Yugo 55 na plin. snaga/potrosnja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nex
    CBC Veteran
    • 05.03.2006
    • 132
    • Rakovica

    Yugo 55 na plin. snaga/potrosnja

    Ovako..
    Vozim Yuga 55 (1100, jednogrli karb), skoro sam ugradio plin (ona klasicna najjeftinija varijanta). Ugradnja je odradjena u eurgasu, mislim da je uredjaj REG. Pre ugradnje je kupljen nov karb (jednogrli, IPM 32 - jugov serijski), zamenjeni kablovi, svecice, paljenje nastelovano. E sad, auto na benzinu trosi 9l na 100km (ne prelazi 9 pri gradskoj voznji). Na plin kada se prebaci, gubitci u snazi se maltene ne osecaju. Medjutim auto trosi 12l po gradu (ne spusta se ispod 12). Interesuje me, da li je moguce, prestelavanjem plinskog uredjaja smanjiti potrosnju, bez smanjenja snage. Znam da to zvuci nemoguce, ali mi je par ljudi reklo da to moze da se sredi. Ako moze, plz, preporucite mi i gde. Pozdrav..
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Naravno da moze da se smanji potrosnja a da snaga ostane ista.

    Realna potrosnja gradska za yuga je 10L + 1L

    Da li je stelovan na uvo? Ako jeste mogao bih da odes negde da prekontrolisu i nasteluju uredjaj na sondu na pr. kod IvanT u AC Rasic u Visnjickoj ulici.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Nex
      CBC Veteran
      • 05.03.2006
      • 132
      • Rakovica

      #3
      Paljenje je stelovano stroboskopom. Plin je stelovan "na uvo". To mi je bilo i cudno, lik ga je nastelovao za oko 2 minuta odmah po ugradnji
      P.S. Jel' mozes (ti ili bilo ko drugi ko zna) da mi das broj telefona ili tacniju adresu tog servisa, na pm?
      Hvala puno

      Comment

      • ABARTH
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2006
        • 364
        • Vršac,Banat,Vojvodin
        • SKALA 65

        #4
        Ja nisam cuo da moze auto da ide na LUFT

        Naravno da moze jos malkice da se koriguje potrosnja,ali zavisi i od motora u kakvom je stanju,paljenja,svecica,zazora ventila,kompresije.......itd itd.
        kakav si vozac ostar ili mekan? REG oprema ?

        Comment

        • ABARTH
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2006
          • 364
          • Vršac,Banat,Vojvodin
          • SKALA 65

          #5
          Originally posted by Nex
          broj telefona ili tacniju adresu tog servisa, na pm?
          Hvala puno
          evo pogledaj ovde ti sve pise http://www.lovatogas.co.yu/ Ivan T
          adresa i telefon

          Comment

          • djurdjija
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2006
            • 365
            • Prokuplje

            #6
            Reg bul opremu je poceo da uvozi eurogas otkad se raskantao sa lovatom.Lici na landirenzo,8onaj mali okrugli sa ler stelerom koji se odvija skoro do kraja)sondu mu verovatno pravi tomazeto,ista je kao njihova 100%.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Tomaseto je oficijelni proizvodjač za mnoge firme koje namaju proizvodnju ventila a proizvode sve ostalo. Isto to je AEB za elektriku.
              Neko prodaje kao Tomaseto ili AEB a neko opali svoju nalepnicu i doda se na cenu...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • ABARTH
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2006
                • 364
                • Vršac,Banat,Vojvodin
                • SKALA 65

                #8
                Evo primera


                Comment

                • Bansha
                  CBC Veteran
                  • 09.01.2006
                  • 101
                  • Kragujevac

                  #9
                  Meni je majstor Traka u KG stelovao Lovata u jugu na "uvo" za minut i spustio mi je potrosnju sa 12-13 kila u gradu na 10 kila
                  Ko zna - zna. Ko ne zna - uci skolu.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Jednom davno sam se slejbo i dao u oglasu za "telefonoteku" pored ostalogi kompjutersko štelovanje gasa misleći pri tome na savremenije motore gde ima šta da se šteluje kompjuterski. Izašlo je u jedno tri broja i odavno ukinutoa lai telefonoteka se čuva...
                    To je bilo pre par godina...
                    Od onda pa do sada mnogi su me zvali sa pitanjem koliko košta to podešavanje. NIKAD ali nikad podvučeno žutim me nije zvao neko ko ima takav sistem, uvek je bio Jugo, Lada, Stojadin i tako ti karburatori.
                    Merenje gasova podrazumeva da motor bude ispravan, da ventili dobro rade svoj posao, struja takodje, auspuh potpuno ispravan. Čim uvedu eko test i kod nas, mnogi će ovo vrlo brzo shvatiti.

                    Što se tiče podešavanja za gas. Podesiti na leru i bez opterećenja je jedno a to da posle valja u vožnji je drugo. Podesti sistem na gas analizatoru sa slavinom je nemoguća misija jer slavina jednostavno ne prati rad motora u svim opsezima. Za najbolje takvo podešavanje bi bilo potrebno postaviti analizator u auto i onda se u vožnji dobro pomučiti da se dobiju najbolji rezultati. Zanima me ko bi bio spreman da plati takvo podešavanje koje bi trajalo verovatno bar sat vremena i imalo efekta neko vreme dok se ne pokvari nešto ili ne zaprlja malo filter.

