Landirenzo prekidac:
1.Kada se vozi na benzin nesvetli ni jedna dioda.
2.kada se vozi na gas,svetle dve zelene diode (ako nemas ugradjen senzor nivoa na multiventilu)
3.Ako je ugradjen senzor nivoa gasa,tada :svetle dve zelene kada je puna boca,kada fali cetvrtina svetli donja zelena a gornja dioda trepti,kada ima pola rezervoara gasa svetli samo jedna zelena dioda,kada ima samo oko cetvrtine gasa treperi jedna donja dioda zeelena a kada se upali crvena dioda to je rezerva.
Pa ovo je super, ne mora da se ugradi drugi uredjaj kao kod Lovata, sa onim crticama... Nego jel taj senzor moze naknadno da se ugradi, ako vec nije ugradjen, pa da jurim ivana da mi i to postavi...
da senzor je marke AEB a treba i landirenzov adapter senzora.
Na multiventilu se skine plasika i kazaljka,i postavi se druga kazaljka koja se dobije u setu i drugi poklopac providni u kojem su diode,sprovede se kabl do mot.prostora i tu se postavi adapter senzora,pa onda na belu zicu u prekidac
Hvala Abarte,samo moracu ovo uputstvo da odstampam, pa tek onda da ga primenim. A ovo za lampice je super, moracu nekad i to da ugradim, jer imam toro bocu, a ona ima metalni poklopac, pa se ne vidi odmah multiventil
a ona ima metalni poklopac, pa se ne vidi odmah multiventil
Metalni poklopac
Krunastom za metal fi60-70mm se na poklopcu izbusi rupa pa se sa unutrasnje strane nalepi silikonom pleksi staklo,i onda mozes da viris na multiventil a da neskidas poklopac
Abarte, nece ovo tvoje 8 puta levo desno, hop-cup...A da nema neke veze jedna zicka obmotana oko kabla za bobinu sa tim podesavanjem?
I jos jedno pitanje za tebe, sto mi ne prebacuje s benzina na plin kad padaju obrtaji, nego kad se dizu, pa me cimne uvek? I baci pogled na Auto-dijagnostiku, tamo je moja muka kompletno izlozena....
Abarte, nece ovo tvoje 8 puta levo desno, hop-cup...A da nema neke veze jedna zicka obmotana oko kabla za bobinu sa tim podesavanjem?
I jos jedno pitanje za tebe, sto mi ne prebacuje s benzina na plin kad padaju obrtaji, nego kad se dizu, pa me cimne uvek? I baci pogled na Auto-dijagnostiku, tamo je moja muka kompletno izlozena....
Braon zica obmotana oko kabla sluzi da bi dobila impuls(prenosi broj obrtaja do prekidaca) ili moze da se poveze i direktno na bobinu (minus).
kada si odradio osam puta sa prekidacem prekidac mora da ti ostane u polozaju benzin,i da trepti mala crvena dioda!!!! dali se desilo????
ili kod tebe nije nesto povezano kako valja?
jos nesto ako recimo podesis na 2000rpm da prebacuje,normalno je da kazaljka obrtomera (ako imas obrtomer mozes da pratis)predje dve hiljade i kada pada! prebaci na plin kada se nadje na 2000rpm dali sam jasan?
Ma uradim ja to 8 puta, i ostane na benzinu (lepo sam pratio uputstvo), al mi ne blinka crvena sijalica, pa ne mogu da nastavim proceduru....A sto se tice prebacivanja na plin, radi bas kako ne treba, npr. upalim ga, polazim, ubrzavam polako sve vreme, i kad dodjem na oko 3000 cimne me, auto pobode nos,prebaci, pa zivne ....a sto nemam pojma
al mi ne blinka crvena sijalica, pa ne mogu da nastavim proceduru....
pazi napisao sam da moras polako ,netreba da zuris!!recimo u razmaku od 1 do 2 sekunde da prebacujes prekidac,pa ces na taj nacin uci u mod za setovanje prekidaca na koliko rpm da prebacuje treba tu oko 2000rpm
Landirenzo prekidac:
1.Kada se vozi na benzin nesvetli ni jedna dioda.
