Renault 25 2.0 12v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • El Radisa
    CBC Veteran
    • 06.12.2006
    • 101
    • Sabac

    Renault 25 2.0 12v

    Nisam bas nesto dugo na forumu pa me ljudi ne znaju (mislim da mi je ovo 3ci post). Imam Renault 25 TI (1990to, 12 ventila, 1995ccm ima ECU, EGR ventil, lambda sondu..). Trenutno je kod majstora (jbg, hoce da cisti kanale pored puta, a ja mu ne dam ). Posle Nove godine sam planirao ugradnju plina, jer potrosnja ovako udara po dzepu. Zanima me za ovakvu konfiguraciju motora koliko je komplikovana ugradnja i koliko je veca cena? I koliko ona iznosi otprilike..
    Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.
  • nikolapanic
    CBC Senator XXL
    • 16.10.2005
    • 657
    • Petrovac

    #2
    Zavisi sta zelis?Nije toliko komplikovano.Prost sistem,sa emulatorom oko 350 evra do 400evra(ako hoces kvalitetnu ugradnju),ako hoces lambda kontrolu,onda sto evra vise a ako hoces direktno ubrizgavanje,oko 1000 evra mada ima sad neki novi koji je jeftiniji.
    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

    Comment

    • El Radisa
      CBC Veteran
      • 06.12.2006
      • 101
      • Sabac

      #3
      e jbg. sad tek nemam pojma! Jednostavno hocu plin, kjbe lamda, ko zna dal ona i radi
      znaci samo plin da ide u usisnu granu i da ne gubim mnogo snage i to je to
      Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.

      Comment

      • nikolapanic
        CBC Senator XXL
        • 16.10.2005
        • 657
        • Petrovac

        #4
        Onda obican bez LCS-a,a kad ga ugradis moguce da ce trebati da se iskrene usis vazduha da ti se ne bi gasio(meni jeste).Zamenis filter za vazduh,kupis Equyem svecice(imaju vec zazor od 0.65 pa ne moras da ga stelujes),stavis i vozis.
        Samo te slusam i pitam se dokle ces?

        Comment

        • El Radisa
          CBC Veteran
          • 06.12.2006
          • 101
          • Sabac

          #5
          imam nove ngk svecice dvokrake. Citao sam nocas po forumu o autogasu i o tim eksplozijama itd.. Jel se tebi to desavalo? I posto moj ima 103kw, onda moram da stavim i onaj deo sto ide preko 100kw. Kada budem ugradio plin moj ECU nece raditi? Hocu li i koliko gubiti snage ako ne stavim lambda kontrolu?
          Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.

          Comment

          • nikolapanic
            CBC Senator XXL
            • 16.10.2005
            • 657
            • Petrovac

            #6
            Ako nisi neki koji mnogo gazi po gasu,neces primecivati razliku sem na uzbrdici.Ako trazis performanse sa plinom,onda ugradi direktno.Izgubices na snazi ali nije preterano primetno na autu kao sto je tvoj.Tvoj ECU funkcionise i dalje ali emulator iskljucuje dizne i one ne rade kada auto ide na gas.To nije tvoja briga vec onog ko ti ugradjuje gas.Sto se tice preporuke,ja preferiram Landirenzo(ne znam,valjda zato sto ga imam ja u autu) i vidi koliko kosta ugradnja kod Ivana-AC Rasic.Oeksplozijama imas u nekoliko tema a meni se desilo samo kada sam stavio "nove originalne" svecice(nisu bile ni za sta pa sam ih zamenio i resio problem).
            Samo te slusam i pitam se dokle ces?

