Na gas oce, na benzin nece!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzalf
    CBC Član
    • 28.07.2006
    • 85
    • Beograd/Zarkovo

    Na gas oce, na benzin nece!

    Imam Alfu 33 1.5, 1991. godiste, sa dva karburatora i jedan problem koji me nervira, narocito sad kad je vreme sve hladnije.
    Naime kada pokusam da upalim na plin, auto pali bez ikakvih problema, bez obzira na to da poneki put ne bude paljen po par dana. OK kad su bile one ekstremno niske temperature verglao sam ga par sekundi i to je to ali ni slucajno previse. Medjutim kada probam da upalim na benzin, moram da ga verglam jako, jako dugo da bi upalio i jedva upali, ali nekako upali. Kada upali vozim ga bez problema, i kada ga onda prebacim tokom voznje na gas takodje nema problema. Medjutim kada probam da ga u voznji vratim na benzin, gubi snagu i pocinje da se gasi, i na kraju se i ugasi bez obzira sto mu dodajem gas. Ista suituacija je i kada ga upalim na gas pa probam da ga prebacim na benzin. Gasi se! I kad se ugasi opet ga tesko palim - bez obzira sto se motor zagrejao nece da upali iz prve, kako bi inace trebao.
    U cemu bi mogao da bude problem i kako da resim taj problem!
    Jednom Alfa, uvek Alfa!
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Karburatori, nivo benzina u njima ili dovod benzina.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Dzalf
      CBC Član
      • 28.07.2006
      • 85
      • Beograd/Zarkovo

      #3
      OK, i sta raditi ukoliko se radi o nivou, odnosno ako se radi o dovodu benzina u njih?
      Kako regulisati taj problem?
      Jednom Alfa, uvek Alfa!

      Comment

      • ABARTH
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2006
        • 364
        • Vršac,Banat,Vojvodin
        • SKALA 65

        #4
        Mozda je pumpa za benzin......

        Comment

        • Dzalf
          CBC Član
          • 28.07.2006
          • 85
          • Beograd/Zarkovo

          #5
          Moze li problem da bude u filteru goriva?
          Jednom Alfa, uvek Alfa!

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            Originally posted by IvanT
            Karburatori, nivo benzina u njima ili dovod benzina.
            E, jbg!
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • BARTONE
              CBC Senator XXL
              • 25.09.2006
              • 398
              • Bor

              #7
              Pa ako covek kaze da nema problema u voznji na benzin onda, karbove i nivo goriva eliminisemo.
              Pre ce da je elekto ventil benzina ili pumpa(pretpostavljam membranska)
              Gde je postavljen el.ventil?Pre pumpe gorva (izmedju rezervoara i pumpe) ili posle(izmedju pumpe i karbova)
              U prvom slucaju ceo sistem od rezervoara do karbova ostaje bez goriva,pumpa radi na suvo,a ostatak goriva do ventila vraca se prirodnim putem u rezervoar,tako da tvom anlaseru treba vremena da povuce iz rezervoara i napuni karbove.
              Drugi slucaj ?ceo sistem(dovod do pumpe i od pumpe do el.ventila)je pod gorivom(dok auto radi na gasu),pumpa ne radi na suvo i pri startu na benzin ostaje samo to malo creva do karbova da se napuni i normalno karbovi-znaci krace verglanje.
              Sama pumpa ako je membranska u svom telu ima dva ventila koji ako dobro ne nalezu(necistoca,istrosenost,) i kada motor stoji gorivo se polako vraca ka rezervoaru,ali u karbovima ostaje benzina i trebalo bi u tom slucaju da auto upali i radi kratko.
              Provozaj na benzinu,ostavi preko noci i ujutru startuj na benzin pa javi sta se desava.
              Kako se auto ponasao pre ugradnje plina?

              Comment

              • Dzalf
                CBC Član
                • 28.07.2006
                • 85
                • Beograd/Zarkovo

                #8
                Provozao sam ga malopre na benzinu i evo kako je radio.
                Upalio je relativno brzo - nakon 3 verglanja, sa sauhom povucenim do kraja. Malo sam ga pustio da radi u mestu, i nakon toga sam krenuo da ga provozam. Nije se bas ponasao kako treba - prvo ide kao bez snage, da bi onda naglo tznuo i krenuo napred. Kada prikocim pa pocnem da mu dodajem gas ista situacija - ide bezvoljno i bez snage da bi opet zatim naglo povukao napred i stalno tako. Cim sam ga prebacio na gas isao je bez ikakvih problema. Po povratku na benzin odmah je poceo da gubi snagu, i onda opet kao i nakon starta.
                Jednom Alfa, uvek Alfa!

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Pa ako covek kaze da nema problema u voznji na benzin onda, karbove i nivo goriva eliminisemo.
                  Jel citamo istu temu BARTONE?



