Fiat punto 1.2 '97god. 8V problem sa plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LDEX
    CBC Član
    • 24.10.2006
    • 73
    • Novi Beograd

    Fiat punto 1.2 '97god. 8V problem sa plinom

    Imam ugradjen lovato uredjaj, model loveco. Ugradjen je u renomiranom beogradskom servisu, ali imam problem. Auto je punto '97 god. 60ks i 8V, 44kw.
    Koji je problem, kad zamenim filter za vazdur javlja se problem gasenja u leru i to samo u skretanjima. Vremenom kako se filter prlja taj problem nestaje ali se javlja novi, prilikom zaustavljanja i stavljanja u ler, ako su obrtaji preko 1500 auto nece da spusti obrtaje. Da bih vratio ler gas na normalu moram da malo pecnem papucicu gasa i posle toga ler se vrati na normalu, 800-900 obrtaja. To se sve desava na radnoj temperaturi motora.
    Moram da napomenem da auto na benzinu radi besprekorono, nema greske.
    Pitanje glasi, da li taj problem moze da se resi i kako?
    Pozdrav svima i hvala u napred.
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

    #2
    To i nije problem posto se posle svake zamene filtera vazduha podrazumeva stelovanje plinskog uredjaja...
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

    Comment

    • Ji 4Tze
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 806
      • bg
      • Honda CR-V 4WD

      #3

      Comment

      • nijebitno
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2006
        • 629
        • Modrica

        #4
        Zao mi je sto moram da ispravljam?

        Kolege iznad mene su previdjeli da je u pitanju Loveco sistem sa step motorom umjesto slavine. On bi svakako mogao kompenzovati razliku izmedju novog i starog filtera. Takodje da skrenem paznju da se link koji je stavljen odnosi na klasican sistem, naravno znanja nikada dosta

        Meni to lici na sistem koji ili je pokvaren(mozda ne sam sistem nego recimo lamda sonda) ili u stvari nije Loveco vec klasika koja je podvaljena.

        @LDEX

        Trebao bi navesti jos podataka:
        -kada je ugradjen plin
        -koliko si filtera mijenjao do sada, na koliko km
        -da li se to desilo sa prvom zamjenom filtera ili poslije
        -sta je sa potrosnjom, kolika je, da li se mijenjala
        -da li si siguran da je to Loveco i da li je uopste sa lamda kontrolom

        Ovo zadnje ces najlakse saznati ako zaviris pod haubu. Ako je lamda kontrola u pitanju morao bi na crijevu koje vodi od isparivaca do miksera(u****) imati neku vrstu elektroventila koji je zicama povezan sa nekom(pretpostavljam crnom kutijom na kojoj pise Loveco ili nesto slicno. U suprotnom na tom crijevu ce se nalaziti slavina koja se moze regulisati rukom. Nemoj da se uvrijedis na ovako nizak pristup, ali samo zelim da ti ustedim vrijeme u slucaju da si bas totalni laik u ovoj oblasti( biti laik u vecini stvari ne samo da nije kaznjivo vec je i drustveno prihvaceno )
        Difference between man and boys is the price of their toys

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Kolege iznad mene su previdjeli da je u pitanju Loveco sistem sa step motorom umjesto slavine. On bi svakako mogao kompenzovati razliku izmedju novog i starog filtera.
          Nemora da znaci. U zavisnosti od toga kako je loveco nastelovan (postoje dva moda u kojima moze da radi), zavisi to da li ce reagovati na zamenu filtera za vazduh. Obicno se steluje na fixni mod koji od odredjenog, tj zadatog, broja koraka ima mogucnost otvaranja i zatvaranja od 12-50%. Ako je prvo stelovanje bilo sa starim filterom, treba uraditi jedno sa novim i problem ce biti resen, sa svakom sledecom zamenom filtera.

          Ja, svojim musterijama preporucujem stelovanje kod svake zamene filtera za vazduh, jer je i kvalitet (citaj protocnost) filtera drasticno razlicita kod razlicitih proizvodjaca.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • nijebitno
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2006
            • 629
            • Modrica

            #6
            Izvinjotka, nisam znao.

