dvogrli karburator podesavanje - univerzalno pitanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • burca
    CBC Član
    • 22.12.2005
    • 90
    • Beograd

    dvogrli karburator podesavanje - univerzalno pitanje

    Radi se o dvogrlim karburatorskim motorima sa ugradjenim gasom bez lamde...

    Kada se smajnuje/povecava "prolaz" gasa okretanjem kruznog tockica na crevu da li treba ravnomerno odvrnuti/zavrnuti oba grla ili jedno vise,drugo manje ili nesto drugo...
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Karburator ima dva grla i uvek je jedno veće od drugog, tako da je logično da tako bude i na plinu. Nije potreban isti protok na oba grla. Mada je plin specifičan zbog mesta mešanja plina i vazduha pa to nije uvek baš tako. Uglavnom, generalno nisu isti šrafovi...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • burca
      CBC Član
      • 22.12.2005
      • 90
      • Beograd

      #3
      to me zanimalo..hvala

      Comment

      • ShAd0W
        CBC Početnik
        • 05.11.2005
        • 4
        • Beograd

        #4
        Koliko tacno treba odvrnuti te srafove,ima li neki sistem ili po osecaju? Postoji li neko uputstvo kako se podesava karburator sistem sa dva grla (florida 1.3) ?

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          Ako imas osecaja (iskustva) na UVCE(samo ako si muzikalan)

          Comment

          • zeljan
            CBC Član
            • 02.06.2005
            • 64
            • palic

            #6
            imacemo svi uvo kao slon od naprezanja,idi u servis na stelovanje na gas analizator,to sto platis stelovanje vratice ti se na prvom tanku
            potpis nije po pravilima foruma

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              S obzirom da je podesavanje slavina uglavnom jednom za sva vremena cak i kad bi bilo skupo nije skupo.
              Izgleda da ljudi jos uvek nemaju predstavu o tome koliko su te sitne usluge gas servisa jevtine pa pitaju iz straha od dranja.
              S druge strane im uopste im nije vazno sto mozda trose vise goriva ili sto ce im pogoreti ventili.
              Nije bitno jer je gas jevtin? cccc

              Comment

              Working...
              X