Ovako...
Burazer ima Ford Escort 1.3 iz 82. godine, karburator. Plin mu je ugradio Velickovic iz Petrovaradina (daleko od dobrog ugradjivanja). Imao je naravno stalno nekih problema, no to se otklanjalo u hodu.
Sada ima sledeci problem...auto mu ujutro upali iz prve i sve je ok dok ne predje 2-3 km a onda se samo ugasi. Jedva ga upali, krene malo, opet se ugasi...malo na benzin, malo na plin i nekako se dovuce do posla. Bio je kod 4-5 majstora, izmenjali su sve zivo i mrtvo i opet nista i svi su zbunjeni.
Promenio je bobinu, kablove, svecice, kapu...opet isto. Interesantno je sto se isto ponasa i na benzinu i na gasu...ALI...pre par dana je pronasao caku...kada vozi i auto krene da se gasi, pritisne par puta onaj taster za ustrcavanje plina i auto se ne ugasi vec nastavi normalno. I tako uvek. E sad, kakve to veze moze da ima, pitam ja vas? Tim tasterom se deluje na membranu koliko ja znam, a da li on ima neke veze sa ventilima za gas i benzin? I sta je ovde problem uopste?
Burazer ima Ford Escort 1.3 iz 82. godine, karburator. Plin mu je ugradio Velickovic iz Petrovaradina (daleko od dobrog ugradjivanja). Imao je naravno stalno nekih problema, no to se otklanjalo u hodu.
Sada ima sledeci problem...auto mu ujutro upali iz prve i sve je ok dok ne predje 2-3 km a onda se samo ugasi. Jedva ga upali, krene malo, opet se ugasi...malo na benzin, malo na plin i nekako se dovuce do posla. Bio je kod 4-5 majstora, izmenjali su sve zivo i mrtvo i opet nista i svi su zbunjeni.
Promenio je bobinu, kablove, svecice, kapu...opet isto. Interesantno je sto se isto ponasa i na benzinu i na gasu...ALI...pre par dana je pronasao caku...kada vozi i auto krene da se gasi, pritisne par puta onaj taster za ustrcavanje plina i auto se ne ugasi vec nastavi normalno. I tako uvek. E sad, kakve to veze moze da ima, pitam ja vas? Tim tasterom se deluje na membranu koliko ja znam, a da li on ima neke veze sa ventilima za gas i benzin? I sta je ovde problem uopste?
Comment