Vec sam pisao o iskustvima sa ugradnjom u jednom srednjebackom servisu, doradama koje je vrsio Dora i ostalim prikljucenijama.
LM, Lada 112, 8v, ugradjen Lovato (pretezno javascript:emoticon('
')
Tuzan ), naknadno ugradjen Loveco. Dobro ide, dosta trosi i od ugradnje gasa (pre 30.000 km) ima nestabilan ler gas. U pocetku se i gasio, posle Dorinog stelovanja skoro nikad, ali je i dalje nestabilan. Kod zaustavljanja (na oba goriva) broj obrtaja padne ispod 700, cesto i do 500 i malo oscilira i onda se stabilizuje na oko 700.
Tek sam pre neki dan ukapirao da je prilikom ugradnje gasa plasticni dovodnik vazduha (do filtera) presecen negde oko polovine. U odnosu na original je ulazni precnik sada dosta veci (cev je konusna).
Pitanje: da li je to moguci uzrok nestabilnosti rada na leru? i da li se kod Lade 112, 8v, pri ugradnji gasa redovno pribegava ovoj intervenciji (secenju plasticnog usisnika vazduha)?
LM, Lada 112, 8v, ugradjen Lovato (pretezno javascript:emoticon('

Tuzan ), naknadno ugradjen Loveco. Dobro ide, dosta trosi i od ugradnje gasa (pre 30.000 km) ima nestabilan ler gas. U pocetku se i gasio, posle Dorinog stelovanja skoro nikad, ali je i dalje nestabilan. Kod zaustavljanja (na oba goriva) broj obrtaja padne ispod 700, cesto i do 500 i malo oscilira i onda se stabilizuje na oko 700.
Tek sam pre neki dan ukapirao da je prilikom ugradnje gasa plasticni dovodnik vazduha (do filtera) presecen negde oko polovine. U odnosu na original je ulazni precnik sada dosta veci (cev je konusna).
Pitanje: da li je to moguci uzrok nestabilnosti rada na leru? i da li se kod Lade 112, 8v, pri ugradnji gasa redovno pribegava ovoj intervenciji (secenju plasticnog usisnika vazduha)?
Comment