            Comment

            • El Radisa
              CBC Veteran
              • 06.12.2006
              • 101
              • Sabac

              #7
              pa pazi.. nije mala snaga, 103kw (cirka 140ks).. ide to lepo, a ruzno mi sad da ide kao karburator neki 1.6.. hocu da se to ipak oseca, a opet necu sekvencijalni plin. Zanima me samo da li kada koristim lambda kontrolu da li ce ici bolje ili ne, jer njena cena od +100 je prihvatljiva, dok je cena sekvencijalnog...
              Znaci posto ce moj ECU raditi svoj deo posla, onda mogu komotno sad da ga vozim na resetovanje i dijagnostiku..
              Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Lambda ce ici bolje i trosice neznatno manje (1, mozda 2 litra max) nego obican venturi. Zato ce sekvent ici ISTO kao i na benzin i trosice jos manje od lambde (neznatno vise nego benzina u litrima). Sto veci motor i tezi (veci) auto to se vise isplati. Razlika u ceni je jako mala ako ugradjujes bilo koji sistem u krstenom servisu. Ako ne, onda nece nikako ni da ti radi ma sta ugradio. Trazi da ti ugrade bocu od najmanje 80 litara brutto. Ako to ne uradis a vozis se zaista mnogo ne ugradjuj gas uopste jer ce ti se desavati da ces morati ili stalno da mislis na gasne pumpe ili da se vozis na skupi benzin. Nije to dizel pa da ga ima svuda.
                Racunas li da ces voziti taj auto jos najmanje 200k? Ako je tako, pravac servis za ugradnju gasa.
                Tvoj ECU nece raditi ni kod jednog sistema koji ugradis u Srbiji. Radice samo lambda sonda koju imas sada. Sekvent ima svoj "ECU".
                Ni u jednom slucaju se auto nece ponasati kao da je 1.6 ali ce zato trositi dosta ako imas venturi ma kakav bio i bice opet kilav sto se odziva na gas tice. Sekvent rules.

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #9
                  Originally posted by dranix
                  Trazi da ti ugrade bocu od najmanje 80 litara brutto.....Racunas li da ces voziti taj auto jos najmanje 200k? Ako je tako, pravac servis za ugradnju gasa.
                  Sve se slazem, ali sta ce mu tolika boca? Pa pumpi ima kod nas na svakom koraku (mozda u Belgiji nije tako, ne znam). Takodje, rekao bih da ugradi gas ako planira da ga vozi 20kkm....ma sta 20, nek ugradi odmah, ni u kom slucaju nece biti na gubitku, jer mu se i cena auta povecava, a svaki dan ustedi po malo
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Duke
                    CBC Senator XXL
                    • 16.01.2006
                    • 753
                    • Urbs Naissus

                    #10
                    Osh da kupis jedan V6 motor ? Davam jeftino, skoro dzabe... Da vi'sh samo kako to ide... Nema veze dal je plin ili benzin, uzbrdo ili nizbrdo... Dodushe, ovo ima i jedan mali downside oni sto su cesce na forumu znaju na sta mislim...
                    Nego bas me zanima, koliko ti to troshi?
                    Sto se tice preporuka, cuo si. Ako imas para stavi sekvent - ako nemas, onda stavi lambda kontrolu, da bi imao bolji odziv gasa i malo manju potrosnju, kao sto ti rece Dranix koji sve to zna mnogo bolje od mene. A "onaj deo" sto mora da bude za preko 100 kW ti je isparivac dovoljnog kapaciteta da adekvatno nahrani te konje. Mada, tvoj motor je pravljen za visoku turazu, sa kasnim obrtnim momentom i kasnom snagom (4400/6500, japanci, necu rec da cujem! ), tako da me bas zivo zanima kako ce se to slagati sa sporogorecim plinom...
                    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                    Comment

                    • El Radisa
                      CBC Veteran
                      • 06.12.2006
                      • 101
                      • Sabac

