Gasi se kao kad je plin pri kraju...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MeganeSport
    CBC Član
    • 31.10.2006
    • 79
    • Beograd

    Gasi se kao kad je plin pri kraju...

    Renault Megan 1.6 8V,'98.BRC,boca u "rezervnom tocku",presao sam oko 40000km bez ikakvog servisa i skoro ustanovio da nemam ventil sa filterom.E sta se desava,pre par meseci(otprilike kad je zahladnelo)pocelo da mi se desava da se,dok se ne ugreje,kad dodam gas i naglo pustim ugasi.Koliko sam uspeo da saznam ovde na forumu u pitanju su verovatno dizne(ispravite me ako gresim)koje treba da se ociste.To navodim jer ne znam ima li veze sa ovim sto mi se sad desava.A sad mi se desava da odjednom u voznji pocne da gubi snagu kao kad nestane plina u rezervoaru ,i posle 3 sekunde se ugasi.Upalim ga ponovo i on normalno ide.To mi se desava najvise 2-3 puta dnevno i malo sam se zabrinuo tako da ako neko moze da pretpostavi sta je neka napise
    Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ivan ti je već rekao u drugoj temi, taj tvoj ventil ipak ima neko plastično sito kao filter. Jes da kroz nnjega prolaze i vrapci ali ga ipak treba povremeno očistiti. Ja bih to prvo pogledao pa onda dalje ako ostane problem...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • MeganeSport
      CBC Član
      • 31.10.2006
      • 79
      • Beograd

      #3
      Evo sad sam dosao iz servisa,zamenio filter,tacnije dodao na el.ventil ili ga celog zamenio,proverio isparivac,kaze sve je u redu samo vozi.Ja krenem i dok sam stigao do kuce dva puta mi se ugasio na isti nacin! Odjednom se prebaci na benzin i onda polako gubi snagu(mislim da je to zato jer ne moze sa plina da se predje na benzin).Dok ga vozim na benzin radi apsolutno normalno,a na plinu se tako sam od sebe ugasi.Da nije nesto vezano za struju?Hajde ljudi pomagajte sta da se radi!
      Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        špulna elventila gasa,mesto odakle je uzet vakuum za isparivac(ako je vakumski)..itd,itd..
        proveri dali el.ventil gasa jako klikce kad je dat kontakt a ti skidas i vracas zicu na njemu(nevazno dali je + ili - ) ,proveri dali je i minus kabal od el ventila lepo prisrafljen za masu...a moze da bude jos svasta.
        mada tu je negde kvar....el ventil gasa,isparivac,prekidac ... spojevi i mase uopsteno u sistemu za gas.
        malo si nejasan..kakav filter za gas sad imas?..pa ako je i dodao zasebni morao je i ovaj u el ventilu gasa da makar izduva ili izvadi ako imas taj zasebni..nerazumem...
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • MeganeSport
          CBC Član
          • 31.10.2006
          • 79
          • Beograd

          #5
          Pazi bio je neki elektroventil koji nije imao filter(onu budzu dole na ventilu)a sad ima tu budzu.E sad da li je zamenio ceo ventil ili samo dodao filter(ne znam ni da li je to uopste izvodljivo)ne znam.Da taj moj el.ventil nije imao filter rekli su mi kad sam bio zadnji put da pitam kad trebam da radim servis isparivaca i promenim filter(a i IvanT mi je rekao da i u takvom el.ventilu postoji neko sito koje s vremena na vreme treba izduvati) ali eto oni su ga zamenili(ili dodali).
          Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

          Comment

          • MeganeSport
            CBC Član
            • 31.10.2006
            • 79
            • Beograd

            #6
            A isparivac je BRC AT90E,sad da li je vakumski to ne znam.Jbg ja se razumem malo u mehaniku ali plin je za mene,blago receno,nepoznanica.Sad sam bio do garaze da proverim da li se cuje nesto,kad je dat kontakt,kad na el.ventilu skinem + ili - i ne cuje se nista.Koliko sam ja na forumu uspeo da saznam el.ventil je ono sto se nalazi iznad filtera,ako je to ne cuje se nista.
            Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

