Toyota Corolla problemi sa plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyota Corolla problemi sa plinom

    U pitanju je Toyota Corolla XL 1.3 `90 god, karburator.

    Plin je ugradjivan u servisu koji vise ne postoji (sto, jelte, govori o kvalitetu istog), trebalo bi da je Lovato, ne znam, i normalno je radio par meseci a onda nastaju problemi.

    Kada pokusavam da upalim auto, moram dugo da verglam jel on uopste nece da povuce niti benzin, ako je na benzinu, niti plin, ako je na plinu iako mu drukam ono dugme sto je valjda kao za ubrizgavanje plina kada se pali. Kad ga posle par minuta upalim, iako drzim papucicu gasa do kraja pritisnutu, on drzi obrtaje strasno nisko (nemam obrtometar tako da ne znam tacno koliko) i ako slucajno popustim papucicu gasa, auto se gasi pa onda sve ispocetka. Posle nekog vremena on kao da povuce normalno, gas normalno primi i kao pocne da radi. Sve isto se desava i sa paljenjem na benzin, samo sto tada drukam papucicu gasa posto je saug automatski. Inace, svo vreme se oseca u kabini neki cudan miris paljevine, nista poznato za moj nos.
    Kada se najzad upali, i ja krenem da vozim, obavezno se ugasi posle par stotina metara i opet nastaju isti simptomi. Kada ga tu nekako upalim, moram odredjeno vreme da konstatno odrzavam sigurno nekih 1500-1800 rpm (otprilike, nemam obrtomer) da se ne bi ugasio pa kad se zagreje, onda pocinje kao normalno da radi.
    Takodje, primetio sam da se auto gusi strasno ako pritisnem papucicu gasa do kraja, dok najbolje radi ako je papucica pritisnuta do pola.
    Promeni sam sve moguce kablove (za Toyotu original kablovi 6000din), filtere, svecice, ulje...
    Masina je bila kod majstora koji odrzava auto i sve je savrsenom redu (po njemu). Bio sam u mnogo servisa za auto gas, po njihovim merenjima sve je idealno nastelovano. Trenutno sve radi nekako posto je ler gas dignut u nebesa (cenim 1200-1300rpm), cini mi se da je automatski saug iskljucen (nema onog karakteristicno snizavanja obrtaja kada se zagreje).
    U voznji trosi oko 14.5 litara plina po gradu (1300kubika/75ks), dok je na pocetku to bilo oko 9l/100km... Uvek plin sipam na istom mestu (pumpa u Visnjicevoj) i sa plinom do sada nisam imao problema. Ponekad, ako sam primoran da sipam na nekom drugom mestu, problemi su identicni, nista se ne menja. Sto se benzina tice, potrosnja se takodje drasticno povecala, ali mislim da je problem u ne vozenju na benzin?
    Svi ovi problemi su manje izrazeni leti dok zimi prosto poludim ponekad jer mi auto stane na sred puta i dok ga upalim, otelim se. Znaci zimi se ove stvari ponavljaju i u toku voznje a ne samo na pocetku. Leti to nije izrazeno.

    Neki "strucnjaci" su mi rekli da je mozda problem u onom delu kojim se instalacija povezuje na karburator, kao nije original pa problemi poticu odatle?! S obzirom gde je plin ugradjivan, mozda je problem u samoj instalaciji negde??

    E sad se vi sigurno potate, posle ovolikog zracenja sa moje strane, sto lepo ne odem kod majstora da mi sredi. E pa ja kod majstora, sto na bum sto po preporukama idem vec skoro 2 godine a problemi i dalje ostaju i posle njihovih "intervencija". Niko zivi, izgleda, nema pojma sta je sa njim, a mozda i nece da se potrude. Mozda ovde ipak pronadjem neko resenje, pa makar to bilo i ponovna ugradja celokupne instalacije

    Unapred hvala na pomoci!!!
  • ABARTH
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2006
    • 364
    • Vršac,Banat,Vojvodin
    • SKALA 65

    #2
    Kao prvo i osnovno trebao bi postavis par slika (motornog prostora)
    Po tvom izlaganju pitam se kako ti uopste vozis taj auto .posto imas problema i sa radom i paljenjem na benzin ,(kada bih ja kao majstor pristupio popravljanju tvog auta9 bazirao bih se prvo na radu auta na benzin,ako si menjao odgovarajuce svecice filter,jesi li pomislio ili nko od tvojih predjasnjih majstora na bobinu,komutator ruku kapu.... ,automatski saug? posto kazes da su ti obrtaji na leru veliki,ili je to neko od predjasnjih majstora povecao na samom karburatoru.Treba dovesti tog japanca da prede na leru i da reze pri dodavanju gasa na benzinu pa tek onda pozabaviti se sa plinom.

