znam da je pricano o ovome u slicnim temama (ali ne u posebnoj) ali ipak molim za razumevanje sto pokrecem ovu temu. zelim da pomognem drugaru, a u vezi ovog motora nemam ama bas nikakvih iskustava.
o kolima:
kupljena povoljno Florida, proizvodnja kraj 2002, kupljena bez LPG, znaci - prva ugradnja. kupice se V-Line NGK svecice, inace motor je tip top. lepo radi na benzin, i ima iza sebe tek oko 40.000. dilema je vise-manje finansijska (kupuje se na rate) ali i zbog potrosnje, samog motora i eventualnih neprijatnih iznenadjenja...
elem,
razlika u sistemima koju su predlozeni je pozamasna -
1. 330 za klasican venturi Lovato (naravno sa obaveznim emulatorom) spram
2. 550 za Landirenzo (moj omiljeni) sa lambda kontrolom.
e, sad. ono sto znam (mozda i gresim, slobodno me ispravite):
osnovne prednosti ovog drugog su - prakticno nikakvo odrzavanje, automatsko podesavanje, i to sto je sam uredjaj prikladniji motoru. jedina mana je - visa cena.
prednost onog prvog su niza cena i prostota uredjaja (nema sta da crkne na samom uredjaju). mana je sto ce biti oko podesavanja redovnog posla, ali tu imam iskustva, pa cu da pripomognem.
pitanja:
1. da li je (i koliko) uvecana prosecna potrosnja prvog sistema u odnosu na drugi?
2. da li su (i koliko) cesce/opasnije samodetonacije na ovakvom motoru (sa prvim sistemom)
i na kraju, najvaznije pitanje:
3. da li je slozeno kasnije dodati lambda kontrolu na sve to? da li se menja samo onaj ventil umesto slavine ili mora i isparivac?
hvala unapred na odgovorima. svako iskustvo je zlata vredno. ugradnja se planira koliko naredne nedelje...
pozdrav svima
o kolima:
kupljena povoljno Florida, proizvodnja kraj 2002, kupljena bez LPG, znaci - prva ugradnja. kupice se V-Line NGK svecice, inace motor je tip top. lepo radi na benzin, i ima iza sebe tek oko 40.000. dilema je vise-manje finansijska (kupuje se na rate) ali i zbog potrosnje, samog motora i eventualnih neprijatnih iznenadjenja...

elem,
razlika u sistemima koju su predlozeni je pozamasna -
1. 330 za klasican venturi Lovato (naravno sa obaveznim emulatorom) spram
2. 550 za Landirenzo (moj omiljeni) sa lambda kontrolom.
e, sad. ono sto znam (mozda i gresim, slobodno me ispravite):
osnovne prednosti ovog drugog su - prakticno nikakvo odrzavanje, automatsko podesavanje, i to sto je sam uredjaj prikladniji motoru. jedina mana je - visa cena.
prednost onog prvog su niza cena i prostota uredjaja (nema sta da crkne na samom uredjaju). mana je sto ce biti oko podesavanja redovnog posla, ali tu imam iskustva, pa cu da pripomognem.
pitanja:
1. da li je (i koliko) uvecana prosecna potrosnja prvog sistema u odnosu na drugi?
2. da li su (i koliko) cesce/opasnije samodetonacije na ovakvom motoru (sa prvim sistemom)
i na kraju, najvaznije pitanje:
3. da li je slozeno kasnije dodati lambda kontrolu na sve to? da li se menja samo onaj ventil umesto slavine ili mora i isparivac?
hvala unapred na odgovorima. svako iskustvo je zlata vredno. ugradnja se planira koliko naredne nedelje...
pozdrav svima

Comment