                  Medjutim kada probam da upalim na benzin, moram da ga verglam jako, jako dugo da bi upalio i jedva upali, ali nekako upali.
                  Medjutim kada probam da ga u voznji vratim na benzin, gubi snagu i pocinje da se gasi, i na kraju se i ugasi bez obzira sto mu dodajem gas. Ista suituacija je i kada ga upalim na gas pa probam da ga prebacim na benzin. Gasi se! I kad se ugasi opet ga tesko palim - bez obzira sto se motor zagrejao nece da upali iz prve, kako bi inace trebao.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Dzalf
                    CBC Član
                    • 28.07.2006
                    • 85
                    • Beograd/Zarkovo

                    #10
                    OK, cisto da nema zbunjenih!
                    Veceras nisam morao da ga verglam toliko dugo kao pre neko vece, i kao sto sam rekao upalio je nakon tri verglanja.
                    Takodje nije se gasio na benzinu kao pre neko vece, ali je gubio snagu, da bi naglo kretao napred i tako vise puta, ali se ipak nije gasio.
                    Da napomenem da sam danas promenio filter goriva, jer sam mislio da mozda on nije zaprljan i stavio sam novi - metalni umesto plasticnog, ako i to uopste ima neke veze. Zato sam sinoc i postavio pitanje o filteru, a odgovor "e jbg", sam protumacio kao "pa naravno da ima neke", i zato sam i promenio.
                    Jednom Alfa, uvek Alfa!

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Osnovni problem moze veoma lako da bude premalo voznje na benzin.
                      Pretpostavimo ovako. Zamisli da ti je sada sve u 100% stanju sa benzinom. Da li bi vozio mnogo vise na njega da bi stanje ostalo tako? Da si to hteo ne bi ni ugradjivao gas.
                      Problem ces ti resiti ciscenjem ali ce te uvek zezati povremeno ako ne vozis "dovoljno" na benzin. Koliko je to dovoljno sam bog zna. Neki kazu 20% kilometraze. Malo skupo, a? Jedino sto moze biti nezgodno u celoj prici je to sto ne valja da motor nikako nece na benzin. Ako ti nestane gasa iz ko zna kojih razloga ili se nesto drugo lose desi ostajes na putu.

                      Comment

                      • BARTONE
                        CBC Senator XXL
                        • 25.09.2006
                        • 398
                        • Bor

                        #12
                        Dzalf kaze:
                        -Medjutim kada probam da upalim na benzin, moram da ga verglam jako, jako dugo da bi upalio i jedva upali, ali nekako upali. [b]Kada upali vozim ga bez problema[/b]-
                        Zato sam karbove i nivo eliminisao,ali dovod nisam

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #13
                          neznam kako ga palis..kako mislis da si eliminisao karb?..pa sto ne upali na benzin koji je ostao u karbu??
                          probaj da ga ovako palis(ako ga vec tako i nepalis) :
                          povuci sauk skoro do kraja...,naspricaj-nadrukaj nogom jedno 5-6 puta,stisni kvacilo i zaverglaj bez diranja pedale gasa,a onda ako treba malo spusti sauk.
                          naravno..uslov je da uvece auto UGASIS na benzin .. da bi ostao u karbu za jutarnje paljenje

                          Za ponasanje u voznji trzanje i vuce-nevuce...,zapusena glavna dizna delimicni..ili imas na nekom dihtungu karba falsh vazduh,ili na nekom crevcetu....
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Dzalf
                            CBC Član
                            • 28.07.2006
                            • 85
                            • Beograd/Zarkovo

                            #14
                            @ zoranbg

                            Upravo tako sam ga i palio.
                            Povucem sauk do kraja, malo naspricam goriva na pedalu gasa, stisnem kvacilo i zaverglam. Posle nekog verglanja upali, ali se onda tokom voznje manifestuje kao sto sam opisao par postova gore - slabo vuce, pa onda naglo jurne napred, pa opet zagusi, pa jurne i tako redom.
                            Kada sam napisao da ide bez problema, tada i nisam imao probleme koje sam gore spomenuo, ali su zadnjih nekoliko pokusaja da ga vozim ovi problemi na benzinu bili konstantno prisutni i ponavljaju se.
                            Jednom Alfa, uvek Alfa!

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Za svakog majstora je relativno jednostavno da skine dovod benzina, podmetne providnu plastičnu flašu i zavergla motor. Sa jako malo iskustva može da e proceni da li dolazi dovoljno goriva ili ne.
                              Ako dolazi dovoljno problem su karburatori ili bar jedan.
                              Ako ne dolazi ide se redom prema nazad. Filter, pumpa, cevi, rezervoar.
                              Ako znaš kako i imaš čime, okači slike miksera.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X