audi 100 cc?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • doc
    CBC Senator
    • 25.08.2006
    • 240
    • BGD/KG

    audi 100 cc?

    lm, da li doticni moze da se pali na gas i po hladnom vremenu?
    ugradjen je lovato kod onih likova preko puta sajma,valjda longas ili tako nesto.

    poz
    Pametniji popusta, ali mentalno...
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Trebalo bi da moze... Samo ga moras prije verglanja "naspricati" par puta dugmetom za plinski "saug"... Das mu kontakt, kliknes par puta na to dugme, ispod haube cujes elektro-ventil kako na svaki tvoj klik dugmetom kaze KLIK, i onda zaverglas...

    Meni (doduse na BRC-u) je obicno dovoljno i 3 klika kod paljenja hladnog motora, ako temp. vazduha nije ispod 15 Celz., a ako jeste, onda obicno 5 klikova pomaze...

    Comment

    • uglavnom.bezopasni
      - 42 -
      • 03.02.2005
      • 2235
      • Novi Sad

      #3
      Ja to dugme (crveno kod lovata) koje se pominje u prethodnoj poruci u zivotu nisam stisnuo, kao sto sam vec rekao zavisi od kola i od instalacije uredjaja.
      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
      11.04. 0:12 #2
      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

      Comment

      • doc
        CBC Senator
        • 25.08.2006
        • 240
        • BGD/KG

        #4
        probao sam na vise nacina, i jedini moguci je da samo zaverglam, samo pipnem gas (tad se zavrti na 800 rpm) i ne diram nista jedno 5 min, samo sto se ponekad desi da se cuje neko cudno cviljnenje iz pravca ispacivaca i posle toga auto obicno pocne da se gasi. jedino resenje je da ga prebacim na benzin i ponovo upalim.
        kad ga posle toga prebacim na gas, radi sve kako treba...

        sto se tice crvenog dugmeta, nikad ga nisam stisnuo, nije bilo potrebe
        Pametniji popusta, ali mentalno...

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          @Vladimire..to crveno dugme nije "za slucaj opasnosti " pa da ga nediras
          Daj kontakt,ako imas rucni sauh...povuciga do pola (za ovo vreme sad +15 C ) ,nek ti je prekidac prebacen na GAS,pritisni to crveno dugme 3 puta kratko po 1 sec i pusti , pali auto bez pedale gasa...kad upali vidi dal treba malo jaci ili slabiji sauk(obicno se spusti malo sauk).
          to crveno dugme sluzi da ti spricne malo gasa unapred...to mu i jeste namena za hladan start na gas...nikakvu drugu namenu ni nema.

          EDIT: izvini tek sam sad video da imas automatski sauk.to te ti zeza..sauk je previse povucen za gas ali ne za benzin...verovatno ti je ubusena dizna a nemas mixer.
          imas vise varijanti... da prepravis ako moze karb na rucni sauk,da zamenis za karb na rucni sauk,da stavis mixer(ako ga vec nemas) da bi auto imao ponasanje sa saukom i sto i na gas i na benzin(to tvrdi @Dora ..ja neznam dal je tako) ili da palis nabenzin..ja neznam za jos neku varijantu.
          Sad ti je problem sto je sauk "POVUCEN DO KRAJA" a Gas to nevoli . .gasi se auto odmah(iskustvo sa rucnim saukom).
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • uglavnom.bezopasni
            - 42 -
            • 03.02.2005
            • 2235
            • Novi Sad

            #6
            Ono sto sam ja jos zaboravio da pitam je sta ti podrazumevas pod hladnim vremenom, do -10 je normalno (citaj toplo) tek ispod toga pocinju problemi, ako ti imas problema na +5 do +15 onda nesto jako nevalja.
            Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
            11.04. 0:12 #2
            Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

            Comment

            • doc
              CBC Senator
              • 25.08.2006
              • 240
              • BGD/KG

              #7
              postavio sam pitanje zato sto nema sanse dase upali na plin na na temp ispod nekih 15-20 stepeni...
              Pametniji popusta, ali mentalno...

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Ne igra ulogu tako velika temperatura. Nesto ne valja.
                Nema razloga da pali na +35 a da ne pali na +5 ili -10.
                A i to paljenje ispod -15 je vise pitanje kapaciteta akumulatora tj. okretanja motora prilikom startovanja, nego samog gasa. Dokaz za to je da ne pali bas najlakse ni na benzin po bas tako jakom mrazu.

