smanjen protok vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Ako se auto ponaša tako bez pokretanja iz mesta onda zaboravi šta pišem mada ne mora da znači

    Probaj da se igraš sa onim mesinganim šrafom na isparivaču (odgore) zavrni ga skroz, ne krvnički, pa ga odvrni za jedan ipo krug. Dodaj gas na mestu i naglo pusti i posmatraj kako se spušta na ler. Ako ide jako brzo odvrni još malo. Uglavnom treba da dobiješ relativno sporije spuštanje na ler sa recimo 3000 obrtaja i da nikad ne ide ispod lera. Znači ako je ler 800 obrtaja da senespušta na 600 pa se lepo vrati na 800, treba da se vrati tačno na 800.

    Valjda sam jasan...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      Nista nisam razumeo, ali sam uradio tako i nista se znacajno nije desilo.

      Posle sam opet ocistio IAC koji je vec bio cist, pa mi se ucinilo da se za nijansu bolje ponasa, tako da opet svaljujem krivicu sa isparivaca na IAC.

      Jednog dana cu da smislim kako da izbacim IAC i umesto njega stavim neku slavinicu kojom mogu da nastelujem protok vazduha(i gasa) dok je skroz zagrejan motor, pa ako se ponasa dobro, onda cu da budem siguran da je u pitanju IAC. Naravno, u svakom slucaju bi to bilo `resenje za sledecih deset minuta` dok ne provalim sta me zeza. Onda vratim IAC i tako vozim sve dok ne nadjem neki ok.

      Zanimljiv tok misli imam, zar ne?
      Nije ni meni lako sa sobom
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        kamdaje neka mala falsharica vazduha pa nesmeta benzinu a smeta gasu..
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          Pa nije problem.. Nadješ na šemi koja žica komanduje motorićem i nadješ koji je opseg napona u pitanju. Onda napraviš ili ti naprave jedan regulator napona i to prikopčaš na tu žicu. Dugme staviš u kabinu i štelbaš ler koliko ti treba
          Možeš i neki reostat za svetlo da iskoristiš.

          Eto, nije ni meni lako
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            A mogu da napravim i rucni gas, ko na starim stojadinima

            @ zoran bg

            Bilo nekad, neposredno po ugradnji....mada ko zna, mozda ima i sada....ali relativno skoro sam proveravao, prskao sam sprejem po svim mogucim i nemogucim mestima gde uopste moze da uvlaci fals, ali rad motora se tada nije promenio ni najmanje....ali mogu opet da proverim
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              Jednog dana cu da smislim kako da izbacim IAC i umesto njega stavim neku slavinicu kojom mogu da nastelujem protok vazduha(i gasa) dok je skroz zagrejan motor
              ako je Bosov sistem prilicno prosto....
              malko otvoris leptir, onim malim srafom kojim se podesava dokle se vraca leptir.

              i malko pomeris/ razdesis TPS.

              time ce ECU iskljuciti IAC iz igre, vazduh ce prolaziti preko leptira na nacin kao sto bi bilo kod karburatora, dakle cisto mehanicki srafom podesavas kolicinu vazduha na leru.

              mozes i drugim nacinom.
              odspojis konektro IAC, i on je van igre.
              ne diras TPS
              ubacis nesto tanko u kuciste leptira da ne moze da se zatvori, recimo palidrvce.

              ili sajlu gasa malo zategnes, tek toliko da se malo otvori leptir.


              kod IAC-a postoje 2 tipa ciscenja.

              jedno je ono sto si vecu uradio, vidljivi deo od taloga.

              drugo ciscenje je procedura da zabusis plasticni poklopac gde su cetkice motora, da u to sipas kontakt sprej, da se ociste cetkice odnosno prstenovi po kojima klize cestice.

              moze se dogoditi, da IAC ne radi pravilno jer gubi elektricni kontakt na cetkicama.

              e sad, gde tacno da busis i koju debljinu burgije za bas tvoj model IACa, treba pronaci.
              ja sam slucajno nasao proceduru sa sve slikama busenja, i imam je negde u nekoj memoriji, za moj model IACa, sada kada mi ne treba.

              kada mi je trebala informacija, naravno tada to nisam znao.

              busi se, onaj gornji deo sa kontaktima gde je plasticni poklopac.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Hermes
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2006
                • 1306
                • https://t.me/pump_upp
                • bemve

                Originally posted by "sw.brick
                ako je Bosov sistem prilicno prosto....
                malko otvoris leptir, onim malim srafom kojim se podesava dokle se vraca leptir.

                i malko pomeris/ razdesis TPS.

                time ce ECU iskljuciti IAC iz igre, vazduh ce prolaziti preko leptira na nacin kao sto bi bilo kod karburatora, dakle cisto mehanicki srafom podesavas kolicinu vazduha na leru.



