Opel Corsa 1.2, 1990. god. i plin&benzin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • npetar
    CBC Član
    • 21.08.2006
    • 98
    • Beograd

    Opel Corsa 1.2, 1990. god. i plin&benzin

    Ugradjen Landirenzo pre 20-ak dana. Najpre sam palio iskljucivo na benzin a potom zakljucio da pri malom saugu pali na plin bez problema.
    Elem, posle 10-ak dana voznje i paljenja iskljucivo na plin, prebacim juce na benzin i vozio tako 20-ak km na autoputu kad dodjem na semafor - hoce da se ugasi. Dodam gas i radi odlicno ali na leru hoce da gasi. Posle prebacim na plin i na leru pada broj obrtaja, tj. oscilira. Znaci, na plinu nece da se ugasi ali je neravnomerniji rad, a na benzinu hoce da se ugasi. Ne ugasi se odmah, vec krene pomalo da stuca i posle 30 sek se ugasi-pada broj obrtaja.

    Da li da pojacam ler gas ili predlazete nesto drugo?

    Hvala uanpred i pozdrav svim forumasima sa mog prvog javljanja na ovom forumu!

    Napomena:
    Pre jucerasnjeg prebacivanja na benzin nisam imao nikakvih problema, tj. na plinu sam vozio 10-ak dana bez ikakvih problema. Motor OHC, karburator
    Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    skini kuciste filtera i poklopi rukom otvor za ulazak vazduha na karburatoru.. i turiraj(dodaj gas) drugom rukom...pricam o benzinu.
    daj veliki gas i kad osetis da ice da se ugasi ti mu malo skloni ruku sa u**** vazduha ..pa onda opet tako.
    na taj nacin ces malo da izduvas karburator i da provuces neki mali trun koji te zeza u usisnoj dizni za benzin...to bi trebalo da mu smiri ler gas na benzinu.
    sve to nebi trebalo da ima posledice na rad sa GASOM... to jes..ako si ga naprimer uvece ugasio na GASU .. i ujutru ga opet upalis na GASU ..trebao bi da radi kap "pre" ,znaci normalno.
    A sto se tice rada na benzinu...ti problemi sa gusenjem ce se vratiri pre ili kasnije....jer kad vozis non-stop na gas,skuplja se ipak pomalo prasine u karburatoru,koji zacepi skroz ili delimicno dizne i onda kad oces na benzin...on nece
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • npetar
      CBC Član
      • 21.08.2006
      • 98
      • Beograd

      #3
      Hvala covek na odgovoru. btw imao sam pre 2-3 meseca problema sa diznama, tj. na vrlo malom gasu se gasio a na leru nikada. Posle ciscenja dizni radio je kao sat. Potom sam ugradio plin. Ono sto zakljucujem danas u toku voznje je sledece:

      -Na plinu i dalje radi OK
      -Na benzinu na leru se gasi; vrlo mali saug 1mm (da napomenem da imam mehanicki saug) resava problem

      Pretpostavljam da treba malo da pojacam ler gas na karburatoru, ali necu posto u petak idem na redovan pregled posle 1000km predjenih od ugradnje plina (danas zakazao pregled) pa cu se posavetovati sa majstorima. 4 meseca pre ugradnje plina je zamenjen filter za vazduh, mesec dana pre ugradnje svecice. Mesecno predjem min 1000km.

      Jos malo informacija za zainteresovane:
      Plin sam ugradio u Yuwax-u, Auto kuca Sumadija, 50l cil. boca, cena 270e. Auto je Opel Corsa 1.2, 1990 god.
      Sto se tice dosadasnjeg iskustva sa tng pumpama, sipao sam 2x u Marsu kod Secerane, 1x OMV na Cukarici i pre neki dan u Despotovcu na nekoj pumpi u centru. "Despotovacki" se pokazao najboljim sto se tice potrosnje i snage motora a "Seceranski" najlosije.
      Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

