Problem sa TNG uredjajem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miljan
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2006
    • 459
    • Nis

    Problem sa TNG uredjajem

    Drugar ima jedan problem, ustvari, i on i ja smo mislili da je to normalno, ali citajuci ovaj forum dosao sam do zakljucka da to sto se desava izgleda nije normalno, i da ipak postoji neki problem.
    Naime, pre 6 meseci kupio je auto sa ugradjenim TNG uredjajem, auto je Zastava 101 '76.god, karburator IPM 32 MGV 1, difuzor 24 mm, sa njim ima 60 KS, diznu ubusena u karburator. Pri voznji na benzin, auto prosto leti, na mali dodir papucice za gas, povlaci super, dok je na GAS totalno drugacije, auto je veoma trom, treba mu citava vecnost do 100 km/h, jedva ide, kad stisnes gas, bukvalno se nista ne desava, jedva povecava brzinu, a potrosnja je oko 10 lit. GASA. Kad se odvrne onaj ventil za GAS na crevu izmedju isparivaca i karburatora, auto vuce dosta bolje, startniji je, ali i dalje neuporedivo sa voznjom na benzin, ali je potrosnja tada preko 17 lit. GASA na 100 km.
    Boca sa multiventilom je nova, namontirana je tad kad je drugar uzeo auto (prethodni vlasnik je namontirao u servisu), a ostala instalicija je ranije ugradjena, ne znam koja je marka, ali na isparivacu pise MADE IN YUGOSLAVIA i jos nesto, ali sad ne mogu da se setim sta.
    Da li tu postoji neki problem i cemu moze biti ?

    Pozdrav
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    pored ostalog što je moguće, problem je sigurno u onom made in... To nije valjalo ni kad je bilo novo a zadnji nov ima više od 15 godina...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Miljan
      CBC Senator XXL
      • 18.01.2006
      • 459
      • Nis

      #3
      Verovatno je ta instalacija jos tad ugradjena, znaci da menja isparivac.
      Koliko on kosta ?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Kako koji, do 6500 sa zamenom.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Miljan
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2006
          • 459
          • Nis

          #5
          Hvala

          Comment

          • ABARTH
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2006
            • 364
            • Vršac,Banat,Vojvodin
            • SKALA 65

            #6
            ZA DORU

            i ja sam istog misljenja sto se tice isparivaca,ali interesujeme sta DORA ima da kaze u vezi karburatora koji ima 24 difuzor ,prednosti i mane
            pozdrav

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Nisi razumeo, difuzor je od karburatora ne od miksera. Ili ja nisam razumeo?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • dekideki
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1914
                • Beograd

                #8
                mogu ja moje iskustvo?
                difuzor 24mm mi je doneo mnogo bolje performanse, potrosnja se nimalo nije povecala. podesavanje Lovata venturi je daleko preciznije nego sa 21mm dif. koji je isto kao i ovaj sa 24mm imao ubusenu diznu. potrosnja ispod 10l kako god ga vozio (sto ne znaci da ce moci i kod tebe toliko da trosi - sve ispod 13 je normalno za taj motor). znaci - jednom recju - super. ne verujem da je do karba. i ja bih stavio Lovato isparivac. 6500 nije nikakva kinta. povratice je dok trepne...

                poz.
                .

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Raspravu o karburatorima sam premestio u opšte diskusije....
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #10
                    da nije elplin isparivac?
                    ja sam imao lepih iskustava sa istim....
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • Miljan
                      CBC Senator XXL
                      • 18.01.2006
                      • 459
                      • Nis

                      #11
                      Mislim da je bas taj.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Taj je... Bacite ga...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #13
                          ako veliki guru kaze da ga bacite, onda.......bacite ga
                          ja bi samo zamenio membrane i gumice i pregledao da se nisu razlokale klackalice.... mada sa denasnjim cenama novih isparivaca definitivno se ne isplati igrati se sa starudijama, moze cisto onako, u obrazovne svrhe
                          [/quote]
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Kupi membrane pa kad odvće šrafove polomi bar jedan jer su zapekli ko djavo. Onda zameni membrane ali viljuške imaju lufta jer su napravile mali milion ciklusa. onda ne zna da našteluje pritisak jer se šteluje kad reaguje membrana u isparivaču, onda to radi kako tako dok ne štrucne u dve rupe, pa opet štelbaj. Mislim nije valjao ni kada je bio nov... idealno naštelovan troši bar litru više od bilo kog današnjeg i ondašnjeg isparivača. Litra po litra i nakupi se za ugradnju a ne za nov isparivač.
                            Eto
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Miljan
                              CBC Senator XXL
                              • 18.01.2006
                              • 459
                              • Nis

                              #15
                              Ma sad je jos veci problem, pusta plin na multiventilu na boci koji je NOV pod garancijom, i to bas dosta, pa mora da se menja (30 eura), a pitao drugar i za isparivac, kosta 60 eura.

                              Comment

                              Working...
                              X