                      #11
                      ma kakav sekvent.. jos je to daleko finansijski.. mogu izvuci za lambda kontrolu, mada je i to skupo.. znaci za mene je ova cena K-Glava plus LCS? (autogas.rs = 480e)
                      Rendza trosi oko 10-12litara mesovite voznje, mada kad ga potapam preko 3500 obrtaja pri svakom saltanju, cuga kao lud. .. a ide tad lepo, uxxx.. Jedino me nervira sto mu je "spor" menjac, treba mu 2500 obrtaja za 80, a npr. u 25ici 2.0 ali obicnoj sa 8v koju sam vozio letos, 2000obrtaja je 80km/h, a 2500obrtaja prelazi 100km/h. Inace mog sam vozio u raspad stanju 180km/h pri 5000 obrtaja.. Sto se tice tog V6, to je bre jeftino jer je mnogo veliko i niko to nece Da je u pitanju V6 Turbo od 2458ccm, onda bi se kanda mogli i dogovoriti.
                      Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Hermes,
                        Ima i kod nas u Belgiji plina svuda ali nema usput. Nemacka je problem i to zesci posebno ako se prolazi nocu jer vecina pumpi van autoputa rade do 22 ili cak i do 20 a one na autoputevima jos uvek retko imaju gasa. Meni je MALO da mi radijus bude 350km sa tankom. Vec 450 km bi bilo ok. Nego ja se i ne bunim posto mi je tank spolja ispod vozila. Bar imam ceo gepek. Ako vec zauzimas mesto u velikom gepeku cilindricnom bocom sasvim je svejedno da li je 60 ili 80l (obicno staje) a razlika je ogromna u prakticnosti. Imaj u vidu da su i razlike u ceni prilicne. Ovde je gas dosta jevtiniji nego u F,NL,D... Nekih 20 centi po litru u proseku.

                        Duke,
                        Ne pitaj coveka (ne staj mu na muku) kad i sam znas. I njemu trosi ko Tito. Stari v6 mora da trosi. I ovi novi trose. Zato je i auto a ne batara.

                        Comment

                        • Duke
                          CBC Senator XXL
                          • 16.01.2006
                          • 753
                          • Urbs Naissus

                          #13
                          E, pa ima jedan lik ovde Turbo V6, auto, pamet da ti stane, prethodni vlasnik - Svajcarski konzulat, moz' da zamislis. Samo tu ti, burazeru, ne gine sekvent od 1300+ evra...

                          Ako sam te dobro razumeo, menjac ti je "prekratak"? Hoces reci da u petoj ima na 80 vec 2500 obrtaja?

                          @Dranix, izvini, sta je to batara ?
                          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                          Comment

                          • El Radisa
                            CBC Veteran
                            • 06.12.2006
                            • 101
                            • Sabac

                            #14
                            taj V6 Turbo je prava azdaja na putu, i vredi ga imati! Pa makar neka stoji samo i neka ceka bolje vreme kada se skupe pare za sekvent za njega. Jos ako je V6 Turbo Baccara (a posto je bio diplomatski verujem da jeste)..Ja sam to trazio po oglasima cisto da vidim da li neko ima i nijednom nisam nasao.
                            Da, kod mene je jako spor menjac.. mislim.. jbt 80km/h a 2500rpm u petoj brzini prenosa.. Mislim benzinac je to, nije to sporo, ali sam vozio drugu 25icu letos jedno mesec dana i na njoj je bilo 2500rpm preko 100km/h.
                            Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.

                            Comment

                            • El Radisa
                              CBC Veteran
                              • 06.12.2006
                              • 101
                              • Sabac

                              #15
                              zvao sam danas ovde neki kao profi servis ugradnje plinskih uredjaja.. 950e sekvent, 500e LCS.. pitam ga ja kao koliko je manja snaga sa LCS, a on kao:"Nema da brines, to osete samo profesionalci, u principu nema manje snage..".. ja ga onda kao pitam za taj rasprasivac od preko 100kw on kao " ma nema sta da brinete, sve je to u redu".. blabla..

                              500e.. ux mnogo novcaa u pm..
                              Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.

                              Comment

                              Working...
                              X