                Ne svidja mi se ovaj nacin

                [quote="sw.brick]mozes i drugim nacinom.
                odspojis konektro IAC, i on je van igre.
                ne diras TPS
                ubacis nesto tanko u kuciste leptira da ne moze da se zatvori, recimo palidrvce.

                ili sajlu gasa malo zategnes, tek toliko da se malo otvori leptir.[/quote]



                Odspajao sam IAC dok radi na gas, i regularno podigne ler na 1500 obrtaja,i radi ok, samo sto je previsok ler


                Originally posted by "sw.brick
                kod IAC-a postoje 2 tipa ciscenja.

                jedno je ono sto si vecu uradio, vidljivi deo od taloga.

                drugo ciscenje je procedura da zabusis plasticni poklopac gde su cetkice motora, da u to sipas kontakt sprej, da se ociste cetkice odnosno prstenovi po kojima klize cestice.

                moze se dogoditi, da IAC ne radi pravilno jer gubi elektricni kontakt na cetkicama.

                e sad, gde tacno da busis i koju debljinu burgije za bas tvoj model IACa, treba pronaci.
                ja sam slucajno nasao proceduru sa sve slikama busenja, i imam je negde u nekoj memoriji, za moj model IACa, sada kada mi ne treba.

                kada mi je trebala informacija, naravno tada to nisam znao.

                busi se, onaj gornji deo sa kontaktima gde je plasticni poklopac.



                Ajd ako nadjes postavi sliku tog tvog IAC-a, pa da se igram, jer imam jedan rezervni
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • torlak
                  CBC Veteran
                  • 10.11.2007
                  • 100
                  • knjazevac

                  pozz
                  nisam hteo da se mesam ali moram da iznesem iskustvo.
                  drug ima isti takav auto,dobbar ler ,potrosnja prosek 10-11,dobro ide.
                  stavio je mikser za 1.6 motor,ja sam dobio bolje performanse na isti nacin na fiatu.
                  e,sad dal je to dobro...tu su ljudi koji to znaju pa ce da kazu

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    Odspajao sam IAC dok radi na gas, i regularno podigne ler na 1500 obrtaja,i radi ok, samo sto je previsok ler
                    kada je takva situacija, probaj da zaglavis IAC u polozaju, metodom probe, koji ce omoguciti manji ler.
                    kada IAC strujno iskljucis, ima oprugu koja gura klip do krajnjeg polozaja.
                    e tu nesto zaglavi, da ne ode bas do krajenjeg polozaja.


                    ili prikljesti crevo od IAC.
                    ili nesto trece.
                    snadji se..

                    ako nadjem slike kako to izgleda, kompletna procedura postavicu link.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      Ja cu stalno da dodajem nova zapazanja, pa ko resi problem, castim ga

                      Elem, primetio sam da gore opisani problemi nestaju kao rukom odneseni ako glavnu slavinu za gas zavrnem za pola kruga. Ler se i na plinu smiri, radi lepo....al ne ide lepo, vuce se. Posto mi manje smeta oscilirajuci ler nego spor auto, vratio sam ga na staro.

                      Pitanje br. 1: Da li problem moze nekako biti u isparivacu?
                      Pitanje br.2: Da li bi lambda kontrol sistem resio ove probleme? Moja logika kaze da, a vasa?
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        stavi jos jednu slavinu, na crevo izmedju miksera i ler ventila.
                        glavnu slavinu odvrnes koliko treba za voznju, a ovom dodatnom slavinom smanjis dotok gasa za ler.

                        ili kao sto si sam predlozio, elektronsku regulaciju dotura gasa.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Hermes
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 1306
                          • https://t.me/pump_upp
                          • bemve

                          Ne razumem bas gde bi stavio tu dodatnu, al mislim da ne moze, jer ler ventil ide direktno u usisnu granu.
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            ne vidim sa slike poziciju ler ventila, ako nema mogucnosti za crevo od usisnog do ler ventila, preostaje ti elektronska "slavina", LCS.

                            ti gde si ugradio znace da ti kazu (verovatno) iz iskustva koje su opcije za tvoj motor, pa pitaj njih.
                            ako servis nema resenje, u sta ne verujem, da tek onda mi "mozgamo" sta i kako dalje...

                            uglavnom mehanicki sistem bez mogucnosti dinamicke regulacije uvek ce biti u nekim uslovima pomalo razdesen bio zbog promene temperature vazduha tokom godine, promene sastava LPG od pumpe do pumpe, promene nadmorske visine, ili promene vlaznosti vazduha, ili promene opterecenja motora na leru (upaljena svetla, radio "peva", grejac stakla zimi, itd).... stalno ce zbog necega zahtevati fino regulisanje optimalne smese.

                            ili vozi ovako, i zatvori oci na sitne poremecaje smese.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • nijebitno
                              CBC Senator XXL
                              • 14.03.2006
                              • 629
                              • Modrica

                              @Hermes
                              Ko i kada je stelovao tvoj plinski uredjaj?Koji isparivac je u pitanju? Mozda bi kompletno podesavanje isparivaca dalo nekog rezultata.
                              Difference between man and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Hermes
                                CBC Senator XXL
                                • 14.02.2006
                                • 1306
                                • https://t.me/pump_upp
                                • bemve

                                Ugradjeno i nastelovano kod Ivana, naravno radio fino i lepo, tad je bilo lako ,jer je bilo toplo, ali ipak ni tada nije hteo bas odmah kad prebaci na plin da bude stabilan na leru, ali na srecu je to vrlo kratko trajalo, jer se lako zagrevao. Sad je hladno, pa duze traje to je problem.
                                Zato sam pitao da li moze nekako da bude neka greska u isparivacu, jer (ako bas sitnicarim) nikada nije kad je hladan hteo lepo da radi na plin, od samog pocetka

                                Odavno sam odlucio da mu sleduje upgrade na LCS, samo da nadjem vremena da skoknem do Bg-a. Mora tamo, sta ces, `kupio me` covek.

                                P.S. Landirenzo je u pitanju, ja ga prestelovao kad je poceo da pravi probleme oko lera, ali ga posle vratio na bas identicno mesto.
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X