      Comment

      • npetar
        CBC Član
        • 21.08.2006
        • 98
        • Beograd

        #4
        Zorane, uradio sam sve po tvom uputstvu. Inace, isto je radio i majstor kada je cistio dizne ali nisam znao cemu to sluzi Elem, zaista se posle "turiranja" stabilizovao rad motora ali cim sam vratio kuciste filtera za vazduh, opet sve po starom. Filter za vazduh je cist, skoro kao iz radnje
        Zasada necu da diram ler gas na karburatoru dok ne odem do majstora. Ako imate jos neki savet, rad sam da isprobam.
        Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          pa onda nema mnogo sta da se razmislja...
          1.prljav ili nekvalitetan filter vazduha(znaci jeste cist..ali je lose napravljen pa slabo prposta vazduh)...napravis probu tako sto vratis kuciste filtera ali nestavis filter...pa ako je do njega..menjaj filter.
          2.majstor za gas ti je zatvorio ili delimicno prigusio usis vazduha na kucistu filtera(tamo gde ulazi hladan vazduh)
          nebi trebalo da zatvara tu stranu samo toplu...mada ja mislim da ti imas jednu klapnu koja automatski prebacuje preusmeravanje vazduha ...
          znaci ...trebalo bi je namestiti da vuce non-stop ( i zimi i leti) sa hladne strane.
          bez obzira dali se auto zagrejao ili ne.

          ako ti auto sad lepo radi na benzinu a samo na leru seca-prekida...trebalo bi da nadjes-ler-diznu i da je israfis i da je produvas(ustima..nije potreban kompresor)..jer se ler dizna tesko procishcava na nacin kako sam ti ja objasnio...to je vise za glavne dizne..koje rade kad auto nije naleru.

          BTW: ako si ugradio gas ..pomiri se sa tim da ti auto nece bas uvek raditi kako treba na benzinu...ako zelis da ti uvek radi idealno na benzinu,moraces da ga mnogo vozis na benzinu(bar 10-20% ukupne kilometraze) a neznam dali ti se to isplati....
          nauci se sam ..oko karba te sitnice..pa ga nekoliko puta godisnje,isturiraj i nadji gde ti je ler dizna pa je izduvaj i terajjj.

          BTW2: kazi mi koji karb tacno imas?
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • npetar
            CBC Član
            • 21.08.2006
            • 98
            • Beograd

            #6
            Pazi, auto sve vreme lepo radi i na benzinu i na plinu. Vuce odlicno, prima gas kako treba...Jedino se u leru gasi na benzinu, a na plinu u leru osecam da gubi obrtaje ali se ne gasi. Do prekjuce nisam imao uopste tih problema, tj. nisam imao problema dok nisam prekjuce resio da malo provozam na benzinu. Povezujem sve sa tim prekjucerasnjim prebacivanjem na benzin, ne znam koliko sam u pravu.
            Pitao si me za karb...ne znam koji imam, ako nesto znaci nije problem da slikam ?

            Probacu sve sto si rekao kad nadjem malo slobodnog vremena pa cu javiti a najpre cu da skinem i ocistim diznu.

            Poz!
            Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

            Comment

            • npetar
              CBC Član
              • 21.08.2006
              • 98
              • Beograd

              #7
              Malo cackao diznu, pokupio prljavstinu iz i oko karburatora, ocistio detaljno kucise za vazduh. I ? Ne gasi se vise! Delimicno resen problem ali cu ovih dana definitivno karb na detaljan servis ciscenja.

              Pozdrav!
              Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

              Comment

              • driver
                CBC Član
                • 17.01.2005
                • 63
                • Beograd

                #8
                Za pochetak, prodaj taj dresh od auta i kupi neshto normalno.
                It aint about power dude! It's all about balance (Keiichi Tsuchiya)
                Balance means EVERYTHING in a race (Naoki Hattori)

                Comment

                • npetar
                  CBC Član
                  • 21.08.2006
                  • 98
                  • Beograd

                  #9
                  Hehe, des driveru. Kupio bih, naravno, kad bih imao para. Ali to nije tema ovog topica. Evo, i dalje nema nikakvih problema.
                  Poz!
                  Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                  Comment

                  • alexa05
                    CBC Senator XXL
                    • 23.07.2006
                    • 1769
                    • Smederevo
                    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                    #10
                    Kako se sada ponasa na benzinu, jel problem definitivno resen ili ne? Zanima me i kako si ocistio karb ("iz i oko karburatora"), nekim sredstvom ili drugacije? Pozdrav!

                    P.S. Opel ma kakav bio ne moze da bude dresh!!!
                    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                    Comment

                    • npetar
                      CBC Član
                      • 21.08.2006
                      • 98
                      • Beograd

                      #11
                      Nisam radio servis karburatora, ciscenje ler dizne pomocu stapa i kanapa je tada pomoglo i dan danas nemam problema.
                      Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                      Comment

                      Working...
                      X