Mitsubishi Cordia turbo na gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    Mitsubishi Cordia turbo na gas

    dakle auto iz naslova, 1.8 turbo, single point...
    ide se na venturi , medjutim posto ne postoji mesac za njega na trzistu, bice potrebno napraviti ga ili prepraviti neki postojeci.
    ono sto me zanima je preporuka prilikom odabira precnika difuzora,
    precnik throttle-a je 46 mm. (neposredno iznad leptira)

    svaki savet je dobrodosao (u vezi odabira mesaca, za ostalo znam sta cu i kako cu )...
    ...aj nemojte samo da me napadate kako venturi tu nema sta da trazi ..
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Ako je mono point, onda nista drugo osim venturia ni nemozes da ugradis. Precnik difuzora 28mm.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Obrati samo pažnju na "visinu" dizne, da ostane dovoljno prostora izmedju nje i miksera za ulazak vazduha...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Probaj sa diznom, cevkom?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Kako? Pita ale944
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Lahko, SPI je karburator, uvek u telu ispod dizne (benzinske) ima dovoljno mesta da se probusi rupa za diznu kao na karburatoru, time dobija manji otpor a ne verujem da ce mu nesto bas jako slabije ici...
            Mislim ako je primarni cilj da se sacuva sto vise snage na benzinu...
            Fi 8 je sasvim dovoljno...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #7
              hvala ekspertima na odgovorima.
              ova ideja sa diznom mi zanimljivo zvuci, i ukoliko to moze tako onda je jednostavnije od karabudzenja mesaca.
              Doro jel probano to vec negde ?
              jedina stvar koja me malo brine je to sto monopoint nema suzenje poprecnog preseka kao sto ga ima karburator, a koliko znam upravo na tom suzenju iznad leptira se busti dizna, jer je brzina vazduha tu najveca i stvara dovoljan ejektorski efekat da bi povukla dovoljno gasa.
              sad, ako u kanalu konstantog porecnika 45 mm samo ubacimo diznu (tako sam razumeo) da li ce struja vazduha uspeti da povuce dovoljno gasa ?
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Ne znam kako to izgleda u prirodi ali ako ima mesta treba busiti najnize sto moze da se leptir moze otvoriti.
                Ima'e dovoljno potpritiska da povuce gas a moze se eksperimentisati sa precnikom dizne.
                Dizna treba da je zakosena pod uglom od 45 stepeni (vrh) i da je spic prema gore. Duzine do sredine grla.
                Obratiti paznju na to da se otvaranjem leptira ne zatvori dizna na punom gasu, znaci iznad najvise tacke leptira.

                Otvaranjem leptira se stvara potpritisak i to ce raditi samo je mozda malo pitanje eksperimenta sa precnikom dizne. Pocnes sa 8mm unutrasnji precnik....Rupa 10X1...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Turbak tako tesko da moze da dobije dovoljnu kolicinu gasa, skoro nemoguce, ali probaj. Ukoliko postoji mogucnost da se kuciste monopointa razdvoji na dva dela mozes da probas sa plocom koja ce imati reduciran protok i ubusenu diznu.
                  Ako postoji mogucnost da se ubudzi mesac, u telo monopointa, to bi bila najbolja varijanta.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    A sta mislite sve to sa cevcicom ali da je sekvencijalni? Naravno, upravljan originalnim ECU a da se driver za gasnu diznu napravi. Ima li jedan standardni gasni brizgac dovoljan protok za ceo motor? Pa cak, cak, bi moglo da to bude i ubrizgavanje tecnog gasa. Cisto ideja.
                    Uopste nisam ni mislio samo na konkretni auto nego ako bi uspelo jednom moglo bi se primenjivati i u nekim drugim zanimljivim prepravkama.

                    Inace na trzistu postoje gotove venturi cevi sa ugradjenim diznama i to mnogo tipova. Jos samo kad bi mogle lako da se nabave. Nije zgodno za ovaj sistem.

                    Nekako mi je glupo u danasnje vreme kad postoje elementi za sekvent (reduktor) da se ne iskoristi upravljanje benzinom koje auto vec ima. Siguran sam da bi dobrim izborom precnika dizne i pritiska iz reduktora mogla da se isprati paralelno benzinska mapa bilo da je ubrizgavanje tecnog gasa ili gasne faze. Tako slicno radi i ICOM. Ne bi da poredim, ali....

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Nije problem u venturi cevinma, to moze da se napravi ako n moze da se nabavi. Ja sam diznu spomenuo posto znam da onaj nece voziti taj auto ko baba a sa druge strane znam da ce ga zuljati sto je smanjio protok vazduha na turbu.
                      Jedna diyna je malo za ceo motor, mozda kad bi bila na tecni gas eventualno ali je to opet stvar eksperimenta...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #12
                        na osnovu onoga sto sam procitao o stag uredjaju, pretpostavljam da bi on mogao da radi i sa monopoint sistemima ?
                        naravno nema sekvencionalnog vec radi batch ubrizgavanje sa cetiri dizne, verovatno bi u podesavanju zavisnosti otvaranja lpg dizni u funkciji trajanja impulsa benz dizne moglo to lepo da se ustima ?
                        jel probao neko tako nesto?
                        naravno,na ovom autu to nije opcija, vec najprostiji venturi, zbog finansijskih mogucnosti vlasnika (drugara) i opsteg stanja auta (krsh)
                        gubitak snage sa venturijem nece predstavljati bitan faktor u celoj prici, samo jeftina voznja...
                        single point kuciste se rastavlja, leptir se odvaja od dela sa brizgaljkama (ima dva komada) .
                        dali ste mi materijala za razmisljanje, pa kad radovi pocnu, javljam kako napreduje
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Ako snaga na benzinu nije primarna onda bolje mikser, manje se eksperimentise...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          Working...
                          X