Problem na Pasat 1800 cl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • antoniki
    CBC Član
    • 25.10.2006
    • 42
    • Pančevo

    Problem na Pasat 1800 cl

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... &start=775
  • Goranp
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2006
    • 436
    • Banja Luka

    #2
    Taj link što si ostavio je baš zato da se tamo predstaviš a ovde da izneseš problem koji imaš....
    Banjaluka Blog
    http://gradbanjaluka.blogspot.com
    Tattoo Picture
    http://tattooaco.blogspot.com

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Ne mislis valjda da je on ostavio taj link?


      Nakon predstavljanja, neka izlozi problem, pa idemo u resavanje!
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • antoniki
        CBC Član
        • 25.10.2006
        • 42
        • Pančevo

        #4
        Naravno da nisam ja postavio taj link jer i da sam hteo nebi znao. Izvinjavam se sto se ne snalazim bas najbolje na forumu jer moje iskustvo sto se tice bilo kog foruma je veoma skromno. Kliknem na mesto za prijavljivanje i nemam dozvolu. Jos jednom IZVINITE!

        Comment

        • antoniki
          CBC Član
          • 25.10.2006
          • 42
          • Pančevo

          #5
          Imam VW Pasat 1800 benzinac '92 godiste sa el. ubrizgavanjem goriva ( nema karburator ). Nedavno je ugradjen plinski uredjaj Landirenco sa automatskim prebacivanjem sa gasa na benzin, pri odredjenom broju obrtaja. Odprilike tada je poceo da se pojavljuje cudan zvuk pri nekih 2500 - 3000 obrtaja. Zvuk odnosno huk, je slican zvuku velikog engleskog roga. Ko zna kako engleski rog zvuci bice mu jasnije. Probao sam da vozim samo na benzin ali zvuk je i dalje prisutan. Cesto je potrebno dugo, ali bas dugo da verglam da bi motor upalio i tada se taj zvuk ne cuje, ali kada motor upali odmah, taj zvuk se cuje. Obratio sam se majstoru koji mi je ugradio plinski uredjaj, a on mi je rekao da je to normalno, samo sto ja to ranije nisam primecivao. Vec sam poceo i sam da verujem da je tog zvuka bilo i ranije, ali jedno znam dobro, a to je da mi je auto palio jednako dobro, kako prvi put tako i pedeseti. Voleo bih da znam da li je to zbog ugradnje plina ili je to neki drugi kvar koji se slucajno desio bas tada kada je ugradjen plin. Hvala !

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #6
            U svakom slucaju ne bi trebalo nista na autu da ti se cuje kao rog... Dakle nesto ne stima... Vjerujem da ce ti se ovdje pomoci uspjesnim sistemom eliminacije...

            U medjuvremenu pokusaj jos malo precizirati u kojim ti se uslovima to cuje, samo kad ubrzavas, citavo vrijeme dok motor radi, samo na leru, samo na kocenju i sl...

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #7
              Zvuk motora bi trebao biti isti, cak bi motor trebao i lakse i "prijatnije" da radi. Dakle, buka bi trebala da se umanji, ne mnogo, ali bi ti, kao vlasnik i vozac, mogao to da primetis. Prijao bi precizniji opis problema...

              Rog je jedan problem, a verglanje drugi...
              da li moras da verglas kad kratko vreme pre toga ugasis auto ili vreme nerada motora nema uticaja?
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • antoniki
                CBC Član
                • 25.10.2006
                • 42
                • Pančevo

                #8
                Prvo da se izvinim zbog zakasnelog odgovora ciji je razlog moj pokvareni kompjuter. Nemam bas pono toga da dodam na moje predhodno izlaganje problema. Jedino mozda da ponovim to, da se zvuk javlja na nekih 2500 - 3000 obrtaja sto ce reci samo pri ubrzavanju, i traje sve dok kazaljka obrtometra ide prema gore. Kad broj obrtaja zaustavim na neku vrednost, odnosno ne dodajem vise gas vec ga strogo drzim na na istu vrednost, zvuka nema. Duze verglanje nastupa kada kratko vreme pre toga ugasim auto. I jos jednom da ponovim, posle dugog verglanja zvuk se ne cuje.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Treba proveriti šta je uradjeno sa usisom vazduha prema filteru. Verovatno tu nešto pravi problem na odredjenim frekvencijama. Neko je stavio restrikciju ili otvorio preveliku rupu.
                  Možeš pogledati ali ne diraj jer je tako naštelovano, ako poremetiš može doći do detonacije.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  Working...
                  X