smanjen protok vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    OK, sumnja u kvalitet stelovanja je otklonjena, ako ga IvanT nije u startu mogao srediti da bude tip top, vjerovatno je nemoguce. Inace kada sam rekao stelovanje mislio sam na igranje sa svim sarafima na isparivacu, ali ne znam postupak za Landirenzo.
    Cini mi se da imas prebogatu smjesu na leru, mozda da posljes Ivanu PP da pogleda ovu temu posto si njegov pacijent.
    Difference between man and boys is the price of their toys

    Comment

    • Type_R
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2007
      • 900
      • Valjevo

      Koliko sam video sa slike, imamo isti isparivac, a bogami i problem,

      Samo mi reci jel ti slabi odziv obrtaljke sa lera na plin nego na benzin, tj. jel se desi da prvo malo proguta pa tek onda primi gas??
      3SG(T)E EXPERT

      MAN service

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        Ne, odmah prima gas na oba goriva
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          Jos jedno zapazanje, pa pretpostavka.

          Moj bmw ima motronic i uvek radi na 800 obrtaja, bilo vruc ili hladan. Znaci, kada ga upalim i na -10 on odmah radi savrseno na oko 800 obrtaja i lepo radi, prima gas, sve super. Naravno, sve ovo vazi na benzin.
          Pretpostavljam da ECU prema informaciji temperaturnog davaca u uslovima hladnog starta preko dizni pravi jacu smesu goriva u cilindrima i grejanjem agregata je spusta na zadatu vrednost agregata na radnoj temperaturi.
          Po toj mojoj pretpostavci, on sa ovakvom primitivnom regulacijom plina ne moze dobro da odradi zahtevano povecanje kolicine goriva, pa je i zato ovako priglup na plinu kad je hladan.
          Znaci, opet sam zakljucio da je jedino resenje LCS.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • CannoN
            CBC Senator XXL
            • 15.09.2007
            • 485
            • Beograd

            Lepo rezonujes Hermes - sada obustavi stelovanja i upgrade-uj se

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              Moj bmw ima motronic i uvek radi na 800 obrtaja, bilo vruc ili hladan. Znaci, kada ga upalim i na -10 on odmah radi savrseno na oko 800 obrtaja i lepo radi, prima gas, sve super. Naravno, sve ovo vazi na benzin.
              Nisam siguran da je ovo ispravno, hladan bi trebao da radi na 1100-1200 obr na benzin
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • Hermes
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2006
                • 1306
                • https://t.me/pump_upp
                • bemve

                Ja sam citao da tako treba da se ponasa ispravan bmw sa Motronicom, te sam srecan sto tako i radi i `ne dere` se ni skroz hladan ni skroz vruc. Nema razlike u radu.
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Type_R
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2007
                  • 900
                  • Valjevo

                  Ajde daj mi link gde si to procitao jer i mene zanima, imam 316i sa M40 motorom i zadnjih godinu dana se tripujem da mi je otisao step motor ler gasa jer auto bio mraz bilo 40 stepeni radi na 800obr kada ga upalis, ali kod mene kada ga upalim prva malo varira ler gas par sekundi dok se ne stabilizuje, a sada si me zbunio ali ja mislim da mi je pre radio na vecem leru kada je hladan motor.....
                  3SG(T)E EXPERT

                  MAN service

                  Comment

                  • Hermes
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2006
                    • 1306
                    • https://t.me/pump_upp
                    • bemve

                    E pa ne secam se bas odakle mi to, ali zapamtio sam.....

                    A za tvoj problem ( ako je to uopste problem sto varira sekundu-dve ) mozda ti pomogne ovo:

                    Motronic systems
                    Check
                    Note: There are two types of idle air stabiliser valve on these systems; early models usually have a two-wire valve, while later models are equipped with a three-wire valve.
                    20 With the engine running, disconnect the electrical connector from the valve. The idle speed should increase to about 2000 rpm.
                    21 If the idle speed does not increase: a) Two-wire valve - Using a pair of jumper wires, apply battery voltage to the valve,
                    and confirm that the valve closes tightly. When the voltage is removed, the valve should re-open. Also, check the resistance of the valve (see illustration 21.9). The resistance should be about 9 or 10 ohms.
                    b) Three-wire valve - Turn the engine off and unplug the electrical connector from the valve. Using an ohmmeter, check the resistance on the two outer terminals of the valve. (see illustration). It should be about 40 ohms. Check the resistance on the centre and outside terminals of the valve. They should both be about 20 ohms.
                    22 If the idle air stabiliser valve fails any of the tests, renew it.
                    23 If the idle air stabiliser valve tests are all correct, check the control current (two-wire valve) or the voltage (three-wire valve) as follows.
                    24 On two-wire valves, connect an ammeter (0 to 1000 mA range) as described in paragraph 13. Start the engine, and allow it to idle. With the engine running, the current reading should be between 400 and 500 mA. Adjust the valve if the current reading is not as specified. Note: The idle air stabiliser current will fluctuate between 400 and 1100 mA if the
                    engine is too cold, if the coolant temperature sensor is faulty, if there is an engine vacuum leak, or if electrical accessories are on.
                    25 If there is no current reading, have the idle speed control unit (under the facia) checked by a BMW dealer or other specialist.
                    26 On three-wire valves, check for voltage at the electrical connector. With the ignition on, there should be battery voltage present at the centre terminal (see illustration). There should be about 10 volts between the centreterminal and each of the outer terminals.
                    27 If there is no voltage reading, have the idle speed control unit (early models) or the ECU (later models) checked by a dealer service department or other specialist.
                    Adjustment (early models only)
                    28 With the ignition switched off, connect a tachometer in accordance with the equipment manufacturer’s instructions.
                    29 Make sure the ignition timing is correct (see Chapter 5).
                    30 Connect an ammeter to the valve as described in paragraph 13.
                    31 With the engine running, the current draw should be 450 to 470 mA at 700 to 750 rpm.
                    32 If the control current is not correct, turn the adjusting screw until it is within the specified range. Note: Turn the idle air bypass screw clockwise to increase the current, or anti-clockwise to decrease the current.