    PSostavljanje slika http://www.fotorola.com/

    Comment

    • ABARTH
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2006
      • 364
      • Vršac,Banat,Vojvodin
      • SKALA 65

      #3
      Re: Toyota Corolla problemi sa plinom

      Originally posted by Lignoslav
      Kada pokusavam da upalim auto, moram dugo da verglam jel on uopste nece da povuce niti benzin, ako je na benzinu, niti plin, ako je na plinu iako mu drukam ono dugme sto je valjda kao za ubrizgavanje plina kada se pali. Kad ga posle par minuta upalim, iako drzim papucicu gasa do kraja pritisnutu, on drzi obrtaje strasno nisko (nemam obrtometar tako da ne znam tacno koliko) i ako slucajno popustim papucicu gasa, auto se gasi pa onda sve ispocetka. Posle nekog vremena on kao da povuce normalno,
      Ovo mi lici kao da ti je pre****o,ili kao da nisi sacekao da potrosi benzin iz karburatora,a presao si na plin?? ili trosi i benzin i plin?
      Probaj da postavis prekidac u polozaju 0 da vidis dali ce da se ugasi ili ce da primi gas?

      Comment


      • #4
        @ABARTH

        Vidis, i ja se to ponekad zapitam

        Inace, nije pre****o sigurno, izvestio sam se sa tim prebacivanjem tako da to nije 100%, jedino ako on povuce benzin dok je na plinu pa ga ugusi ali to kao nije posto bi valjda neko od majstora primetio.
        Majstor koji odrzava auto (a za Toyote je inace jako tesko naci nekoga ko je dobar a da ne moras da ubijas nekoga za kesh da bi mu platio) kaze da je sto se tice samog motora i benzinske instalacije sve u savrsenom redu, pa cenim da je onda ipak plin problem.
        Da ne bih mnogo smarao ovako, postavicu slike pa ce valjda neko da prepozna sta ne valja i da li je uopste to instalirano kako treba...

        Hvala na odgovoru...

        Pozdrav!!!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Re: Toyota Corolla problemi sa plinom

          Originally posted by Lignoslav
          Kada pokusavam da upalim auto, moram dugo da verglam jel on uopste nece da povuce niti benzin, ako je na benzinu, niti plin, ako je na plinu !
          Podvučeno govori da tvoj majstor nije malkic u pravu kad tvrdi da je sve uredu sa benzinom.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment


          • #6
            @Dora

            Veruj mi, on odrzava taj auto par godina i ja jednostavno ne znam sta da radim drugo osim da mu verujem posto sam, generalno, totalni duduk za te stvari ali i meni je to licno sumnjivo sve vreme.
            Sad cu da ga vozim kod nekog majstora za koga sam u medjuvremenu cuo da poznaje japance u mali prst i videcu sa njim da li postoji neki problem sa motorom.

            Hvala na odgovoru...

            Pozdrav!!!

            Comment


            • #7
              Evo nekih slika instalacije pa vi vidite ako nesto deluje nenormalno:













              Ono veliko na slikama je lovato a ono malo plavo, cega ima 2 komada je BRC, ali vama je to sigurno jasno odmah

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Plin se jednostavno eliminiše tako da se umesto benzinskog ventila stavi cevčica i onda mora da radi na benzin. na taj način utvrdiš da li radi na benzin i da li je ventil ispravan. Mislim koja je to mudrolija. ostalo ako ne vuče benzin je stvar mehaničara. Karburatorski motor je tako glupa sprava da neću trošiti reči na to da imaš problem toliko dugo a da ga majstor nije rešio.
                Posle toga se može utvrdjivati zašto to ne radi na plinu.
                Jednostavna provera oba ventila da li rade ssa izborom na gorivo i utvrdjivanjem da li se otvaraju ili ne.

                Kao da imaš spejs šatl... Mislim bez uvrede ali to su trivijalni problemi i uopšte ne vidim zašto tu treba majstor uvezen iz japana...

