kad upalim auto drzim malo gas dok se donekle ne ugreje, kad treba da zakocim (na semaforu isl.) izbacim iz brzine i kocim levom nogom dok desna drzi obrtaje.

    Comment

    • CikaKure
      CBC Senator XXL
      • 14.08.2005
      • 668
      • Beograd

      #3
      Ladislave, napisah da je problem i na plinu i na benzinu, a osim toga dok ne postignem odredjenu temperaturu, ni ne mogu da ga prebacimn na plin, tako je podeseno.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        Isao i na dijagnostiku (sistem ubrizgavanje je bosch), uzese mi pare da bi mi rekli kako je sve u redu (i tu pokazuje da motor ler gasa radi lepo).
        rekao bih da je tu i problem- da li si ti video da ta dijagnostika ista pokazuje u vezi protoka vazduha kroz ler motor ili je to samo necija prica/nagadjanje ?

        koliko znam, Pezo 406 je starije konstrukcije upravljanja motorom i Bosov sistem uopste nema nikakvu dijagnostiku vezanu za vazduh.

        kao sto je i Ivan postavio dijagnozu, pridruzujem se prema navedenom opisu- regulacija rada na leru ne funkcionise a najverovatniji kvar bi mogao da bude upravo ler motor, odnosno ventil koji regulise protok vazduha.

        takodje, samim gledanjem ler motora (bez merenja protoka) nista bitno se ne moze niti videti niti zakljuciti o stanju/radu.

        drugi potencijalni element koji ucestvuje u regulaciji rada motora je merac temperature vazduha odnosno vode motora i koji daje info ECU koliko da "otvori" ler motor i koliko goriva da ubrizga.

        to ukljucuje kako same senzre/motore tako i pratece konketore, kablove, spojeve uopste elektriku.

        merenje na karakteristicnim tackama i poredjenje sa referentnim vrednostima (fabricko servisno uputstvo) daje okvir da li je rad motora u okviru predvidjenih tolerancija , i posledicno ukazuje direktno na to sta je pogresno/neispravno u radu.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • uglavnom.bezopasni
          - 42 -
          • 03.02.2005
          • 2235
          • Novi Sad

          #5
          Originally posted by brick
          merenje na karakteristicnim tackama i poredjenje sa referentnim vrednostima (fabricko servisno uputstvo) daje okvir da li je rad motora u okviru predvidjenih tolerancija , i posledicno ukazuje direktno na to sta je pogresno/neispravno u radu.
          Sve je to lepo u teoriji, ali kad bi majstori iz nekih nasih "ovlastenih" i ostalih servisa znali da koriste racunar i/ili internet mozda bi i znali da poprave neke jako proste kvarove na vozilima. Ovako se sve svodi na iskustvo, ono sto najcesce crkne to se promeni, pa ako mu opet ne radi doci ce da se zali. Oni napredniji vec idu logikom "aha to sam prosli put promenio sad bi moglo biti ovo, pa cemo videti..." Jako je malo pravih majstora, a posebno onih koji ne svastare nego su specijalizovali jednog proizvodjaca i znaju na osnovu par pocetnih reci opisa problema u cemu je kvar.
          Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
          11.04. 0:12 #2
          Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

          Comment

          • CikaKure
            CBC Senator XXL
            • 14.08.2005
            • 668
            • Beograd

            #6
            Ljudi, ne znam sta da vam kazem, osim da ste u najvecem delu vaseg pisanja verovatno u pravu. Pre svega na konto majstora. Mislim da je misterija razresena, ali me pustite jos par dana da vozim i da se uverim u to. Ne postoji drugi nacin. A onda cu da okacim i slike...

            Comment

            Working...
            X