YUGO in ugradnja gasa i estetika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ABARTH
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2006
    • 364
    • Vršac,Banat,Vojvodin
    • SKALA 65

    YUGO in ugradnja gasa i estetika

    Evo kako izgleda YUGIĆ koji izadje iz moje radionice nakon ugradnje autogas sistema.
    molim komentare,sugestije i pohvale
    SVAKOGA DANA U SVAKOM POGLEDU SVE VIŠE NAPREDUJEM

    PREDNJI DEO:









    POZDRAV ZA SVE FORUMAŠE I MAJSTORE OD NAS
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    el.ventil za benzin bi mogao da stavljas na nosac motora pored zupcastog kajsa. to jest uzme se nosac od jaceg lima ( flaha ) sa dve rupe. pa jedna na jedan sraf od nosaca pa se savije flah..pa onda za njega el.ventil benzina.
    nije ni ovako lose...ali su creva savijena,narocito izlazno pa kad ostari...i rasushi se bez benzina..lako ce da pukne i da procuri.
    jel radis ateste na vec ugradjene instalacije i koliko to kosta kod tebe?
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • ABARTH
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2006
      • 364
      • Vršac,Banat,Vojvodin
      • SKALA 65

      #3
      ma znamja gde bih ga stavio ,mislim na elek,ven.benzina,nego ovi na atestu traze da stoji ovako uspravno.(vinca i amss) ne za sada jos neradim ateste neznam ni dali bih ja mogao to kao majstor da obavljam....hmm tema za razmišljanje.
      pozdrav

      Comment

      • Timothy Leary
        CBC Senator XXL
        • 23.04.2006
        • 439
        • Beograd

        #4
        ne znam za vincu ali u niko u amss-u ti nece praviti problem kako god stavio benzinski ventil.....tu naravno ne recunam postavku pored visokog napona ili izduvne grane...horizontalno,uspravno nema veze....

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Tačno. Samo je problem što moram pitati mušterije "a gde ćete ići na atest" pa ako se predomisli...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • ABARTH
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2006
            • 364
            • Vršac,Banat,Vojvodin
            • SKALA 65

            #6
            dolaze iz Novog Sada sa fakulteta,dolaze iz vinče a dolaze i iz AMSS.
            pa nikako da se usaglase i proglase jedan pravilnik!
            Ai kada sam bio na sajmu prošle godine na nekom naučnom stručnom skupu govorilo se i o licenciranim servisima i o svačemu.i dalje se gas ugradjuje po šupama i garažama.i što je najgore začudim se kada vidim kako je neki auto prošao atest??? a odradjen kao snogama i sa nekvalitetnim crevima i neznam šta još!

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              da da.... prvo nek uvedu obaveznu licencu za promenu kocionih plocica ili diskova naprimer ... a ne mi tu sami nesto da petljamo oko kocnica...

              nije se sa kocnicama zezati....
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • ABARTH
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2006
                • 364
                • Vršac,Banat,Vojvodin
                • SKALA 65

                #8
                danas mi je bio jedan dečko sa stojadinom pre neki dan nije prošao atest u AMSS .Gas je ugradio u N.S pošto tamo kao studira .Ugradnju je platio 190eura!!!!!!! Odmah sam znao sta me očekuje.
                Limeni kaiševi od boce bili su oni sto imaju rupu do rupe,valjda električari to koriste za vezivanje metalnih vodenih cevi kad rade uzemljenje.bakarna cev 6 od boce pa do gasnog ventila najkraćim putem postavljena,na jednom mestu samo što ne dodiruje izduvnu cev u motornom prostoru.Uredjaj postavljen tik uz plasičnu zaštitu nazubljenog remena,a dok motor kao radi od vibracija jezgro špulne za hladan start dodiruje u tu plastiku.Boca zašrafljena sa šrafovima m6 bez šnala,utakajući postavljen pored auspuha ..... i pita me dali mogu da ipravim sve to da bi prošao atest,...hmmm može može velim ja i odradim mu po PS-u.
                na boci je bila narandzasta nalepnica servisa iz N.S a ima servise i u jos nekim gradovima........

                Comment

                • Timothy Leary
                  CBC Senator XXL
                  • 23.04.2006
                  • 439
                  • Beograd

                  #9
                  fora je u tome sto su nasi domaci vazeci propisi iz 82 cini mi se, e sad nasa zemlja je u jednoj od onih rundi razgovora sa Evropom potpisala i to da ce da primenjuje ece pravilnike o saobracaju, znaci tu je i 67r vezan za tng i direktiva 115...i pocetni dogovor svih kuca je bio da se to postuje....e sad ubrzo se shvatilo da je to ne moguce iz vise razloga a izmedju ostalog onog glavnog ekonomskog....recimo po najnovijoj reviziji pocetne direktive 67r01 svaki uredjaj koji se ugradjuje mora biti homologovan po tom standardu a oni su poprilicno skuplji, pa je bilo nerealno zahtevati to kod nas.....u principu tu je nastao problem sto jednom kad se odstupilo od pravilnika svako je sebi dao za pravo da nadalje tumaci kako hoce.....radi se na tome da to bude reseno mada ima i totalno nezainteresovanih strana.....