                Comment

                • ABARTH
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2006
                  • 364
                  • Vršac,Banat,Vojvodin
                  • SKALA 65

                  #9
                  Originally posted by vladimir
                  postavio sam pitanje zato sto nema sanse dase upali na plin na na temp ispod nekih 15-20 stepeni...
                  Kada si zadnji put menjao svecice i kontrolisao ruku kapu,imas li dovoljno rashladne tecnosti u posudi....itd.???
                  Baci neku sliku da vidimo kuciste filtera,jer ti je zatvorena topla strana u**** vazduha na kucistu??

                  Comment

                  • doc
                    CBC Senator
                    • 25.08.2006
                    • 240
                    • BGD/KG

                    #10
                    svecice se menjaju redovno, na 2-3 meseca posto prelazim puno km (80-100k/god), razvodna kapa i ruka takodje i uvek imam rezervne, kablovi su skoro menjani...
                    a trenutno sam u kgu i nemam ni jednu kameru da slikam.

                    s ovim kolima sam imao milijardu problema od kako je ugradjen plin, do toga da su mi jedan dan promenili 5 ventila za plin. svi do jednog su se zapusili u roku od 5 min; za prvih 100k km mi je puklo 3 membrane uglavnom zbog lose struje u kolima (treba da nadjem novi razvodnik paljenja ali za moj auto nema sanse) ... majstor danas, kad me sretne na ulici predje na drugu stranu

                    jedino sto nisam promenio filter jedno godinu dana, ne znam da li to moze da bude uzrok.

                    da se razumemo, ume on ponekad da iznenadi, pa upali i radi kako treba, ali juce i prekljuce ni da cuje. cim se ohladi (posle nekih 2 sata) mora da se pali na benzin ili da se ceka 10ak min, a za to vreme se vrti od nekih 200 rpm pa do 1200 i na kraju se vrati na normalnih 800.
                    Pametniji popusta, ali mentalno...

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Originally posted by vladimir
                      svecice se menjaju redovno, na 2-3 meseca posto prelazim puno km (80-100k/god),jedino sto nisam promenio filter jedno godinu dana, ne znam da li to moze da bude uzrok.
                      Vladimire, da ti to kažem ovako plastično. Trčiš ti tako uzbrdo sa maramicom na ustima a onda je skineš, joj lepote....
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • doc
                        CBC Senator
                        • 25.08.2006
                        • 240
                        • BGD/KG

                        #12
                        jasno, ce da bude zamenjen odma' =]

                        ali zar to ne bi trebalo da se odrazi i na ponasanje automobila u voznji?
                        ako je to razlog, neverovatno mi je da se u svim ostalim situacijama ponasa kako treba...
                        Pametniji popusta, ali mentalno...

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          ne kažem da je to glavni uzrok ali da smeta mnogo, smeta. Kod paljenja je potrebno napraviti vakum da bi krenuo gasa bez njega se teško pali. Jako prljav filter dovodi do toga da auto uopšte nemože da upali dok će na benzinu upaliti zbog drugačijeg principa rada.

                          Onda dodje ono " ana benzinu radi ko satić" pa ja moram ići po krpu za ekran

                          kad se jednom zalaufa onda ima strujanje vazduha pa može da radi normalno.
                          Takodje tu može biti sto svega, od paljenja, struje, gasnog filtera itd... Ali ovo menjaj pod hitno.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • doc
                            CBC Senator
                            • 25.08.2006
                            • 240
                            • BGD/KG

                            #14
                            fazon je sto na benzin guta knedle kad je zagrejan, a nema 3-4 meseca kako je bio na servisu karburatora...
                            ali me mrzi da se bakcem s time, posto ga ne vozim na benzin
                            Pametniji popusta, ali mentalno...

                            Comment

                            • miura
                              CBC Senator
                              • 18.10.2006
                              • 227
                              • Lazarevac

                              #15
                              Imam isti problem sa Audi-jem 100 1.8 55kW, karburator Keihin II. Palio je na gas sa dva-tri špricanja na prekidaču dok mu je usis vazduha bio zatvoren skoro potpuno ali je išao loše i trošio preko 20l gasa! Sad sa otvorenim usisom potpuno i smanjenim otvorom miksera sa 38 na 32mm, nema šanse da upali posle 2-3 sata stajanja (probao sve varijante, upecam ga ponekad sa špricanjem u toku verglanja što mi mi se baš ne dopada pa sam od toga odustao). Razmišljam o isparivaču (BRC AT90E), tk. da mu je potreban servis-ne znam koliko je prešao, verovatno pooodosta. Potrošnja je sada manja (još nisam siguran koliko, možda 12-15l) i auto ide neuporedivo bolje. Filter vazduha, svećice, kablovi, kapa, ruka ..sve OK. Desi se ponekad ,ređe, da ler padne toliko da se auto ugasi.
                              Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                              na forumu

                              Comment

                              Working...
                              X