            @IvanT
            A zasto je to tako, zasto mu se obicno koristi taj mod?
            Difference between man and boys is the price of their toys

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              U slucajevima kada se desi da iz nekog razloga lambda sonda prestane sa radom, step motor ce zauzeti poziciju koja mu je zadata u fixnom modu i motor ce moci da funkcionise, a sistem ce raditi kao da nema lambda kontrole.
              U automatskom modu kada se desi ista stvar, a vrednost lambde "zakuca" na npr. 0.9V, Loveco Ecu ce stalno zatvarati step motor do kraja, smatrajuci da smesa prebogata i onda nema rada motora na gasu, a problem je do sonde. U obrnutom slucaju, kada je napon neispravne sonde na npr 0.1V, step ce otvarati do kraja i opet nema rada na gasu.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • nijebitno
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2006
                • 629
                • Modrica

                #8
                A sto nema neki LIMP mod?
                Difference between man and boys is the price of their toys

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Ima još jedan razlog zašto ja ne volim auto mod.
                  Kad vozi tata pemzioner on se spusti na nulu i to sve lepo radi a uredjaj se prilagodi tome. Onda sedne sin brzanjac i eto belaja dok se ato ne prilagodi. Ili nagli obilazak nekog auta dok kamionćić od 30 tona ide u susret
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • nijebitno
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2006
                    • 629
                    • Modrica

                    #10
                    Da li si mislio na nedostatak snage dok se ne prilagodi, vecu mogucnost detonacija ili oboje.

                    A moze i odgovor zasto ne postoji LIMP mode, zasto u LIMP modu ne bi zauzeo bas taj kompromisni polozaj.

                    Ovo je sada malo filozofije, ali da li ja bih vise voli da se Loveco( i slicni) malo vise bune kada im ne radi lamda sonda kako treba, pa da mora da se popravi

                    Posto pominjete auto mod da li to znaci da se u tom modu auto pusta da se samo nasteluje , tj. da serviser ima manje posla.
                    Difference between man and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Loveco Pro ima LIMP mod i u slucaju kada prepozna da je sonda neispravna, zauzima fixnu poziciju. Stari Loveco to nema. Automod je samostelujuci ali bas iz razloga koje je Dora naveo i slicnih se ne preporucuje. Takodje je nakon takvog tipa voznje, mogucnost da se desi detonacija znatno veca.

                      Neki drugi proizvodjaci, imaju lambda kontrole za vise opcija, pa cak i vise modova za tip voznje (sportska, normalna, "penzos"...), koje omogucajavu mnogo bolju auto-adaptaciju i brze reauguju na promene stila voznje, tako da su takve situacije svedene na minimum.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • LDEX
                        CBC Član
                        • 24.10.2006
                        • 73
                        • Novi Beograd

                        #12
                        Ljudi hvala na za sada jedinim informacijama.
                        Sto se tice informacija o uredjaju, plin je ugradjen pre godinu dana.
                        Godisnje prelazim oko 20-25.000km, a filter menjam na svakih 10-15.000km. Sto se tice desavanja to mi se maltene desava od starta, samo sto sam vec oguglao pa nemam vremena da odem do servisa, to je moja krivica. Sto se tice potrosnje ona je ista, u startu sam izracunao kolko trosi i tolko je uvek.
                        A sto se tice da li sam siguran da je to loveco, to jesam. Sve od onoga sto treba da poseduje taj sistem je tu, tj. pod haubom je.
                        Iz Ivanovog odgovora za filter, nemogu da tvrdim, mislim da gad sam bio na ugradnji i tada prvom stelovanju imao sam stari filter. Tako da cu ovih dana zakazati novo stelovanje sa novim filterom, pa ce mo videti sta ce biti.
                        U svakom slucaju bicete obavesteni.

                        Comment

                        • LDEX
                          CBC Član
                          • 24.10.2006
                          • 73
                          • Novi Beograd

                          #13
                          Kao sto sam i rekao, javljam se posle odlaska u servis.
                          Bio sam u servisu i zamenio filter za plin a takodje sam stavio nov filter za vazduh. Majstoru sam objasnio problem koji se javlja, medjutim on mi je dao objasnjenje da tu sigurno nesto nevalja vezano za benzin i da se to na plinu manifestuje jos vise kao problem, pa mi je predlozio da ispitam gde je problem koji po njemu sigurno postoji tvrdjeci da je sa plinskom instalacio sve u redu.
                          Takodje sam hteo da mi se zakaci na komp ali on je rekao da nema potrebe, nego je samo rucno nastelovao ler gas na isparivacu.
                          I posle odlaska iz servisa auto se ponasao kao sto sam vam i opisao, sad na leru radi ok, ali se gasi u desnoj krivini u leru.
                          Stvarno neznam sta da mislim i radim, ne mogu da verujem da ako nesto nevalja na benzinu, a motor tada radi normalno, da se to toliko manifestuje na plinu.?

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            ali se gasi u desnoj krivini u leru.
                            Pri kojoj je to brzini i sta ce motor na leru u krivini?
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              Mislim da te tvoj majstor malo zeki. Ne sme to tako ni slucajno. I obican venturi kad je ustiman kako treba radi kao sat. To je slabasan motor i precizno podesavanje je utoliko vaznije jer se svaka promena lakse primeti. Pametno si uradio da si na slab motor ugradio LovEco obicno je ljudima zao para za tako mali auto pa od kilavog prave jos gore. Jos samo da se podesi kako valja....

                              Comment

                              Working...
                              X