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Ne slazem se da je standard 6701 "skup". Ne mogu da verujem da jos uvek moze da se negde nadje u prodaji mnogo opreme koja nije po 6701 normi a drugo ta norma nije uopste preterana nego sasvim normalna.
                    Komotno bi to moglo da se usvoji u praksi a znam sigurno da nasi drugari koji imaju servise za ugradnju gasa mahom i ugradjuju bas komponente sa 6701. Ne, uopste nije rano za aplikaciju norme ali se moraju (pod hitno) zameniti stare boce sa obicnim ventilima ko to jos vozi. Ako je to problem....
                    Veoma vazan deo koji bi morao da se aplikuje je i to da na SVAKOM redovnom tehnickom pregledu MORA da se vrsi kontrola gasne instalacije po osnovnim kriterijumima i sto je najvaznije kontrola papira gasne instalacije kao sto se to radi rutinski u EU vec godinama. Problem je druge prirode a to nece skoro da se resi a to je da SVAKO moze da ugradjuje gasne instalacije tj. da ne treba posebna drzavna licenca za takav servis ili shupu dok "atest" daju ljudi (institucije) koji nemaju pojma o zivotu niti opremu za tako nesto a kamoli neke strogo definisane i jasno napisane kriterijume i standarde a to treba da je zakonom definisano i javno dostupno svima. Bukvalno je tako pa neka se zove nesto univerzitet koliko hoce i neko profesor. Neka malo posalju nekoga da vide kako se to treba raditi. Balkan ne bi bio Balkan kad se ne bi pametovalo godinama i izmisljala topla voda da bi se na kraju videlo sta je bolje i leglo na rudu a do tada ko ziv, ko mrtav. Kaubojstina, nista vise.

                    Comment

                    • Timothy Leary
                      CBC Senator XXL
                      • 23.04.2006
                      • 439
                      • Beograd

                      #11
                      cisto kao primer sigurno 80% svih multiventila koji se ugradjuju nisu 01...osim lovatovog 0194004 i brc-europe...ima tu jos po koji al to je sitno....ni najcesci lovatov nije 01 vec 0094004 ako dobro pamtim,ni tomasetto nije a o emmegas ne vredi ni pricati....vecina isparivaca i boca jesu....da kazem da nasi ugradjivaci stede na "sitnijoj opremi" mv gasnim i benzinskim ventilima itd....da ne trazim sad ko je napisao ali radi se na tome da u novom zakonu pise da ce se plinska instalacija morati kontrolisati na redovnom tehnickom, tipa da svaki teh.bude opremljen sa detektorom pa da mogu da provere bar zaptivenost....i atest se ne bi davao na 10 god, vec na recimo 3...e sad to vuce da cena istog mora biti manja dosta nego sto sad jeste a naravno ima ljudi kojima to ne odgovara....


                      edit: sad sam tek primetio da smo trollovali covekov topic....necemo o tome vise ovde epopeja je prikladnije mesto.....

                      Comment

                      • Azrael
                        CBC Senator
                        • 29.06.2006
                        • 278
                        • Kragujevac

                        #12
                        Posto me mrzi da otvaram novu temu, postavicu pitanje ovde; interesuje me zasto posle ugradnje plina na Floridu 1.4 sa dvostrukim Veberovim karburatorom covek moze da se oprosti sa voznjom na benzin, tj auto na benzinu nece da radi na leru bez nonstop povucenog sauha?

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Zato št onešto nije dobro uradjeno, šta, ne znam jer ima premalo podataka.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Bane
                            CBC Senator XXL
                            • 30.05.2006
                            • 344
                            • Konjarnik Bg

                            #14
                            kad dodjes do kraja teme zaboravis sta je.
                            ekstra uradjeno svaka cast.
                            samo nastavite tako


                            pozdrav

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #15
                              @Azrael ... pa naprimer...kad je stelovao ler gas za GAS ,smanjio je ler gas na karburatoru,jer nije drugacije mogao-umeo da smanji ler gas na GASU.
                              pojacaj ler gas na karburatoru toliko,da ti nije potrebno povlacenje sauha.
                              ali to na zagrejan motor sa upaljenim svetlima.
                              kad je motor hladan,normalno je da sauk jedno vreme mora da bude povucen dok se ne zagreje motor.
                              mada koliko je tebi bitno ,to za ler gas na benzinu,ako si vec ugradio gas?
                              ako uradis ovo sto sam ti rekao...ler gas ce ti na GASU biti osetno veci...pa sad ti biraj....
                              probaj pa vidi.
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              Working...
                              X