smanjen protok vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ABARTH
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2006
    • 364
    • Vršac,Banat,Vojvodin
    • SKALA 65

    #61
    Zaprljanost IACa

    Pitao sam se ,ako se ocisti sto se opet zaprlja?Gas je mastan ,trebao bi da ga podmazuje.Neznam samo kakva je ta masnoca iz gasa , da se mozda od nje napravi kakv lajm pa da zaglavljuje. ili to usisni ventili ipak propuste sagorele gasove u usisnu granu pa i do IACa ..........

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #62
      Originally posted by nikolapanic
      Nemoj da zatvaras protok vazduha, jer kod sistema sa L jetronicom, mozes da dobijes samo ogromnu potrosnju gasa.
      Da li bi ovo mogao da bude razlog povecane potrosnje i kod mene?Pisao sam u drugoj temi da mi se auto R25 2,2i 79KW) gasio kad kocim pa mi je savetovano da okrenem smer u**** vazduha.Sada je on pomeren u stranu.Auto radi dobro i bez problema ali je potrosnja veca za oko 2litra.

      Kod tebe je POMEREN usis vazduha, a ne ZATVOREN usis vazduha. OK?
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • ABARTH
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2006
        • 364
        • Vršac,Banat,Vojvodin
        • SKALA 65

        #63
        nikolapanic
        To nema nikakve veze sa potrosnjom,osim da (mozda) presavio crevo dok si okretao smer u****,pa samim tim i smanjio precnik u****

        Hermes sigurno sada majstorise,jedva cekam da se javi.

        Naterace Ivan njega da postane i elektricar,ako je tako kako je Ivan rekao....

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #64
          Evo me, majstorisah do sad?
          Smanjio sam ler na onom srafu 11, na nekih 800-900 obrtaja, al tada bas neravnomerno radi?ne znam da li sam trebao da zavrnem ili odvrnem sraf da bi smanjio obrtaje, pa sam ucinio na obe strane, epilog isti ? neravnomerno radi?.pa sam sad sve vratio kako je bilo?sta sad ?
          Ako sumnjas (ili znas ) da je to problem, ja lagano mogu da IAC nanovo ocistim, samo ne znam da li ce posle toga trebati opet da se presteluje

          fantastik: da, to je taj IAC?.nisam ga kupovao, dao mi covek od kog sam kupio kola rezervni koji je vec ociscen (mada I ovaj prethodni nije bio nesto mnogo zaprljan)?.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #65





            mozda i ovo pripomogne, jedna slika hiljadu reci....4 slike - 4 hiljade reci
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #66
              Originally posted by ABARTH
              Zaprljanost IACa

              Pitao sam se ,ako se ocisti sto se opet zaprlja?Gas je mastan ,trebao bi da ga podmazuje.Neznam samo kakva je ta masnoca iz gasa , da se mozda od nje napravi kakv lajm pa da zaglavljuje. ili to usisni ventili ipak propuste sagorele gasove u usisnu granu pa i do IACa ..........

              Dogadja se to da gas isusuje ulje, pravi skramu prilikom visih temperatura (slicnu onoj kada se otvori isparivac sa gasne strane). Iz tog razloga dolazi do cestog prljanja benziskih dizni. Isti slucaj je i sa step motorima. Lek je izbacivanje ibera u atmosferu i zapusavanje usisne grane sto u slucaju kod BMW-a sa M40 je ne izvodljivo zbog krute veze ibera.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #67
                A moze li umesto tog izbacivanja ibera u atmosferu da napravi oil catch i da onda nema prljanja?
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #68
                  Moze, ali ko ce se igra....lakse je samo izbaciti iber

                  APPOGE ili neko drugi na forumu sa Lanosom je napravio oil cathc jer ima problematicne dizne sa 6 rupica koje se lako zapusuju.

