Naime, auto trosi u proseku oko 13 litara plina, uglavnom se vozi po lokalnim putevima( malo grad malo otvoren),kada stisnem kocnicu gas se sam od sebe da do nekih 1400 obrtaja, ler gas mi je na 900 obrtaja,isto kada izbacis na ler i kocis gas skace,posle par trenutaka se smiri i vrati na 900 obrtaja. Dalje, teze pali na plin i u letnjim danima, desava mi se da kada kracem iz prve kasnije primi gas,kao da mu treba vramena da "prokine" ali nekada i u drugim brzinama, inace ugradjen mi je plin lovato ali neke komponente su i brc,rasprsivac je lovato,ne znam kada je ugradjen i ko ga je ugradjivao jer sam auto skoro kupio.
Plin na tipu 1.4 ie
Collapse
X
-
Re: Plin na tipu 1.4 ie
Originally posted by zakiler gas mi je na 900 obrtaja,isto kada izbacis na ler i kocis gas skace,posle par trenutaka se smiri i vrati na 900 obrtaja. Dalje, teze pali na plina servo radi na principu vakuma i povezan je crevom direktno na usisnoj grani motora.Dali se cuje u kabini ili spolja kod motora neko sustanje kada stisnes kocnicu???
Nevidim povezanost kocenja i step motora,pa da zato gas skoci?????ako je sa elektro instalacijom sve ok.
Direktno paljenje na plin,pa zar nisi napisao Fiat Tipo 1.4 ie??????
Taj auto se uvek pali na benzin,i pritiskom pedale gasa (povecanjem broja obrtaja)automatski na 2000rpm +- prelazi na plin.Nije preporucljivo paljenje direktno na plin ako vec imas takvu opciju na prekidacu u kabini.
PS: Nije lose malo uslikati auto i postaviti neku sliku. http://www.fotorola.com/
-
-
Re: Plin na tipu 1.4 ie
Originally posted by zakikocnicu gas se sam od sebe da do nekih 1400 obrtaja, ler gas mi je na 900 obrtaja,isto kada izbacis na ler i kocis gas skace,posle par trenutaka se smiri i vrati na 900 obrtaja. Dalje, teze pali na plin i u letnjim danima, desava mi se da kada kracem iz prve kasnije primi gas,kao da mu treba vramena da "prokine" ali nekada i u drugim .
Ostalo je stvar podešavanja imaš viška ili manjka plina pa zbog toga ne ide kako treba.
Comment
-
-
Re: Plin na tipu 1.4 ie
Originally posted by Dora
Proveri da li je preusmereno crevo za hladan vazduh sa prednje maske vozila, treba da je okrenuto na bilo koju stranu sem direktno napred.
Ostalo je stvar podešavanja imaš viška ili manjka plina pa zbog toga ne ide kako treba.
radim i ucim
Comment
-
-
Znam da je kasno ali razmisliKad stisneš kočnicu obično pustiš gas sem kad je auto neispravan pa kočiš levom
U pitanju su dva problema jedan kad koči ili rula na leru a drugi kad neće da startuje prvom ili drugom.
Prvi se rešava okretanjem creva a drugi podešavanjem plina.
Comment
-
-
Sve je moguće ali nisi napisao koliko je prešao jer ne znaš pa bi svakako bilo dobro da promeniš bar filter da bi znao početno stanje, usput majstor može i da ti pogleda instalaciju u našteluje ako treba.
Comment
-
-
zaki! reci samo sta se desava kada stojis u mestu i auto ti radi na leru,stisnes gas i pustis.Dali se vrati na 900rpm ili polako vraca kao da zaglavljuje??
A drugo ,isto u mestu radi u leru,i stisnes kocnicu,sta se tada desava dali menja ler i skacu obrtaji????
PS:znam kolega da je kasno i da si ti uvek u pravu ,zeleo bih samo jos da mi zaki odgovori
Comment
-
-
fiat tipo 1.4 ie
Koliko sam razumeo na forumu ti se bavis ugradnjom plinskih uredjaja i servisom. Reci mi koliko je kod tebe zamena filtera i dijagnostika problema. Koliko bi tipo sa 1.4 motorom trebao da trosi plina u gradu a koliko na otvorenom putu zato sto meni strasno varira potrosnja od nekih 12-16 litara u gradu a na otvorenom od 9 pa do 11 litara.
Comment
-
-
fiat tipo 1.4ie
Kada stojim na leru i dam gas treba mu dosta dugo da se vrati na 900 obrtaja,i kada se vraca ne ide konstantno na dole nego malo gore pa malo vise dole i tako do 900 obrtaja, isto kada stojim na leru i ne dajem gas on sam oscilira ali znatno manje negde do 1000 obrtaja pa spusti ispod 900 na nekih 800 obrtaja, kada stojim u mestu na leru i stisnem kocnicu takodje pocne da oscilira malo vise nego bez kocnice bas kao sto si rekao.
Comment
-
-
Zamena filtera 500 dinara, štelovanje se ne naplaćuje nikad.
Comment
-
Comment