Filter vazduha i plin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by zoranbg
    pa normalno je da si morao da dostelavas ler kad si odvrnu protok za 3 kruga..,mnogo je to u razlici na predhodno stelovanje..ocu da kazem da ako ti je pre trosio 9 po gradu ..spremi se na to da ce sad da ti trosi 12 litara... daj boze da nisam u pravu ..javi sta je bilo.
    Pa neće... Ako sam ja u pravu za ono 14,7:1 onda je samo to uskladio.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • madwap
      CBC Veteran
      • 02.09.2006
      • 177
      • Beograd

      #17
      Originally posted by Caki
      Mala ispravka , sraf na isparivacu nije za ler nego za fino podesavanje smese
      Sada sam i to naucio. Auto mi ide sasvim ok, sraf je na pola, fino se ponasa, lepo ubrzava, lepo ide, lepo radi. Presao sam tek oko 150km, pa cu na 250-300 na pumpu pa da vidim da li sam poremetio potrosnju. Mislim da mu je smesa ok, jer je zivahniji nego ranije...
      Renault Twingo, 1.2
      Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

      Comment

      • madwap
        CBC Veteran
        • 02.09.2006
        • 177
        • Beograd

        #18
        posle mog stelovanja na uvo.... 24,5l za 220 km, sto je malo vise nego je pre bilo mada auto ide bolje, posebno na ubrzanju od 60 do 120km/h. Sipacu jos nekoliko puta pa cu da vidim kako se krece mozda malo smanjim ako se jos poveca potrosnja.
        Renault Twingo, 1.2
        Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

        Comment

        • bmw735i
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 258
          • Mostar
          • BMW 320i, 740i, 750i

          #19
          Kupite ljudi BMW. Ima jedno pola godine bio ja u RS-u i sipao plin. Nedugo nakon toga mi je par puta detonirao plin ali bez posljedica. Valjda malo lošiji a moj auto navikao na ovaj naš Mostarski.
          Elem hoću ja da provjerim malo ulje vodu za brisačeitd nekoliko dana kasnije kad imam šta vidjeti spala guma sa mjerača protoka zraka i motor siše direkt zrak na mješaču bez filtera.
          Znam da su neke kolege imale problema sa filterima i da su pravili suženje da bi im motor radio ali ovo je čudo. Mrcina od 3.5 litra srče plin be problema.
          Samo da pojasnim u mene je Landirenzo isparivač sa lambdacontrl-om i BRC mješačem. Auto troši oko 16 po gradu 12-14 na otvorenom ali 200 konja je 200 konja pa se ne žalim na potrošnju.
          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #20
            Originally posted by bmw735i
            Kupite ljudi BMW.
            Samo da pojasnim u mene je Landirenzo isparivač sa lambdacontrl-om i BRC mješačem. Auto troši oko 16 po gradu 12-14 na otvorenom ali 200 konja je 200 konja pa se ne žalim na potrošnju.
            Majke Ti ajde da Taj mene UGRADI PLIN...


            Mene SAAB 9000 2.0 /150 KS po Beogradu trosi od 14-16 LITARA...

            KAKO ALI KAKO tebi trosi 16 3.5 MOTOR...???

            TO TREBA DA PATENTIRAS...

            PS...

            BRC ceo sistem sa LAMBDA KONTROLOM...

            Comment

            • supercow
              CBC Član
              • 14.08.2006
              • 98
              • Zarkovo - BG.

              #21
              Jedno pitanje , cemu sluzi ventil za crevu tacnije koji se nalazi na polovini creva od rasprsivaca do karburatora ? sta se dobija njegovim odvrtanjem ili zavrtanjem ?

              drugo pitanje , sraf za stelovanje na samom rasprsivacu ?


              poz.
              STOP !!! Akcizama na gorivo i RTS pretplati !!! Podrzite grupu na http://www.facebook.com/group.php?v=...d=238507471828

              Comment

              • vega
                CBC Senator XXL
                • 21.02.2006
                • 324
                • Beograd

                #22
                E jbga, nisi dobar!! Uopste nisi pratio nastavu, sedi jedinica u dnevnik!
                ... and then the damn thing gone wild!

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #23
                  I to za celu ovu skolsku, a sledeca pocinje tek u septembru 2007. Ukor pred iskljucenje! Jel tako bese?
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Danko
                    CBC Član
                    • 06.10.2006
                    • 16
                    • Lajkovac - Lazarevac

                    #24
                    Nesto mi je nejasno u ovom tekstu...