            Comment

            • MeganeSport
              CBC Član
              • 31.10.2006
              • 79
              • Beograd

              #7
              A imam jos jedno pitanje ako ste voljni da odgovorite.Malo sam ovde citao i spominje se neki multiventil u boci.Kako da saznam imam li ja to?Kod mene pokazivac kolicine plina u boci(ne znam ima li veze sa tim) ne radi jer je nesto sa plovkom uradjeno da bi u bocu stalo vise plina(boca u rez.tacku),i da li je to opasno ili ne sto je uradjeno.Aj pa hvala,malo po malo i ja se ucim o svemu!
              Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

              Comment

              • galileo5
                CBC Veteran
                • 31.03.2005
                • 131
                • Leskovac, South Serbi

                #8
                Ventil koji si imao je BRC i u sebi ima sito i nije moguce samo dodati filter na njega. Naj verovatnije ti je zamenjen ceo ventil, ako sad ima onu "bucku" dole.

                Ventil na kontaktu nece skljocati jer i nema napona dok god auto ne prebaci na plin, tj. da se upali na benzin, doda gas pa tek onda skljocne i otvori ventil.

                Kvar koji si opisao najvise podseca na losu masu ili problem u samoj boci, tj. multi ventilu. .... ona mala cevcica koja vuce plin iz boce je sigurno podignuta koji santimetar od samog dna boce, pa kad plin dodje pri kraju cev vuce samo gasnu fazu plina, a ne tecnu. U ovom slucaju bi se gusio i na vecim obrtajima, ali ..... sve u svemu odi do nekog pismenog servisa da sve to lepo pregledaju.

                Jos jedna mogucnost kvara koja je jako cesta kod AT90E je i nakupljanje cadji na samom el. ventilu na isparivacu. Na njemu ima onaj plasticni poklopac-osigurac, skines njega, zatim kljuc 19 ili 17, skines telo ventila sa klipom u sebi, pregledas stanje ocistis i vratis. Posle vracanja svega mozes sa istog ventila skinuti + i dovesti direktno sa akumulatora, u tom slucaju se treba jako cuti skljocanje ventila.

                Dok sve ovo radis nije na odmet da zatvoris plin na boci.

                i posle kilometra teksta...
                ........ a mozda samo treba da se nasteluje ler ili mu samo smeta ono crevo koje uvodi vazduh u filter vazduha........

                Comment

                • MeganeSport
                  CBC Član
                  • 31.10.2006
                  • 79
                  • Beograd

                  #9
                  Hvala na odgovrou danas cu sve to da pregledam,pa pisem sta je bilo.
                  Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

                  Comment

                  • MeganeSport
                    CBC Član
                    • 31.10.2006
                    • 79
                    • Beograd

                    #10
                    E cisto da javim sta je bilo.Znaci zakljucak je da covek koliko god se (ne)razumeo u nesto ne sme da se boji da pogleda,iako je to kod mene doslo samo od sebe onako "metodom napipavanja".Vozim ja juce,posle poslednjeg pisanja,i onako sasvim slucajno pipnem prekidac kad se motor ugasi isto kako sam opisao na pocetku.Kad sam stigao skinem ga i vidim da,kako ga laganp pomeram rukom,jedan od kontakata se pomera(puko lem),da li ga je neko slucajno dokacio nogom ili sta se desilo nisam siguran,ali uzmem ja to i "dolemim" i sve fercera u 16.Tako da svo moje pisanje za dzaba,ali moram da kazem da sam na ovom forumu ipak naucio dosta korisnih stvari vezano za plin i odrzavanje i uopste funkcionisanje istog tako da hvala svima na pomoci.
                    Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

                    Comment

                    Working...
                    X