Gasi se ali ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GTom
    CBC Član
    • 07.11.2005
    • 22
    • Herceg-Novi

    Gasi se ali ...

    Nekome se motor u leru gasi stalno i to razumijem, ali ovo ne razumijem nikako:
    Kada rezervoar napunim do kraja sve radi kako treba, čim se isprazni do pola, a nekad i manje motor počinje da se gasi kada ga pri manjem broju obrtaja izbacim u ler.
    Interesantno je da mi se tako ovih dana gasio a evo odjednom danas radi kako treba, a nisam dosipao plin. Pitam se samo dokle će.
    Da li je možda kvalitet plina u pitanju?
    Inače održavanje vodim kako treba (filteri, svjećice itd.)
    Golf III 1.6 BRC
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #2
    nivo rashladne tecnosti? mozda imas vazdusni cep, pa jos ako je malo hladnije, ledice ti isparivac. kad je zagrejan auto pa pocne da se gasi, proveri da li je isparivac vreo (koliko i rashladna tecnost) ili je mlak/hladan. ako je ovo drugo, to je razlog. (treba da je vreo toliko da se - skoro opeces na dodir)
    .

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      I to stelovanje lera kod BRC-a je malo chupavo

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #4
        Pogledaj dali ti je usisnik vazduha, koji se nadovezuje na kutiju vazdusnog filtera,postavljen tako da dobija vazduh direktno sa frontalnog dela auta i ako jeste probaj da mu ga pomeris na stranu ili da mu ispred postavis neko parce lima ili sl.

        Comment

        • miura
          CBC Senator
          • 18.10.2006
          • 227
          • Lazarevac

          #5
          To sa okretanjem creva više pije vodu kod naglog puštanja gasa...
          BRC...ima ga onaj ko ga je zatekao na autu...
          Ler gas, bar na vakumskom isparivaču može se štelovati na samom isparivaču (negde šraf koji se okreće rukom, negde imbus 4), tako da tu postigneš maksimum obrtaja a fino podešavanje odradiš na karbu (ko ima karb naravno, ko nema ko mu je kriv).
          Ler (plinski) reaguje i na promenu sastava smeše na karbu kao i na fino doziranje na ventilu snage na debelom crevu.
          Ja sam smirio ler (povremeno padao do gašenja što u verziji sa servom jako razvija bicepse) blagim zavrtanjem ventila na crevu.
          Osetljiv je i na loš termostat - odstupa se od temperature pri štelovanju...
          To su neka moja laička iskustva, ko je pročitao ... hvala!
          Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

          na forumu

          Comment

          Working...
          X