Euro 2 benzinac + plin= koji standard???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    Euro 2 benzinac + plin= koji standard???

    zna li neko- kad se ugradi plin na auto (benzinac) sa euro 2 motorom koji onda ekološki standard zadovoljava to vozilo? jel euro 3 ili euro 4 ili možda i euro 5?

    bilo je u reviji Sat plus nešto o tome ali su samo dali grafike a nisu napisali koje standarde takva vozila na plin zadovoljavaju. znam da recimo vozilo sa karburatorom u koje je ugradjen plin ima oko 50% manju emisiju štetnih gasova nego kada radi na benzin ali i dalje je daleko i od euro 2, a pogotovo od euro 3...

    a šta je sa euro 2 automobilima?
  • nikolapanic
    CBC Senator XXL
    • 16.10.2005
    • 657
    • Petrovac

    #2
    Ma zadovoljava visoke standarde o izduvnim gasovima ali ne i za carinu istog.
    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #3
      nisam pitao uopšte zbog carine i uvoza, nego me jednostavno zanima...

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Podatke sigurno zna IvanT jer ima analizator gasova.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          zavisi koji parametar posmatras.
          CO se smanjuje, CO2 /km ne mora , NOx raste (zbog porasta temp sagorevanja) itd.

          nije tako jednoznacno, potogotovu sto euro 2 motori imaju vrlo primitivnu regulaciju sagorevanja.

          ono sto sam ja procitao u analizi francuskog ministarska transporta je da LPG i CNG kao goriva generalno omogucavaju sagorevanje na novou euro 3 standarda (vrlo grubo poredjenje).

          ja sam prisustvovao merenju gasova na jednom Renou pri radu na LPG i bio sokiran extremno niskim ciframa po svim parametrima.

          toliko niske cifre da su prakticno nula, u tragovima na drugu decimalu procenta.
          toliko male brojke da je moralo da proverava da li je sonda postavljena uopste u izduv !

          IvanT ce se mozda setiti, uostalom to je njegova ugradnja i njegovo merenje koje je u tom slucaju potvrdilo ekoloske osobine LPG kao goriva.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Marko001
            CBC Senator XXL
            • 09.09.2006
            • 1070
            • Belgrade

            #6
            ne zanima me samo jedan parametar, nego svi koje euro norme definišu...

            jednostavno uzmimo hipotetičku situaciju da uvedu eko test tako da može da se registruje samo auto koji makar i sa plinom zadovoljava euro 3 ili čak euro 4 norme. zanima me da li bi euro 2 motor koji radi na plin prošao prvi test ili možda čak i drugi?

            mislim znam da nema šanse da se kod nas uskoro uvede tako nešto, nego me jednostavno zanima...

            evo poredjenja euro 2,3,4,5....

            http://www.euractiv.com/en/transport/eu ... cle-133325

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Ispravan motor koji zadovoljava EURO 2 normu, ce sa odgovarajucim uredjajem za gas sigurno "uci" u EURO 3 normu ukoliko je i katalizator ispravan.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              Working...
              X