Pad performansi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spanjeli
    CBC Senator XXL
    • 17.09.2005
    • 532
    • Nis

    Pad performansi

    Primetio sam nesto zaniljivo,dok mi je auto hladan ide kao metak,cim temperatura dodje na optimum nekih 80C auto od jednom ide slabije i za 20%,to se najcesce desava u spicu pa jos kad se ukluci i ventilator na nekih 92C auto ide mnogo smesno
    Ima li resenja?

    strelica pokazuje gde ulazi vazduh u kuciste filtera,inace postoje dva otvora ali je jedan(veci) zatvoren jer se auto gasio dok je pritisnuto kvacilo
    Originally posted by Sheta_Junior
    Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ima rešššeeenja, uvek ima
    Moraš nekako skrenuti taj topli vazduh da ne ide u motor, ne vidim dobro sa slike kako ali treba nataći neko crevo i odvesti ga u hladniji deo pod zavetrinom da se ne bi opet gasio.

    Usput... Juče dodje jedna sa mečkom i kargasom, već mi se digne pritisak od te kombinacije ali ajd da vidim, u to spazim da ima crevo koje ide sa izduvne grane pa po navici proverim odakle vetar duva zapušavajući hladnu stranu, motor nastavi da radi i dalje. Dakle vuče vreo vazduh a ne znam imali toplije grane od mečkine. Ja počnem da skidam crevo a on ospe paljbu po meni "to je švaba stavio, samo nešto skidate". ja polako elegantnim pokretom spuštam haubu a on gleda. Šta je sad pita? Reko nek ti švaba onda reši i problem... I razidjemo se ko ljudi
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • djurdjija
      CBC Senator XXL
      • 07.02.2006
      • 365
      • Prokuplje

      #3
      E vala Dora svaka ti cast lepo si mu rekao

      Comment

      • alexa05
        CBC Senator XXL
        • 23.07.2006
        • 1769
        • Smederevo
        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

        #4
        To se i meni desava (pisao sam o tome u Opelovom odeljku) ali nezavisno od toga da li vozim na plin ili benzin. Rec je o suzi 1.4i, a u razgovoru sa forumasima dosli smo do dijagnoze da je u pitanju lamela, a ne dotok vazduha. Mada meni i dalje nije jasno u kakvoj je vezi lamela i zagrejan motor (to je takodje bila i konstatacija majstora koji mi odrzava auto). Sta ti kazes na to Doro, s'obzirom da se isto desava i pri voznji na benzin i na plin, a sigurno znas kako je resen dovod vazduha na suzi!?
        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

        Comment

        • spanjeli
          CBC Senator XXL
          • 17.09.2005
          • 532
          • Nis

          #5
          Šta je sad pita? Reko nek ti švaba onda reši i problem... I razidjemo se ko ljudi
          ...pametan odgovor

          Ima rešššeeenja, uvek ima
          Moraš nekako skrenuti taj topli vazduh da ne ide u motor, ne vidim dobro sa slike kako ali treba nataći neko crevo i odvesti ga u hladniji deo pod zavetrinom da se ne bi opet gasio.
          ...probacu sa tim crevom,hvala

          P.S. Ovo za lamelu prvi put cujem,i veruj mi slatko si me nasmejao
          Originally posted by Sheta_Junior
          Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

          Comment

          • kira
            CBC Član
            • 19.05.2006
            • 25

            #6
            Meni si desava da kad se auto zagreje lamela pocne da proklizava, a dok je auto hladan sve je ok

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #7
              Spanjeli jel te i Kira slatko nasmejao kao i ja!? Ne razumem se extra u automobile i mehaniku ali sam ti rekao sta su ostali konstatovali. Vidis da nisam jedini o'sim ako me i kira ne ********!
              Zato sam i trazio Dorino misljenje s'obzirom da se isto desava i sa plinom i sa benzinom.
              Ko se zadnji smeje, najsladje se smeje (vic sam ukapirao)!!!
              Kira hvala na podrsci.

              Doro da cujemo i tebe. Imas li neku ?
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • 75ts
                CBC Senator XXL
                • 28.04.2005
                • 651
                • Beograd-Mirijevo

                #8
                Jesi probao da izmeris kompresiju u cilindrima ?

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  kako ste vi to utvrdili da lamela proklizava? Dere se motor a auto neide ili šta?
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • spanjeli
                    CBC Senator XXL
                    • 17.09.2005
                    • 532
                    • Nis

                    #10
                    Spanjeli jel te i Kira slatko nasmejao kao i ja!?
                    ...nisam mislio nista lose,ali mi izgleda ne mislimo na isto,ja kazem da mi MOTOR radi nekako lenjo kad se zagreje, a da je lamela u pitanju onda bi motor primao gas super ali auto ne bi isao lepo,jel sam u pravu?

                    Jesi probao da izmeris kompresiju u cilindrima ?
                    ...nisam ali auto perfektno pali i kad je u 98C
                    Originally posted by Sheta_Junior
                    Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

                    Comment

                    • vega
                      CBC Senator XXL
                      • 21.02.2006
                      • 324
                      • Beograd

                      #11
                      Evo kako su ustanovili http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=10762
                      ... and then the damn thing gone wild!

                      Comment

                      • alexa05
                        CBC Senator XXL
                        • 23.07.2006
                        • 1769
                        • Smederevo
                        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                        #12
                        Kompresija nije merena vec 2 i po godine od kad je auto kod mene. Doro bas tako nesto kako si napisao imam utisak da je zvuk motora mnogo jaci nego sto bi trebalo da bude za tu brzinu kojom trenutno ide. To se desava kad je motor zagrejan i narocito se primecuje pri jacem gasu kad je menjac u trecem i cetvrtom stepenu prenosa. Kao sto rece vega vec smo diskutovali o tome, pa da ne davim i ovde ako nije problem pogledajte link koji je on dao.
                        Zahvaljujem unapred na strucnoj pomoci!
                        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Pročitao sam temu i došao do zaključka da nemaš dovoljno stručnog znanje da proveriš da li je lamela crkala ili ne.
                          Dato ti je par saveta kao se to radi, neki su dobri neki nisu ali opet to treba znati poslušati i utvrditi da li kliza ili ne. To da li se čuje nekoliko posto više od tvog očekivanja je vrlo teško da se smatra dijagnostikom. U četvrtoj na 60 dodaj naglo gas do patosa, ako motor zaurla ne krene odmah da ubrzava crkla je lamela. Možda motor ima već dosta kilometara u nogama pa nema više damfa.... Prema tome, otidji do nekog mehaničara pa šta on kaže.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          Working...
                          X