Problem koji pocinje da nervira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem koji pocinje da nervira

    Pozdrav svima,zadnjih par dana imam jedan problem,naime,imam Audi 80 1.8 benzinac,obican sa karburatorom,i ugradjen plinski uradjaj Voltran (vacum reducer L1700) koji je odlicno radio do skoro,uvek sam bez problema ujutru palio direktno na plin(racunam toplo je jos uvek pa nema potrebe da palim na benzin pa da prebacujem) i tako je i bilo,palio ko mina,do pre par dana,upali i posle 4-5 sec se ugasi,dok drzim gas on radi cim pustim gas ugasi se masina,dzabe mi i saug(posto je rucni)povucem ga na drugi stepen,ma jok opet se ugasi,problem resim tako sto ga uplaim na gorivo pa posle par minuta prebacim na plin,i onda posle pali i na plin direktno bez problema,dok ne prenoci pa onda jovo nanovo,ostalo je sve ok,svecice su nove stavljene pre mesec dana,skidao sam ih proverio sve su ok,filter za vazduh je nov,jedino kablovi ne znam kakvi su,dal to mozda moze biti zbog njih?
    Jesam malo udavio,al sta cu,ako neko zna sta moze da bude nek napise,hvala unapred.

    Pozzz
  • Azrael
    CBC Senator
    • 29.06.2006
    • 278
    • Kragujevac

    #2
    Meni je slican problem bio na Floridi, i u pitanju je bilo vakum crevo!

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #3
      Re: Problem koji pocinje da nervira

      [quote="mobiland"]filter za vazduh je nov

      Pa kad zamenis filter vazduha, potrebno je malo prestelovati uredjaj
      https://t.me/pump_upp

      Comment


      • #4
        Re: Problem koji pocinje da nervira

        Originally posted by Hermes
        Originally posted by mobiland
        filter za vazduh je nov

        Pa kad zamenis filter vazduha, potrebno je malo prestelovati uredjaj

        Da,ali filter je menjan pre mesec dana,i posle toga je sve radilo ok.problem je samo kad palim ujutru posle tokom dana sve je ok palim na plin direktno,ovako moram na gorivo prvo par minuta pa tek onda da prebacim,mada primedio sam da se ponekad kad palim direktno na plin pojavi kao mala detonacija pa se cuje kao da pukne nesto kroz auspuh.

        Comment

        • SomiKnight
          CBC Član
          • 20.08.2006
          • 10

          #5
          Mene interesuje ovo oko filtera, naime kada mi je ugradjen plin nista mi nije oko toga savetovano, vec sam oko dve nedelje kasnije sa ortakom gledao filtar i nije bio bas cist, pa sam zamenio sa drugim. Pretpostavljam da pre ugradnje treba staviti nov filter da bi se po njemu nastelovao? Auto ide ok i sa ovim novim filterom, interesuje me posto nije lose odreagovao auto sa performansama, da li bi mogao sto se tice potrosnje, tj u kojoj meri se zamenom to menja, da li je stelovanje bas neophodno kod svake promene filtera za vazduh?

          Comment

          • ABARTH
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2006
            • 364
            • Vršac,Banat,Vojvodin
            • SKALA 65

            #6
            Hmmm...kazes palim ga na plin,racunam da je jos toplo!Da ali su sada noci vec dosta hladnije ,temperatura je dosta niza ,nije u minusu jos ali je dovolno opala da ometa paljenje.Ocigledno je ,pa sam kazes da kada ga upalis na benzin posle pali na plin bez problema ceo dan ,do ponovnog hladnog jutarnjeg starta!!.Pre mesec dana si menjao svecice koje si kazes sada skoro kontrolisao,kako????.Kakve si pre svega ugradio pre mesec dana svecice kojima je bilo sve jedno koja je temperatura ujutru,a kad malo zahladni moze vec da smeta.Citao si na forumu da se preporucuju sa jednom elektrodom svecice zazor 0.6(zazor vrlo bitan u tvom slucaju).Citao si verovatno da se pita uvek:jel zatvorena topla strana u**** vazduha na kucistu filtera .... Treba isproveravati te stvracice prvo.A mozda je i do stelovanja samog plina,radi li ti ono dukmence za hladan start (na prekidacu ,klikces li ti ujutru to par puta?? i dali se cuje iz motornog prostora klik klik????
            Spominjes vidim i neke detonacije,prilikom paljenja
            (losa vranica,prebogata ili siromasna smesa..... )

            Comment

            • ABARTH
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2006
              • 364
              • Vršac,Banat,Vojvodin
              • SKALA 65

              #7
              Originally posted by SomiKnight
              Mene interesuje ovo oko filtera, naime kada mi je ugradjen plin nista mi nije oko toga savetovano, vec sam oko dve nedelje kasnije sa ortakom gledao filtar i nije bio bas cist, pa sam zamenio sa drugim. Pretpostavljam da pre ugradnje treba staviti nov filter da bi se po njemu nastelovao? Auto ide ok i sa ovim novim filterom, interesuje me posto nije lose odreagovao auto sa performansama, da li bi mogao sto se tice potrosnje, tj u kojoj meri se zamenom to menja, da li je stelovanje bas neophodno kod svake promene filtera za vazduh?
              Cak i ako neprimecujes nista posebno,pozeljno je!

              Comment


              • #8
                reseno

                Misterija je resena.Problem je u hidro podizacima ventla.ostalo je sve u redu.
                pozdrav i hvala svima na trudu

                Comment

                • miura
                  CBC Senator
                  • 18.10.2006
                  • 227
                  • Lazarevac

                  #9
                  Kako si otkrio misteriju, mislim koja je priča? Pretpostavljam slabiji vakum kod prvog paljenja... Ima li nekog šta-kanap leka pre konačnog servisa podizača. Imam isti motor na autu, i pretpostavljam isti karburator (Audi 100 1.8 55kw 1986, karb Keihin II, ručni sauh, katalizator) i isti problem sa hladnim startom.
                  Mada... sad je već vreme za kresanje na benzinu.
                  Možda katalizator, ako je malo zapušen pravi problem?
                  Ili mi sa Kolubare slabo pecamo!
                  Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                  na forumu

                  Comment


                  • #10
                    Nisam dugo posecivao forum,izvinjavam se zbog toga,al' znate kako je,zena,deca,ne stize se,a nisam ni imao nekih problema.Medjutim ovih dana se ne cuje ono pucketanje kad se pritiska dugme za ubrizgavanje gasa pre startovanja.Malo teze pali,ali shta ce biti na - 15,ako bude toliki minus?Ja inace stalno palim na gas,ali ga cesto prebacujem na benzin.Uvek je bolje palio na plin,pa bih ja nastavio po starom,ali se bojim da to nece biti moguce.Uredjaj je Lovato,a automobil je Ford Orion 1.6,66 kw,'89.godiste.Sta moze da bude?Hvala!
                    P.S.Presao sam 20-ak hiljada i menjao sam filtere i vazduha i gasa,ali nisam ispustao ulje iz isparivaca.

                    Comment

                    • Ladislav
                      CBC Senator
                      • 14.12.2004
                      • 223
                      • Kragujevac
                      • Lada Niva 1.7i

                      #11
                      Meni se na BRC-u redovno desava da nece da cakce kad se pritiska dugmence. U mom slucaju dovoljno je ocistiti najsitnijom mogucom smirglom kontakte koji dovode struju u taj uredjaj (mali cilindricni deo pored isparivaca) i on proradi. A i da ne proradi, opet pali s tim da je umesto ispod 1s potrebno 4s verglanja (u kontinuitetu).

                      Comment

                      Working...
                      X