Detonacije pri kocenju motorom....???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gtiboy
    CBC Veteran
    • 15.12.2006
    • 110
    • Doboj

    Detonacije pri kocenju motorom....???

    Seat Ibiza 1.8Gti, 95Kw, plinska instalacija Lovato. Obicna instalacija, rasprsivac na usisnoj grani. E sad... od ugradnje plina imao sam problem sa losim radom na ler gasu i detonacijama samo pri kocenju motorom, znaci dok auto ubrzava ili odrzava brzinu sve je ok, ali cim pustim gas cujem relativno jake detonacije u izduvu (koji je by the way jos uvijek citav)... Razni majstori su mi govorili kako moram skinuti KN filter, da nisu u redu svjecice itd.... Sve od instalacija sam promijenio na servisu, znaci svjecice, raz. kapu, crijeva od vakuma, provjerili su cijevi od u**** zraka, i jos cekam nove kablove danas ce stici. Nemam neko veliko iskustvo u ovome pa vas molim za pomoc kako da rijesim ovaj problem, tj. da mi pojasnite zbog cega dolazi do tih detonacija? Citao sam dosta tema na forumu i znam kako dolazi do detonacija uopsteno kad je plin u pitanju, ali ovakav slucaj nisam uspio naci na forumu ....
    Sorry za duzinu posta ali sam htio biti sto precizniji u opisu problema. Nadam se da cete mi pomoci da rijesim ovaj problem
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    To ti je normalno... Nisi treba nista da menjas...
    Baci pogled na ovaj link, ngde malo ispod sredine...
    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ht=#201072

    P.S. Predstavi se u temi rezervisanoj za to...
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #3
      odgovor jednostavan kao sex
      pustis gas i paljenje se pomjeri na kasnije. posto plin ima +100 oktana gori sporije nego benzin. rezultat - malo vatre iz auspuha
      BTW otidji u neki LPG servis i nek ti to "nastelbaju" kako Bog zapovijeda!
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • Gtiboy
        CBC Veteran
        • 15.12.2006
        • 110
        • Doboj

        #4
        hvala na odgovorima, ovo sam vec naucio ovde zahvaljujuci vama na forumu, nesagorjeli plin detonacija, ali jos nisam uspio nastelati auto da lijepo radi na ler gasu. Na benzinu radi normalno na nekih 850 rpm, a na plinu tek na 600rpm.... Da se razumijemo ovo nisam sam pokusavao nastelovati nego majstori... i ne ide ....I da ne zaboravim, jos sam malo zbunjen u vezi sa ovim filterom sportskim, jedni tvrde da auto sa tim radi na plinu a drugi kazu nema sanse... sta je tacno ???

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          #5
          postoje problemi kod venturi sistema. bilo vise puta na forumu
          koristi opciju "TRAZI"
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • BARTONE
            CBC Senator XXL
            • 25.09.2006
            • 398
            • Bor

            #6
            @Gtiboy
            koliko plina trosi tvoj auto?kako ide taj auto na plinu-vuce normalno?
            ovo meni kao amateru sto se gasa tice lici na isuvise veliku potrosnju
            odnosno nesagoreli deo plina iz cilindara uz pomoc vreline katalizatora sagori u izduvu
            sacekaj majstore na forumu-resice sigurno

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #7
              Ili je mozda malo busan auspuh?!
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • Gtiboy
                CBC Veteran
                • 15.12.2006
                • 110
                • Doboj

                #8
                Originally posted by Eon
                Ili je mozda malo busan auspuh?!
                Nisam bas neki majstor, ali ovakve stvari znam provjeriti.
                1. Auspuh je u redu !
                2. Auto trosi u gradu nekih 12-13l plina na 100km.
                i jos kad bi neki majstor htio reci nesto .......

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Ovaj majstor će ti isto reći da skineš KN filter, nisi naveo tip ubrizgavanja ali treba da je Boš Digifant. Ako jeste jako me zanima kako to uopšte radi sa KN filterom...
                  Detonacije u auspuhu su zbog kasnog paljenja smeše ili velike količine gasa koja ne sagori sva u cilindru.
                  Uzroci tome mogu biti pored loše podešenog sistema a sa KN ne verujem da će ga iko dobro podesiti, još loše bobine, velik zazor pored vodjica ventila, loše naštelovani ventili ili loši hidropodizači.
                  Uglavnom teško za dijagnostiku i na terenu a kamoli ovako...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Gtiboy
                    CBC Veteran
                    • 15.12.2006
                    • 110
                    • Doboj

                    #10
                    Originally posted by Dora
                    Ovaj majstor će ti isto reći da skineš KN filter, nisi naveo tip ubrizgavanja ali treba da je Boš Digifant. Ako jeste jako me zanima kako to uopšte radi sa KN filterom...
                    Detonacije u auspuhu su zbog kasnog paljenja smeše ili velike količine gasa koja ne sagori sva u cilindru.
                    Uzroci tome mogu biti pored loše podešenog sistema a sa KN ne verujem da će ga iko dobro podesiti, još loše bobine, velik zazor pored vodjica ventila, loše naštelovani ventili ili loši hidropodizači.
                    Uglavnom teško za dijagnostiku i na terenu a kamoli ovako...
                    Ubrizgavanje jeste Bosch Digifant, a sve sto se tice "struje" sam promijenio, paljenje, svjecice, kablove .... hidropodizaci su OK, tako su mi bar rekli na servisu (ovalstenom), te da je i motor u odlicnom stanju (cilindri, klipovi ventili). Citao sam tvoje objasnjenje o radu motora na plin i svjecicama, rekao si da mora biti bakar sa jednim krakom, kod mene su NGK BR7... sa 3 kraka svjecice da li to ima veze uopste ???
                    Ako zamijenim filter, postavim obicni jel ce biti lakse za podesiti plin na autu ?
                    i da ne zaboravim (dora to zna sigurno) unutrasnji precnik u rasprsivacu je na mom autu fi 42mm izmjereno jel to bar u redu ?

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      36-38 maksimalno...Onda eventualno možeš probati da ostaviš KN filter...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Gtiboy
                        CBC Veteran
                        • 15.12.2006
                        • 110
                        • Doboj

                        #12
                        Originally posted by Dora
                        36-38 maksimalno...Onda eventualno možeš probati da ostaviš KN filter...
                        Hvala velika, ovo mi vec predlozio jedan majstor ovde da promijenim... ali sam nakon posjeta ovom sajtu postao nepovjerljiv prema majstorima ...
                        javim se cim to zamijenim

                        Comment

                        Working...
                        X