usis iliti "vetrovi me lome"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • burca
    CBC Član
    • 22.12.2005
    • 90
    • Beograd

    usis iliti "vetrovi me lome"...

    Ovih dana primetio sam nesto jako cudno,sprema se hladnije vreme,vetric "pirka" a meni auto se zakuca na 3000rpm i to ti je...
    Salu na stranu,problem je sledeci.Cim dune jaci vetar ja ne mogu preko 3000 -3500 rpm (5500 crveno),jako nezgodno za preticanje.Stanem otvorim haubu,kad primetim da motor menja rezim rada kada god dune malo jaci vetar.Usis nije diran ostao je fabricki.Za one koji bi da zakukaju da nisam naveo ni auto ni isparivac...slike u potpisu.Nisu neke ali usis je otprilike ispod desnog fara..
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    I na plinu i na benzinu isti slucaj?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Aladin
      CBC Senator
      • 17.08.2005
      • 223
      • Beograd

      #3
      Razlog je opisan vise puta ovde... i sasvim logican.

      Usis vazduha u kuciste filtera mora biti iz zavetrine i nikako usmeren ka prednjoj masci auta. Pri kretanju nabijas vazduh tu i remetis odnos plin-vazduh, tj. smesu. Vetar radi slicnu stvar, ako duva u pravcu tog creva ispod fara.
      Dakle, zatvori toplu stranu u****, otvori hladnu i smesti je negde u zavetrinu....
      Ko prvi devojci - sam u nju upada!

      Comment

      • burca
        CBC Član
        • 22.12.2005
        • 90
        • Beograd

        #4
        ne ne benzinu nema promene....


        Kako da je okrenem,jel ka motoru ili mozda ka zemlji.Kada sam zatvorio toplu stranu letos,auto nije hteo da mi upali na plin.

        Comment

        • Aladin
          CBC Senator
          • 17.08.2005
          • 223
          • Beograd

          #5
          Obicno ulazi sa tople i hladne strane nisu istog precnika, samim tim ni kolicina vazduha koji prolazi nije ista.
          Dalje, predpostavljam da izmedju tople i hladne strane imas automatsku klapnu koja se pomera u zavisnosti od toplote motora, tj. zatvara jednu ili drugu stranu. Klapnu treba fiksirati tako da zatvara toplu stranu, a sa hladne strane stavi crevo odgovarajuceg precnika i ulaz u njega gurni negde u zavetrinu. Ne bas nisko prema zemlji zbog prasine i ne bas blizu prema jakom izvoru toplote... Okreni ga, recimo, negde ka nazad. Posle svega toga nasteluj smesu.
          Ko prvi devojci - sam u nju upada!

          Comment

          • burca
            CBC Član
            • 22.12.2005
            • 90
            • Beograd

            #6
            klapnu nemam,ali crevo od tople strane mogu da zapusim stiroporom...

            Comment

            • Aladin
              CBC Senator
              • 17.08.2005
              • 223
              • Beograd

              #7
              E vidis, to za klapnu mi bas nije jasno. Jedino ako nije reseno ko na Yugu, da hladan vazduh vuce sa jedne a topli sa druge strane kucista filtera....
              Pogledaj malo bolje, na mestu racvanja tople i hladne strane, ako dobro vidim na slici. Klapna treba da postoji, sad, da li ima polugica pa rucno biras leto-zima ili je bimetalna, automatska. Bitno je samo obezbediti da topla strana bude stalno i potpuno zatvorena a hladna otvorena. Pa makar i stiroporom... iako mi to bas nije elegantno resenje....

              Skini sa okruglog kucista filtera plastiku sa usisima pa pogledaj...
              Ko prvi devojci - sam u nju upada!

              Comment

              • burca
                CBC Član
                • 22.12.2005
                • 90
                • Beograd

                #8
                ajde deder,skini sliku edituj i sa strelicom mi pokazi gde je ta klapna....
                mozda i pogresno gledam...

                Comment

                • Aladin
                  CBC Senator
                  • 17.08.2005
                  • 223
                  • Beograd

                  #9
                  Klapna treba da je unutar ovog dela. Ako nije moraces da sacekas odgovor nekoga ko taj motor poznaje bolje od mene...
                  http://img105.imageshack.us/my.php?imag ... 1rgwb4.jpg
                  Ko prvi devojci - sam u nju upada!

                  Comment

                  • burca
                    CBC Član
                    • 22.12.2005
                    • 90
                    • Beograd

                    #10
                    ako je tu,tu je samo jedno savijeno crevo koje moze da se okrece 360stepeni(verovatno kao sto si rekao kao kod juga).

                    Sada sam se malo zezao i skinuo deo creva (kod selne,vidi se) i isto je radio.

                    E sad,dodatak,karburator je ciscen pre jedno 3 nedelje i covek mi je rekao da je 2 grlo bilo zapuseno.Smesa nije stelovana.Sto bi tek sad zezalo? Jel do smese? Predjeno 8000km.Da nije prljav filter?

                    Comment

                    • Aladin
                      CBC Senator
                      • 17.08.2005
                      • 223
                      • Beograd

                      #11
                      Ne znam sta bih ti rekao ovako napamet....
                      Ondak imas ulaz tople strane negde drugde u kuciste filtera. To zapusi a hladnu stranu u zavetrinu...
                      I obzirom da ti je skidan karburator proveri da nemas negde fals vazduh, ispod karburatora ili oko miksera. I naravno, obavezno stelovanje smese....
                      Ko prvi devojci - sam u nju upada!

                      Comment

                      Working...
                      X