E bogami ja se nacitah mnogo toga od kako sam nabasao na ovaj forum!Ali,da ne budem pogresno shvacen,mnogo dobrog!E da pocnem.Moj Megan Kupe'98 ima ugradjen BRC(AT90E)plin sa torzionom bocom.Do sad sam presao oko 40000km sa njim i uglavnom sam bio zadovoljan.Plin ugradjen u nekom sacuvaj Boze ''servisu'' ispod Brankovog mosta(jbg na preporuku ''ortaka''!)sto verovatno objasnjava ono moje-UGLAVNOM.U sustini i nisam imao velikih problema sem da mi se jedno vreme smucilo ''tankovanje''.Zasto???Pa zato sto je trajalo svaki put po 30MIN MINIMUM!!!!Posto ja zivim trenutno u inostranstvu,mozete zamisliti moje blamiranje na pumpi svaki put kad sam to morao da prezivljavam ponovo(a kad samo vide nase tablice odmah slazu grimase)!To sam nekako resio,doduse ne u istom servisu-jer vise nije postojao(ali o tome cu u rubrici ''Ocena servisa'' :x ).E sad kako sam nasao,na moju srecu,ovaj forum saznajem polako da i plin uredjaj mora ponekad da se odrzava
!Saznajem za potpuno nove izraze kao sto su:filter za plin,ispustanje ulja iz isparivaca,povremeno vozenje automobila na benzin(radi dizni-ako sam dobro razumeo),najmanje 10L benzina u rezervoaru itd.Verujem da cete razumeti moje VEEELIKOO iznenadjenje(kao Alise u...)kada sam nabasao na ovakve pojmove posle 40000km.Pitam se da li sam ja mozda lud ili sta kad sam ovoliko vozio bez i jednog jedinog odlaska u servis radi kontrole i odrzavanja!Ili sam samo nedovoljno obavesten,sto je mozda polovicno i greska servisa koji je izvrsio ugradnju,ali i moja jer se nisam malo potrudio da saznam nesto vise.E sad POD HITNO!!! trebam od vas savete sta moram da uradim,jer sam,iskreno,pomislio da sam do sada imao dosta srece i uplasio se da nesto moze da mi se desi.Jedini problem u radu motora koji se desava je da kad je auto hladan ponekad se gasi dok se ne ugreje,ali,ako sam dobro iskoristio funkciju ''TRAZI'',to je zbog dizni koje trebaju ciscenje(ispravite me ako gresim).Slike cu da postavim kad provalim kako to ide kod vas.Savetujte!

Comment