Interesnatna stvar a mozda neko zna zasto i kako:
Usisnik vazduha- dakle vazduh tu ulazi i dospeva u kuciste filtera za vazduh - kad ga postavim auto mnogo bolje radi, bolje ubrzava i zivahniji je. Medjutim, pri naglom usporavanju motor se gasi (kada je kvacilo pritisnuto). Kada auto stane - ler je normalan (ako uspem da odrzim rad motora pri kocenju blagim dodavanjem gasa i stiskanjem kocnice u isto vreme). Ako skinem usisnik i ostavim otvor na kucistu filtera otvoren, motor je tromiji ali se ne gasi pri naglom kocenju s pritisnutim kvacilom.
Postoji li resenje a da ostane usisnik.
Neki majstori kazu da tako mora kod nekih automobila, na primer kod Fordova i Fiata( Bravo/Brava)
Naravno sve se ovo desava kada auto radi samo na gas a ne na benzin.
Motor EFI 1.6 16V - Gas Lovato bez emulatora
Usisnik vazduha- dakle vazduh tu ulazi i dospeva u kuciste filtera za vazduh - kad ga postavim auto mnogo bolje radi, bolje ubrzava i zivahniji je. Medjutim, pri naglom usporavanju motor se gasi (kada je kvacilo pritisnuto). Kada auto stane - ler je normalan (ako uspem da odrzim rad motora pri kocenju blagim dodavanjem gasa i stiskanjem kocnice u isto vreme). Ako skinem usisnik i ostavim otvor na kucistu filtera otvoren, motor je tromiji ali se ne gasi pri naglom kocenju s pritisnutim kvacilom.
Postoji li resenje a da ostane usisnik.
Neki majstori kazu da tako mora kod nekih automobila, na primer kod Fordova i Fiata( Bravo/Brava)
Naravno sve se ovo desava kada auto radi samo na gas a ne na benzin.
Motor EFI 1.6 16V - Gas Lovato bez emulatora
Comment