Problemi sa usisnikom vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemi sa usisnikom vazduha

    Interesnatna stvar a mozda neko zna zasto i kako:

    Usisnik vazduha- dakle vazduh tu ulazi i dospeva u kuciste filtera za vazduh - kad ga postavim auto mnogo bolje radi, bolje ubrzava i zivahniji je. Medjutim, pri naglom usporavanju motor se gasi (kada je kvacilo pritisnuto). Kada auto stane - ler je normalan (ako uspem da odrzim rad motora pri kocenju blagim dodavanjem gasa i stiskanjem kocnice u isto vreme). Ako skinem usisnik i ostavim otvor na kucistu filtera otvoren, motor je tromiji ali se ne gasi pri naglom kocenju s pritisnutim kvacilom.
    Postoji li resenje a da ostane usisnik.
    Neki majstori kazu da tako mora kod nekih automobila, na primer kod Fordova i Fiata( Bravo/Brava)
    Naravno sve se ovo desava kada auto radi samo na gas a ne na benzin.

    Motor EFI 1.6 16V - Gas Lovato bez emulatora
  • nikolapanic
    CBC Senator XXL
    • 16.10.2005
    • 657
    • Petrovac

    #2
    Isti problem sam imao i ja a i odgovoreno je vise puta na ovo pitanje.Skrenes usis vazduha da ne ulazi vazduh direktno od napred(kazu da je najbolje da ga usmeris u nazad) i resen problem.
    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

    Comment


    • #3
      OK to je jedno resenje, ali tada mi auto ne ide isto kao i kad je usisnik onako kako ga je fabrika postavila. Da li postoje resenje da ga ostavim fabricki a da nemam navedenih problema?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Nepostoji rešenjue da ostane sve fabrički a da se auto ne gasi. To jest postoji, sekvent.
        Drugo za tebe prhvatljivi je rešenje je da se skine to crevo i podesi plin prema tim uslovima, neće biti tromiji.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment


        • #5
          OK i to je bilo jedno vreme. Medjutim kad se ukljuci ventilator (auto stoji) motor malo slabije radi. Valjda onaj topao vazduh ulazi u kuciste ili jednostavno je u pitanju veca kolicina vazduha. Mislis li da treba to da zanemarim i ostavim bez creva (usisnika)?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            I ventilator je isto što i kad ide auto a stisnuto je kvačil, to jest na leru je.
            Stavi neko crevo kako je rekao Nikola koje preusmerava vazduh sa druge strane i biće Ok. To je preporuka fabrike.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment


            • #7
              Problem resen

              Eto cisto za sve koji imaju slicne probleme trebalo bi da znaju da je kod mene uzrocnik bio katalizor. Bio je zapusen i kada sam to resio svi problemi su nestali. Od tada i posle 1000 km predjenih ugasio se dva puta i to nevezano za kocenje ili bilo sta drugo.

              Hvala svima!

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Samo dva puta?
                Zar jos uvek ne znas da vozis pa ti se gasi motor
                Salim se bre. NE SME da se gasi NIKADA.

                Comment


                • #9
                  Vidi, slazem se stobom, ali od situacije da nisam mogao da vozim dosao sam u situaciju da se dva puta i to u gradskoj voznji ugasio za predjenih hiljadu i kusur kilometara. I to cu da sredim ali nije hitno!

                  Comment

                  • madwap
                    CBC Veteran
                    • 02.09.2006
                    • 177
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by Spok
                    Medjutim kad se ukljuci ventilator (auto stoji) motor malo slabije radi.
                    To je normalna pojava. To se i meni desava. Ventilator vuce dosta struje ( pretpostavljam ) i onda sila na kaisu altenatora postane veca ( jer da bi altenator proizvodio vise struje, on pravi veci otpor na kaisu koji ga vrti i prosto motoru padne broj obrtaja ).

                    To je jos izrazenije, kada upalis duga svetla, grejace zadnjih stakala, ventilator... u isto vreme...
                    Renault Twingo, 1.2
                    Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                    Comment

                    Working...
                    X