                Za upaliti motor je potrebno:
                1. gorivo
                2. varnica na svećici
                3. kompresija.
                4. ende...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment


                • #9
                  Pazi, za mene je i fica spejs satl, s obzirom da se ne razumem u te stvari. Za tebe, koji se time bavis u zivotu, najverovatnije su ovo trivijalni problemi i sigurno ti nije jasno kako to vec toliko dugo nije popravljeno??
                  To je ono sto se i ja pitam s obzirom da sam bio kod mnogo razlicitih majstora koji su mi rekli da je sve po njima, jelte, u savrsenom redu a problemi i dalje traju. Za mene nije resenje problema krpom zapusiti dovod vazduha i dignuti ler gas na 1200rpm, kako je sada pa nekako radi.

                  Dobio sam informaciju da je ovaj forum nesto najbolje i najkvalitetnije sto postoji na netu kada su u pitanju automobili i jednostavno pomislio sam da ce mozda neko ko se u to razume prepoznati moj problem i pomoci mi u prevazilazenju istog. Naravno, ako treba otici u neki servis po vasoj preporuci, otici cu. Citanjem poruka po forumu shvatio sam da ljudi uglavnom rese problem ovde, direktno preko foruma pa sam pomislio da ce mozda i mom slucaju to biti tako. Ako ne, sta da se radi, i to je zivot .

                  U svakom slucaju, hvala na odgovorima...

                  Pozdrav!!!

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    One tri stavke koje sam napisao su tačne ali se iza njih krije još potpitanja, ono aneks a,b,c itd... Pošto sam kažeš da se u to ne razumeš teško da tise pomoć može pružiti preko foruma, generalno uputstvo sam ti dao ali ne pitaš za anekse
                    Zato najbolje u servis. Sad ću ja da zaradim mojih 2%, za plin idi kod Ivant-a pošto si iz Beograda a on će biti dovoljno pametan majstor da ti ukaže na problem na benzinu ako ga ima.

                    I moje mišljenje je da je ovaj forum najbolje što se može naći oko automobila ali za online popravku je ipak potrebno neko znanje pitača da bi se mogla pružiti pomoć.

                    Za varnicu je zadužen električar mada može i bilo koji mehaničar.
                    Za kompresiju je zadužen mehaničar koji ima kompresiometar (ništa posebna sprava).
                    Za dotok goriva do cilindra je zadužen takodje mehaničar, bilo koji ne mora japanski.
                    Premoštavanjem cevčicom elektroventila za benzin ćeš ga eliminisati kao problem. Usput skini bilo koju žicu sa elektroventila za plin. U tom slučaju je komplet plin eliminisan zajedno sa eventualno prolupalim prekidačem.
                    Tada je svakom mehaničaru lako da vidi problem oko dodtoka benzina ako ga ima. Ako nema problema mora da upali. Onda sledi detekcija za plin i eto rešenja...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment


                    • #11
                      @Dora

                      Potpuno si u pravu kada kazes da je tesko pomoci nekom na ovaj nacin a da se pri tome taj barem malo ne razume u te stvari... Ali, ja eto citam ovaj forum polako i , verovali ili ne, neke stvari postaju polako jasnije

                      Nema frke, otici cu do njega, to je Rasic ako se ne varam, cak sam taj servis i zvao ali nisam stigao da odem tog dana, a oni rade do 17h, pa cu videti od nedelje da pravo odem tamo pa ce valjda nesto da se sredi...

                      Hvala na svim odgovorima i izvinjavam se ako sam malo vise smarao...

                      Pozdrav!!!

                      Comment

                      • nesaj
                        CBC Član
                        • 09.06.2006
                        • 30
                        • Topola, Šumadija, centar sveta !

                        #12
                        Jao bre, što ti je prljav motorni prostor

                        Evo ti kako izgleda moja Corolla sa ugrađenim BRC-om.


                        Ako ti treba dobar mehaničar da ti sredi taj karburator, možda ti mogu pomoći ovo momci kod kojih je održavan moj auto. Da ne ispadne da ih reklamiram preko foruma, javni se na PP pa ću ti dati njihov broj. Inače 75KS koje ima tvoj auto sa tako laganom šasijom pa čak i na LPG ima da leti ko munja, znači ne očajavaj, ova moja sa 94KS "kuca" za sedište

                        Da dodam, da me iznenađuje pozicioniranje raspršivača na levoj strani motora, jer na 12V verziji ima sasvim dovoljno mesta između karburatora i desnog koša. Mislim da bi se baš dosta smanjila dužina creva, mislim da bi manje zapetljaniji motorni prostor bio..

                        Comment

                        Working...
                        X