                    Pošto je Željan izjavio da mi koji nemamo gas analazator sviramo u frulu, zanima me da li ovako šteluje auto sa karburatorom bez lambda kontrole.
                    Spremam se da nabavim gas analizator ali u dijagnostičke svrhe a ne zato da štelujem sa njim karburatore. To je jako dobra sprava kad ima problem ali nije svemoguća kao ni jedna druga sprava uostalom.
                    Ja nisam kao Pera naštelovao hiljade auatomobila ali sam sigurno na stotine (bar nekoliko desetina stotina) i zafalio mi je možda nekoliko puta do sada kad je bilo problema.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Aki
                      CBC Senator XXL
                      • 04.08.2006
                      • 1133
                      • Beograd
                      • Yugo 1603, Yugo 1301

                      #11
                      ...kod moje 45-ice,koju sam ja stelovao na uvo,i bacio potrosnju u +,ali sam postigao sta sam hteo,na leru dok je hladan auto hoce da se ugasi,a kada se zagreje radi super,a opet sa takvim podesavanjem ja vozim auto 130km/h poprilicno opusteno,sto je pad za nekih 15-ak km/h u odnosu na benzin pri toj nekoj max brzini,sto je opet relativno,jer zavisi od mnogo cega...
                      Dakle,nema podesavanja miran na leru,brz i zivahan na putu i trosi 10L...
                      ...ako neko moze tako da mi nasteluje auto,uvek bi mu platio...
                      "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                      - Lousie Smith

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Ovo je osnovna zabluda, nisi ti bacio potrošnju u plus sa štelovanjem nego si je doveo u normalu.
                        Na benzinu su dizne kalibrisane i nema nekog uticaja to štelovanje sa potrošnjom. Na gasu možeš direktno uticati na potrošnju.
                        Sad nastaje kurcšlus, projekcija želje da se vozi za tepsiju ribe je tolika da se taj šraf zavrće dok šiljak ne probije dno. Onda se postigne mala potrošnja ali auto ne ide.
                        Glavni zaheb je da se onda čvrsto uveri čovek da ta potrošnja može ostati ali da se čarobnim štelbanjem može izvući i performanse vozila.

                        Drugi zaheb je što kolegin, pardon poznanikov auto isti takav ali baš isti takav troši 4.3 litre kad ide 180 seoskim drumovima.
                        Rešenje zaheba je: Poznanik laže ko pas... Izvinjavam se psima...

                        Treći i najvažniji zaheb je kvalitet gasa, očajan. Ako auto ide dobro, mirno radi na leru, prima gas i troši XXX litara a onda u sledećem rezervoaru potroši XXX+2 litra onda se nešto raštelbalo...
                        Nije, gas je toliko prosta sprava da se ne kvari preko noći niti se poveća potrošnja preko noći. Izuzimam Kargas iz ove izjave.
                        Nikom ne pada na pamet da baci ciglu na pumpadžiju ili da bar ode sa upaljenom cigarom da ga pita za zdravlje...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Dora:
                          Spremam se da nabavim gas analizator ali u dijagnostičke svrhe a ne zato da štelujem sa njim karburatore. To je jako dobra sprava kad ima problem ali nije svemoguća kao ni jedna druga sprava uostalom.
                          Nisam siguran dali sam dobro shvatio, aparat je neophodan za precizno podesavanje karburatora.
                          Cijena usluga koju su vozaci spremni platiti ne omogucava malim operaterima da kupe takav aparat. Dobar prenosni aparat, kojim bi se dao podesavati plin i u voznji, dodje oko 4500 E. Posto potencijalni kupci
                          na vasem terenu moraju platiti svjetsku cijenu, onda i bi i cijena usluge morala biti na tom nivou. 50 - 80 E. Tek toliko da se dobije osjecaj za stvarno stanje stvari u tehnolosko-monetarnoj sferi.

                          Sad malo o tehnickoj strani. Motor mora dobiti optimalnu smjesu, sto se vidi na mjerenim rezultatima. Zatim smjesa mora propisno izgoriti sto se takodjer da vidjeti na mjernim rezultatima. Debalans smjese goriva, trokiranje bilo koje vrste i jos dosta toga utjecat ce na kompoziciju ispusnih plinova koji sluze kao pokazatelj. Samo treba imeti "knjigu" te znati "citati".
                          Cilj sagorijevanja je pretvoriti gorivo i zrak u ugljicni dioksid i vodu. Sto vise tih supstanci dobijemo u ispusnoj cijevu, imamo bolje sagorijevanje.
                          Efikasnost sagorijevanja se moze kvantificirati pomocu univerzalne formule. Naravno, nisu svi motori podjednako efikasni, no to su vec nijanse. Uz malo prakse nauci se razlika izmedju prihvatljivog i neprihvatljivog nivoa.

                          Comment

                          • ABARTH
                            CBC Senator XXL
                            • 19.07.2006
                            • 364
                            • Vršac,Banat,Vojvodin
                            • SKALA 65

                            #14
                            Dora znam da ovo nije tema ,ali bih zeleo da iskoristim samo priliku i pitam?
                            Gde se moze nabaviti i kakav bi bio neophodan gas analizator,??? a i kolko novaca treba izvaditi iz slamarice



                            radim i ucim

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Pretraga foruma je dala ove rezultate

                              http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... tor&t=9254

                              http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... tor&t=2485
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X