                  Voleo bih da cujem da li je barem resio problem zapusavanja dizni jer je proslo dosta vremena....dovoljno da se opet zapuse.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Hermes
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2006
                    • 1306
                    • https://t.me/pump_upp
                    • bemve

                    #69
                    25l=180km....50% u gradu.....pa mnogo je...
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #70
                      Necu vishe da vas chujem o izbacivanju ibera u atmosferu.

                      Ako necete da mislite sami na sebe i svoje najblize onda cu ja to ubuduce da radim.

                      Iber i gasovi iz njega moraju da idu u komoru za sagorevanje i tachka, makar u auspuh ako nigde drugo

                      Bar su 50 X vishe kancerogeni nego li najstarija shusha od trabanta koja dimi da se auto nevidi!!!!!!!

                      Od sada pa nadalje nadgledam rech IBER i zakljuchavam svaku temu u kojoj se preporuka na atmo izbacivanje koristi
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #71
                        Pitao sam se ,ako se ocisti sto se opet zaprlja?Gas je mastan ,trebao bi da ga podmazuje
                        nema veze upotreba ili ne upotreba gasa.
                        poreklo zagadjenja su produkti sagorevanja nastali u cilindru koji su se provukli kroz sklop karika-cilindar i usli u karter gde su se procesom u****vanja povukli radi ponovnog dogorevanja.
                        boost je naveo zasto.

                        IAC se uvek prlja i na benzinu, posto i on sagoreva u cilindru a od konstrukcije konkretno i auta do auta razliciti su intervali kada je potrebno ciscenje ili menjanje (kako fabrika zapoveda).

                        kada se pominje ciscenje, misli se ne na obicno ovlas vec tako dobro da ne kazem perfektno da se sija unutrasnjost kao ogledalo.
                        toliko cisto da moze da se polize...mora da izgleda kao novo, bukvalno.

                        to obicno ne moze da se postigne jednim nabrzaka ciscenjem i obicno ono sto ljudi nazivaju kao ociscenim je jos strasno prljavo/vidljiv talog.

                        ciscenje je vaznije nego podmazivanje za vidljiv efekat u radu.

                        to barem vazi za Bosove IAC ventile koje sam imao prilike da vidim, analiziram rad i cistim prakticno.
                        jedan do sada nisam uspeo da ocistim, odnosno koliko god cistio lose je radio kada se namontira na motor. elektricki je bio ok ali je eto nesto bilo van fabrickih specifikacija.

                        obicno ti IAC ventili treba da se ociste svakih 250.000km ili nesto ranije.
                        koliko sam video u uputstvu za Bosove je predvidjeno da se ne ciste nego da se vrsi zamena na svakih 150 (160).000km kao redovna procedura ako se pokaze nepravilan rad na leru.

                        kada sam se raspitivao za cenu, novi je kostao (Bos) oko 150 evra koliko se secam, +PDV i carina.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #72
                          Originally posted by brick
                          obicno ti IAC ventili treba da se ociste svakih 250.000km ili nesto ranije.
                          Da ovo verovatno vazi ukoliko je motor potpuno ispravan... Ukoliko nije bas u prvoj mladosti odnosno da ne kazem da malo vise duva onda se ovaj interval smanjuje barem 10puta...
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #73
                            A be, drugari, zahebite iber ...sta da radim sa potrosnjom? Ovaj moj auto se opire svakom zdravorazumskom stelovanju, pa je nastelovan preko sonde sto se uvlaci u auspuh (koji je skroz ceo, pritom i motor u dobrom stanju), al opet trosi ko lud....a ako mu malo zavrnem gas, nece da ide onda.....da li moze zaprljanost IAC-a ( ako je uopste zaprljan?) da utice na potrosnju?
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #74
                              Zaprljan iac nema nikakve veze sa povecanom potrosnjom...
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              • Hermes
                                CBC Senator XXL
                                • 14.02.2006
                                • 1306
                                • https://t.me/pump_upp
                                • bemve

                                #75
                                Ma znam, nego ne znam vise ni sta mislim, ni sta da pisem...
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X