Primecujem od kad je pocela zima vrlo cudno ponasanje auta dok je motor relativno hladan: auto iznenada pocne da trza, ponekad se cak i ugasi, simptomi lice na probleme u struji ili u dovodu plina, ali SAMO KAD SKRECEM U LEVO!!!
Neko u jednoj drugoj temi pomenu neke vazdusne cepove koji se javljaju kad je nizak nivo rashladne tecnosti. Ja dolih malo antifriza i cini mi se da se problem u velikoj meri umanjio, mada jos uvek se desava (redje i slabiji intenzitet, i ne gasi se, samo trza). Mozda da dolijem jos antifriza, bar do nivoa minimuma?
OK, mozda je bio vazdusni cep, ali kakve veze ima skretanje u levo?!?!?!
Kad idem pravo ili desno to se uopste ne desava. Da li to mozda centrifugalna sila prilepi rashladnu tecnost uz desni zid isparivaca, a tu ima slabije dejstvo?
Kad temperatura motora predje 50-70C, problem iscezava. Zato bih odbacio struju kao uzrok.
Any clues?
Inace, sistem je BRC, sa njim predjeno 35.000Km, nista menjano nije, a auto je, naravno, Lada (Samara 1300).

Neko u jednoj drugoj temi pomenu neke vazdusne cepove koji se javljaju kad je nizak nivo rashladne tecnosti. Ja dolih malo antifriza i cini mi se da se problem u velikoj meri umanjio, mada jos uvek se desava (redje i slabiji intenzitet, i ne gasi se, samo trza). Mozda da dolijem jos antifriza, bar do nivoa minimuma?
OK, mozda je bio vazdusni cep, ali kakve veze ima skretanje u levo?!?!?!

Kad temperatura motora predje 50-70C, problem iscezava. Zato bih odbacio struju kao uzrok.
Any clues?
Inace, sistem je BRC, sa njim predjeno 35.000Km, nista menjano nije, a auto je, naravno, Lada (Samara 1300).
Comment