U pitanju je Toyota Corolla XL 1.3 `90 god, karburator.
Plin je ugradjivan u servisu koji vise ne postoji (sto, jelte, govori o kvalitetu istog), trebalo bi da je Lovato, ne znam, i normalno je radio par meseci a onda nastaju problemi.
Kada pokusavam da upalim auto, moram dugo da verglam jel on uopste nece da povuce niti benzin, ako je na benzinu, niti plin, ako je na plinu iako mu drukam ono dugme sto je valjda kao za ubrizgavanje plina kada se pali. Kad ga posle par minuta upalim, iako drzim papucicu gasa do kraja pritisnutu, on drzi obrtaje strasno nisko (nemam obrtometar tako da ne znam tacno koliko) i ako slucajno popustim papucicu gasa, auto se gasi pa onda sve ispocetka. Posle nekog vremena on kao da povuce normalno, gas normalno primi i kao pocne da radi. Sve isto se desava i sa paljenjem na benzin, samo sto tada drukam papucicu gasa posto je saug automatski. Inace, svo vreme se oseca u kabini neki cudan miris paljevine, nista poznato za moj nos.
Kada se najzad upali, i ja krenem da vozim, obavezno se ugasi posle par stotina metara i opet nastaju isti simptomi. Kada ga tu nekako upalim, moram odredjeno vreme da konstatno odrzavam sigurno nekih 1500-1800 rpm (otprilike, nemam obrtomer) da se ne bi ugasio pa kad se zagreje, onda pocinje kao normalno da radi.
Takodje, primetio sam da se auto gusi strasno ako pritisnem papucicu gasa do kraja, dok najbolje radi ako je papucica pritisnuta do pola.
Promeni sam sve moguce kablove (za Toyotu original kablovi 6000din), filtere, svecice, ulje...
Masina je bila kod majstora koji odrzava auto i sve je savrsenom redu (po njemu). Bio sam u mnogo servisa za auto gas, po njihovim merenjima sve je idealno nastelovano. Trenutno sve radi nekako posto je ler gas dignut u nebesa (cenim 1200-1300rpm), cini mi se da je automatski saug iskljucen (nema onog karakteristicno snizavanja obrtaja kada se zagreje).
U voznji trosi oko 14.5 litara plina po gradu (1300kubika/75ks), dok je na pocetku to bilo oko 9l/100km... Uvek plin sipam na istom mestu (pumpa u Visnjicevoj) i sa plinom do sada nisam imao problema. Ponekad, ako sam primoran da sipam na nekom drugom mestu, problemi su identicni, nista se ne menja. Sto se benzina tice, potrosnja se takodje drasticno povecala, ali mislim da je problem u ne vozenju na benzin?
Svi ovi problemi su manje izrazeni leti dok zimi prosto poludim ponekad jer mi auto stane na sred puta i dok ga upalim, otelim se. Znaci zimi se ove stvari ponavljaju i u toku voznje a ne samo na pocetku. Leti to nije izrazeno.
Neki "strucnjaci" su mi rekli da je mozda problem u onom delu kojim se instalacija povezuje na karburator, kao nije original pa problemi poticu odatle?! S obzirom gde je plin ugradjivan, mozda je problem u samoj instalaciji negde??
E sad se vi sigurno potate, posle ovolikog zracenja sa moje strane, sto lepo ne odem kod majstora da mi sredi. E pa ja kod majstora, sto na bum sto po preporukama idem vec skoro 2 godine a problemi i dalje ostaju i posle njihovih "intervencija". Niko zivi, izgleda, nema pojma sta je sa njim, a mozda i nece da se potrude. Mozda ovde ipak pronadjem neko resenje, pa makar to bilo i ponovna ugradja celokupne instalacije
Unapred hvala na pomoci!!!
Plin je ugradjivan u servisu koji vise ne postoji (sto, jelte, govori o kvalitetu istog), trebalo bi da je Lovato, ne znam, i normalno je radio par meseci a onda nastaju problemi.
Kada pokusavam da upalim auto, moram dugo da verglam jel on uopste nece da povuce niti benzin, ako je na benzinu, niti plin, ako je na plinu iako mu drukam ono dugme sto je valjda kao za ubrizgavanje plina kada se pali. Kad ga posle par minuta upalim, iako drzim papucicu gasa do kraja pritisnutu, on drzi obrtaje strasno nisko (nemam obrtometar tako da ne znam tacno koliko) i ako slucajno popustim papucicu gasa, auto se gasi pa onda sve ispocetka. Posle nekog vremena on kao da povuce normalno, gas normalno primi i kao pocne da radi. Sve isto se desava i sa paljenjem na benzin, samo sto tada drukam papucicu gasa posto je saug automatski. Inace, svo vreme se oseca u kabini neki cudan miris paljevine, nista poznato za moj nos.
Kada se najzad upali, i ja krenem da vozim, obavezno se ugasi posle par stotina metara i opet nastaju isti simptomi. Kada ga tu nekako upalim, moram odredjeno vreme da konstatno odrzavam sigurno nekih 1500-1800 rpm (otprilike, nemam obrtomer) da se ne bi ugasio pa kad se zagreje, onda pocinje kao normalno da radi.
Takodje, primetio sam da se auto gusi strasno ako pritisnem papucicu gasa do kraja, dok najbolje radi ako je papucica pritisnuta do pola.
Promeni sam sve moguce kablove (za Toyotu original kablovi 6000din), filtere, svecice, ulje...
Masina je bila kod majstora koji odrzava auto i sve je savrsenom redu (po njemu). Bio sam u mnogo servisa za auto gas, po njihovim merenjima sve je idealno nastelovano. Trenutno sve radi nekako posto je ler gas dignut u nebesa (cenim 1200-1300rpm), cini mi se da je automatski saug iskljucen (nema onog karakteristicno snizavanja obrtaja kada se zagreje).
U voznji trosi oko 14.5 litara plina po gradu (1300kubika/75ks), dok je na pocetku to bilo oko 9l/100km... Uvek plin sipam na istom mestu (pumpa u Visnjicevoj) i sa plinom do sada nisam imao problema. Ponekad, ako sam primoran da sipam na nekom drugom mestu, problemi su identicni, nista se ne menja. Sto se benzina tice, potrosnja se takodje drasticno povecala, ali mislim da je problem u ne vozenju na benzin?
Svi ovi problemi su manje izrazeni leti dok zimi prosto poludim ponekad jer mi auto stane na sred puta i dok ga upalim, otelim se. Znaci zimi se ove stvari ponavljaju i u toku voznje a ne samo na pocetku. Leti to nije izrazeno.
Neki "strucnjaci" su mi rekli da je mozda problem u onom delu kojim se instalacija povezuje na karburator, kao nije original pa problemi poticu odatle?! S obzirom gde je plin ugradjivan, mozda je problem u samoj instalaciji negde??
E sad se vi sigurno potate, posle ovolikog zracenja sa moje strane, sto lepo ne odem kod majstora da mi sredi. E pa ja kod majstora, sto na bum sto po preporukama idem vec skoro 2 godine a problemi i dalje ostaju i posle njihovih "intervencija". Niko zivi, izgleda, nema pojma sta je sa njim, a mozda i nece da se potrude. Mozda ovde ipak pronadjem neko resenje, pa makar to bilo i ponovna ugradja celokupne instalacije

Unapred hvala na pomoci!!!
Comment