                    A sto se tice onih mojih prethodnih zakljucaka, izgleda da sam u pravu, kad niko ne osporava, zar ne?
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      sto se zakljucaka tice potpuno si u pravu.
                      isto tako i sto se tice regulisanog broja obrtaja na leru si u pravu.

                      broj obrtaja je predefinisan u ECU, i ECU se trudi da ga odrzi uvek.
                      to znaci i kada je hladan i kada je vruc motor, broj obrtaja na leru moze da tek minimalno odstupa- kod Bosa je to negde oko +25 obrtaja znaci 825 ili -25 obrtaja znaci 775.

                      motor u savrsenom stanju, ako je to moguce uopste u praksi, treba da ima 800 +-10 rpm stabilnost rada.

                      kod mene je isto Bos sistem, i norma je 725-775 rpm tj 750+-25.

                      ako motor pri hladnom startu pobegne sa 800 na 1200 rpm, ili 50% nesto zesce je u neskladu od periferije motora, tako mi lici.
                      (ako nije u pitanju neki od starijih sistema ubrizgavanja, poreklom iz 70tih godina pocetka 80tih koji su jos uvek imali takav radni rezim sa povecanjem obrtaja pri startu).

                      sto se tice plina, slavina kao mehanicki sistem ne raspoznaje promene tipa topli ili hladni motor, tj nema nikakve regulacije rada.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Hermes
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2006
                        • 1306
                        • https://t.me/pump_upp
                        • bemve

                        Moguce da sam u pravu sto se tice mojih prethodnih zakljucaka, ali sam juce video i testirao bmw-a sa identicnim motorom koji odmah radi na plin, samo ga upalis na benzin i hop, prede na plinu.

                        LSC ce resiti stvar (tesim se )
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Hermes
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 1306
                          • https://t.me/pump_upp
                          • bemve

                          Juce ujutro je bilo mnogo hladno, upalim auto i izadjem da cistim led sa stakala. Radio je recimo jedno 4-5 minuta na leru na benzinu, kazaljka temperature je samo malo mrdnula sa nulte pozicije. Sednem, podjem, prebaci na plin i radi na plin bas kako treba.
                          Danas takodje ista procedura, isti i rezultati.

                          Misterija je kako auto `razlikuje` na koje ga gorivo zagrevam, jer ako ga ( kao obicno sto radim) upalim na benzin, provozam koju stotinu metara pre nego sto ga prebacim na plin, onda zeza na plin ( samo sto se lera tice) i kad je kazaljka za tempreraturu izasla iz plavog podrucja.
                          Kao da radom na (skoro tecan) plin skuplja pogresne podatke kojih se posle tesko oslobadja.... To bi bilo logicno, ali da napomenem da ovaj Motronic kod mene fabricki nema lambda sondu i verovatno ima svoje mape ucitane i neprilagodljive trenutnoj situaciji.

                          To je bilo jos jedno zapazanje i razmisljanje objasnjeno u kratkim crtama...pa ako neko ima svoje razmisljanje, nek izvoli, necu mu nista
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            ako posle kao sto kazes par stotina metara prebacis na gas, u isparivacu ce biti jako hladno, gumice/membrane se stvrdnu i posle im treba dosta dok otpuste, iako se kuciste zagrejalo, nemas direktno grejanje membrana/gumica vec indirektno (motor izasao iz hladnog podrucja, kuciste isparivaca se ugrajalo, ali gumicama treba jos malo). ako malo duze ostavis da radi na benzin stvori se povoljniji ambijent unutar isparivaca i zato radi kako treba. zavisi koliko su stare gumice i u kakvom su stanju. kad je sve novo ovi problemi su manje izrazeni ili ih nema...
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • Hermes
                              CBC Senator XXL
                              • 14.02.2006
                              • 1306
                              • https://t.me/pump_upp
                              • bemve

                              Presao sam tek oko 15 kkm na plin, za oko 14 meseci, znaci novo...

                              Ja ispocetka (onako laicki) sumnjam na isparivac, nesto mi se cudno ponasa.....ako nekog ne mrzi da procita sve sta sam napisao, verovatno ce da dodje do slicnog zakljucka.....a mozda i gresim, ne bi bilo prvi put
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • Hermes
                                CBC Senator XXL
                                • 14.02.2006
                                • 1306
                                • https://t.me/pump_upp
                                • bemve

                                Zavrnuo glavni sraf za pola kruga. Sve radi kako treba. Osim snage.
                                Mada kako je klizavo, ne bi ni mogao da je iskoristim.

                                Misterija.





                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X