                    Obrnuto, ako je filter zapušen ima manje vazduha i opet se mora dovesti gorivo u granicu 14,7:1 to jest smanjiti.

                    Sad tu ima jedan mali začkoljak koji sreću kvari, nema perpetum mobila.
                    Iako je omer dobar količina je mala, nema toplote i bezobrazni motor slabo vuče, taman ga navikneš da nejede a on crkne. Ti pritiasneš pedal to patosa a ono ništa i tako držiš i držiš i držiš i stigneš u Niš a kad tamo na pumpu ono medjutim, potrošnja u PM....
                    Naravoučenije za taxiste, ne zavrćite gas kad naštelbam, više će trošiti.

                    Ista situacija u obrnutom smeru, omer smeše dobar ali je previše, ne uspe sve da sagori i ode kroz auspuf, ebeš filter koji ne smeš spomenuti.

                    Kolicina vazduha koja ulazi u motor zadaje se leptirom na pocetku usisne grane (komandujemo papucicom gasa) i vazduh ulazi pod dejstvom vakuma koji pravi klip u fazi u****vanja . Kolicina goriva (benzina ili plina) treba da bude u srazmeri sa tom kolicinom vazduha. Nedovoljna kolicina vazduha moze nastati kao posledica zapusenog filtera. Ali ako je filter dobar (i nema prepreka u vidu naknadno postavljenih prepreka u cevi koja vodi od filtera, npr, savijeno crevo ili premalen precnik rupe mesaca), onda je kolicina vazduha bas ona koja je i projektovana za momentalne uslove rada motora (broj obrtaja, temperatura motora, ugao leptira). Sada samo treba dozirati gorivo (karburator-nivo goriva, brizgaljka- pritisak i vreme otvorenosti+trenutak brizganja) jel tako? Analogno tome, kod voznje na plin treba dozirati kolicinu plina kako bi odnos sa vazduhom bio tacan.

                    Zato mi nije jasno sta se podrazumeva pod time da je mala ili velika kolicina smese. Kolicina je u srazmeri sa vakumom i otvorom, i ako je sve ispravno pre ugradnje plinskog uredjaja, samo treba dobro dozirati plin.... zar ne? Greske se, po meni , ako su filter i creva ok mogu javiti u prebogatoj ili osiromasenoj smesi a ne u visku u****ne smese.

                    Mozda gresim, slabo se razumem u plinske uredjaje (totalni pocetnik, priznajem) ali dosta korektno poznajem benzinske motore....
                    rec demokratija je nastala od grcke imenice "demos" sto znaci naror i srpskog glagola "kratiti"....

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      Ali ako je filter dobar (i nema prepreka u vidu naknadno postavljenih prepreka u cevi koja vodi od filtera, npr, savijeno crevo ili premalen precnik rupe mesaca
                      Sada samo treba dozirati gorivo (karburator-nivo goriva, brizgaljka- pritisak i vreme otvorenosti+trenutak brizganja) jel tako? Analogno tome, kod voznje na plin treba dozirati kolicinu plina kako bi odnos sa vazduhom bio tacan.
                      tako je ako pricas o ubrizgavanju goriva posle leptira.
                      odnosi se i na benzin i na gas ( i na dizel, nebitno za ovu temu).

                      za venturi sistem gde se gas u****va pre leptira nije tako, a pogotovu ne vazi ono iz prvog citata.
                      uvek postoji postavljena prepreka od filtera do leptira.
                      da nema prepreke ne bi ni postojala mogucnost i****vanja gasa iz isparivaca odnosno ne bi bilo goriva/gasa bez obzira na polozaj leptira i papucice gasa.
                      motor bi se odmah ugasio u nedostatku venturi razlike pritisaka.

                      posto je pomenut mesac iz toga sledi da se radi o venturi sistemu, a iz toga sledi da postoji prepreka/ usko grlo i sledi da postoji uticaj pada pritiska na filteru vazduha na pomenutu (venturi) razliku pritisaka a time posledicno i promenu i****vanja gasa odnosno goriva.

                      da pojednostavim, velika rupa mesaca-> mali podpritisak> malo goriva (gasa) i****nog, los rad ili nemoguc rad motora.
                      istovremeno i mala prepreka prolasku u****noga vazduha.

                      odnosi se na venturi princip rada.

                      u mesto gasa, moze da se primeni i na benzin, potpuno identican princip s tim da se venturi efekat odigrava u karburatoru na za to odredjenom mestu (venturi suzenju grla).

                      kod ubrizgavanja goriva nema mesaca-> nema ometanja protoka vazduha-> nema dodatnog pada pritiska-> bolje disanje motora-> veci efekat motora.
                      kolicina goriva je apsolutno nezavisno regulisana od kolicine vazduha- siroki spektar mogucnosti regulacije po zelji za sve rezime rada motora.
                      tj optimum sagorevanja.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        moj auto navikao na ovaj naš Mostarski.
                        Mene SAAB 9000 2.0 /150 KS po Beogradu trosi od 14-16 LITARA...