2.kada se vozi na gas,svetle dve zelene diode (ako nemas ugradjen senzor nivoa na multiventilu)
3.Ako je ugradjen senzor nivoa gasa,tada :svetle dve zelene kada je puna boca,kada fali cetvrtina svetli donja zelena a gornja dioda trepti,kada ima pola rezervoara gasa svetli samo jedna zelena dioda,kada ima samo oko cetvrtine gasa treperi jedna donja dioda zeelena a kada se upali crvena dioda to je rezerva.
Pa ovo je super, ne mora da se ugradi drugi uredjaj kao kod Lovata, sa onim crticama... Nego jel taj senzor moze naknadno da se ugradi, ako vec nije ugradjen, pa da jurim ivana da mi i to postavi...
Dakle, problem resen: fals vazduh, sto se I dalo ocekivati. Na spoju usisne grane I glave motora je dihtung bio malo ostecen, I kad je to zamenjeno, radi lepo I na plinu, ne trese I ravnomerno ide.
Ali nije mi sve idealno?.na benzinu se ponasa savrseno. Ali na plinu, kad zakocim na semaforu, npr. obtaji padnu, dignu se I stabilizuju (uz mozda male oscilacije, prateci obrtomer) I onda radi ravnomerno I kako treba. Zasto?
-namesteno mi je da prebacuje na plin na blizu 4000 obtraja, I tako da se prebaci dok obrtaji rastu, pa mi auto pobode nos kad ga zaletim ( ABARTE, hvala puno za onu semu Landirenzo prekidaca, sve sam nastelovao da radi kako treba I da mi prebacuje na 2500 obrtaja kad opadaju obrtaji, a to sto sam se zbunjivao oko tvog objasnjenja je prosto ? momci su onaj kabl oko kabla bobine obavili 8 puta, a lepo pise u uputstvu da treba 5 puta ili na minus bobine, sto sam ja uradio, a ne da mi se kad ga namestim na 2500 prebacuje na 1200, ili na 3000, pa prebacuje na 1300, a na 4000 prebacuje na 4000, pa se osecam ko debil koji ne zna sta radi)
- ubedjivase me da samo na lovatov sistem moze da se postavi uredjaj koji u kabini pokazuje koliko je plina ostalo, a Abart pokaza da moze I na Landirenzo
4) potrosnja mi je bila ogromna, nadam se zbog tog fals vazduha, pa da ih ne krivim mnogo
5)ovo vec nije zamerka: hteli su da mi stave prekidac sa leve strane, gde bi realno bilo vrlo ruzno, ali na moju molbu I sugestiju, stavili su ga iznad cd-a, na mesto jednog fabrickog prekidaca, I po meni genijalno izgleda. Sad malo mi krivo sto nisam dao sugestiju za polozaj isparivaca (pa ako moze, moze), jer mislim da bi bilo bolje da je sa leve strane kosa (a ima mesta, izmerih kasnije), gde mi se sad nalazi sirena alarma (imate negde sliku gore, a mozda je I u Auto-dijagnostici, gde sam takodje oisivao problem), em vizuelno, em bi cev za dovod gasa bila kratka, a ne ovoliko duga, sto verovatno uzrokuje malo sporiji odaziv motora.
Eto, svasta sam napisao, al sam bar hladne glave?.. a ovih dana je bilo nervoze za izvoz?. hvala svima, ali najvise Abartu, bez uputstva bi se jos patio ( a I u nekom prethodnom postu je I spomenuo dihtung usisne grane, svaka cast).
Nadam se da ce I potrosnja da mi se smanji ovom eliminacijom fals vazduha, malo sam ga I prestelovao, pa ce da vidimo?.cak sam I malo mrdnuo kuciste filtera vazduha, pa mi ona rebrasta cev I nije toliko savijena ( hvala BMW 735i)?
Znam, mnogo sam dosadan, samo pitam nesto, al sta cu kad moram?.elem:
1)sto mi variraju obrtaji ( na pocetku opisano)
2)za Abarta: koliko kosta ono cudo na slici, pa da mi prekidac pokazuje koliko plina jos imam?
Comment