                        KAKO ALI KAKO
                        mozda usled (bitne ) razlike u saobracaju.

                        ipak je Beograd daleko gusceg saobracaja i daleko veci da bi se moglo uspostaviti relevantno poredjenje potrosnje.
                        barem meni uvek u manjim mestima auto naprasno manje trosi.
                        nema semafora ili raskrsnica (koci, ubrzaj) svako malo
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • CikaKure
                          CBC Senator XXL
                          • 14.08.2005
                          • 668
                          • Beograd

                          #27
                          Upravo sto kaze brick. Meni je u Beogradu bmw 520 trosio 17-20l na 100km :-)

                          A i dan danas, vozeci drugi automobil koji jako slicno trosi, se divim mnogima ciji automobili trose 11-12l plina u gradu, a imaju isto kubika ko moj auto, pa sam shvatio da vozim totalni krsh od auta, da ne znam da vozim kako treba, da kod mene nesto nije uredu sa tim plinom...

                          Comment

                          • bmw735i
                            CBC Senator
                            • 07.05.2006
                            • 258
                            • Mostar
                            • BMW 320i, 740i, 750i

                            #28
                            Da odgovorim Saabu
                            Neznam u kojem je stanju tvoj auto ali ja sam prošle godine oko božića imao peh sa motorom probio mu dihtung glave.
                            E onda sam ja, poučen predhodnim kvarovima na bivšim autima, promjenuo sve. Od a do z od vrha do dna. Klackalice, ventile, gumice ventila, ravnanje glave leteći ležaji sve osim klipova i karika koji su bili u extra stanju te sve dihtunge čak i od usisne i izduvne grane.
                            Van motora sam promjenio sve gumice gumištucne i neke CVC, CPC ventiliće koji imaju samo na ovom modelu sa EML. I isplatilo se 500? više u popravku uložiti jer auto ide ko lud i troši manje na plin i na benzin.
                            Sipam 5W40 full sintetic ulje motor je tiši i lakše pali na hladno i toplo.
                            BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                            Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                            Comment

                            • TAZZ
                              Banovan
                              • 30.05.2005
                              • 1409
                              • NBGD,SERBIA

                              #29
                              @ BMW 735i.....



                              Znaci i kod mene je stanje AUTA i MOTORA reklo bi se "DOBRO"
                              Ulje u motoru je takodje 5W40 FULL SYNTH...

                              Toliko da bez bojazni ide na MAPTUN STAGE 3 (265HP/370NM@2500rpm)
                              Bez da se nesto menja na MOTORU... samo ECU...

                              potrosnja koju si naveo mi je malko premala... samo toliko....
                              SORY ZA OFF ... NHF...

                              Comment

                              • Danko
                                CBC Član
                                • 06.10.2006
                                • 16
                                • Lajkovac - Lazarevac

                                #30
                                brick
                                da pojednostavim, velika rupa mesaca-> mali podpritisak> malo goriva (gasa) i****nog, los rad ili nemoguc rad motora.
                                istovremeno i mala prepreka prolasku u****noga vazduha

                                Hvala na objasnjenju, sada su mi neke stvari cistije u glavi ali nesto i dalje skripi.

                                Zar nije pritisak, tacnije potpritisak ispred leptira za jedan motor definisan zapreminom motora i brojem obrtaja sa jedne strane i otporom filtera i najmanjim precnikom u cevi od filtera do leptira. - I sad ako se tu stavi mesac manjeg precnika nego sto je grlo, zar se na taj nacin ne sprecava definisani protok vazduha? Jer ako je tako onda motor definitivno ne moze isto da radi na benzin onako kako je radio pre ugradnje plinskog uredjaja, odnosno performanse su mu slabije???

                                Znaci - koliko vakuma - toliko protoka - srazmerno tome je i kolicina u****nog goriva....

                                Sta bi se desilo ako bi precnik mesaca bio jednak precniku "cevi" u koju se stavlja?

                                Pozdrav!
                                rec demokratija je nastala od grcke imenice "demos" sto znaci naror i srpskog glagola "kratiti"....

                                Comment

                                Working...
                                X