Viljuskar na plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MaxB
    CBC Član
    • 06.06.2006
    • 14
    • Pancevo(vazdusna banja)

    Viljuskar na plin

    Uputite me molim vas na nekoga ko moze da mi resi problem potrosnje plina na viljuskaru CLARK, po nekim podacima jedna plinska boca treba da traje 6-8 sati a meni poyrosi za 45min. do 1 sata . Ako iko ima nekoga u blizini panceva neka mi salje broj PLEASE !!!
    SAMO JEDAN JE AYRTON!!!
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    BGD je blizu Panceva. Sve je isto kao kod auta. Cija je plinska instalacija na viljuskaru? Koliki tank? Koji motor?
    Pitanje je samo da li majstori za gas "idu po kucama".

    Comment

    • MaxB
      CBC Član
      • 06.06.2006
      • 14
      • Pancevo(vazdusna banja)

      #3
      Motor jako lici spolja na Renault, inace viljuskar je CLARK.Umesto rezervoara kod njih se koristi obicna kuhinjska boca i na usisnoj grani ne postoji karburator, nego samo isparivac, jer nije predvidjen da radi na bilo sta drugo sem plina!!!
      SAMO JEDAN JE AYRTON!!!

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Znam sta sadrzi viljuskar. Vecina viljuskara u svetu su vec odavno na gas.
        Samo ime viljuskara nam ne govori nista precizno.
        Nisi nam rekao ni koji model CLARK.
        Vecina viljuskara inace ima japanske motore.
        Najbolje da ti uslikas svoju instalaciju i motor.
        Moguci problem mogu biti specificni rezervni delovi ako zatrebaju. Zato pitam ko je proizvodjac gasnog dela. Pogledaj ovaj site dole. Mozda nadjes nesto sto je ugradjeno kod tebe. Ne kazem da je tvoj problem tako ozbiljan ali treba biti spreman na sve. Na kraju krajeva svaki domaci majstor ti moze zameniti isparivac onim koji ima i podesiti kako treba ako je tvoj dotrajao. Ne kosta to sto dukata.
        Problem nastaje ako ti nije dobra neka membrana u karburatoru. Zato i pitam koji je uredjaj jer ima prilicne razlike u principu rada.
        Mozda je kod tebe samo leptir. Ne moze da nema bas skroz nista.
        Ako nije to onda si na konju.
        Moguci problem moze lako biti i paljenje ili nesto oko struje.
        Da li je problem nastao vremenom od kada je viljuskar kod tebe?
        Da li se to desava od kad je zima?
        Ko puni i koliko boce?
        Svasta bi mogao da bude razlog prevelike potrosnje.

        Problem ces resiti za 11 dana i majstor ce se zvati Ivan. Tako mi ovde rece tarot.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          @MaxB

          Probaj da uslikas motor viljuskara, ali da se vidi i plinska instalacija.

          @dranix

          Opasan si, matori.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • galileo5
            CBC Veteran
            • 31.03.2005
            • 131
            • Leskovac, South Serbi

            #6
            Ako je obican isparivac sa mikserom onda se lako moze resiti nekim stelovanjem, a ako je ugradjen neki od IMPCO modela, onda je malo teze ali i za njih postoje rezervni delovi, ako su uopste potrebni ( pogledaj koji je tacno reduktor i carb.).

            Jos jedna mogucnost je i ta da je boca neadekvatna za tu upotrebu, ako stoji polozeno na zadnjem delu viljuskara i nema sondu koja plin crpe iz najnize tacke boce, lako se moze desiti da ti u boci ostane dosta plina koji ne mozes iskoristiti i kad na kraju izvedes matematiku, dobijes potrosnju koja nije realna.
            Te boce lice na obicne kucne boce ali nisu, imaju unutra jednu cev kao kod obicnih multiventila.

            Comment

            • MaxB
              CBC Član
              • 06.06.2006
              • 14
              • Pancevo(vazdusna banja)

              #7
              Uslikacu motor i kompletnu instalaciju i postavicu sutra na net u svakom slucaju hvala puno!!!
              SAMO JEDAN JE AYRTON!!!

              Comment

              • ada
                CBC Senator XXL
                • 04.06.2005
                • 2375
                • Novi Sad
                • Svasta nesto

                #8
                Originally posted by galileo5
                Ako je obican isparivac sa mikserom onda se lako moze resiti nekim stelovanjem, a ako je ugradjen neki od IMPCO modela, onda je malo teze ali i za njih postoje rezervni delovi, ako su uopste potrebni ( pogledaj koji je tacno reduktor i carb.).

                Jos jedna mogucnost je i ta da je boca neadekvatna za tu upotrebu, ako stoji polozeno na zadnjem delu viljuskara i nema sondu koja plin crpe iz najnize tacke boce, lako se moze desiti da ti u boci ostane dosta plina koji ne mozes iskoristiti i kad na kraju izvedes matematiku, dobijes potrosnju koja nije realna.
                Te boce lice na obicne kucne boce ali nisu, imaju unutra jednu cev kao kod obicnih multiventila.
                boce su obicne kuhinjske!
                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Nisu na svakom viljuskaru iste boce niti stoje u istom polozaju.

                  Kucna boca (10-12kg) nema nikakvu sondu (cevcicu) na ventilu iznutra.

                  Ako boca stoji horizontalno ni u kom slucaju nije obicna kucna boca.

                  Na onim viljuskarima sa jacim motorima mora tecna faza gasa da dolazi iz boce i boce obicno stoje horizontalno i nisu kucne mada lice na njih.
                  Slabijim motorima (do nekih 50KS) je dovoljna i gasovita faza pa moze i obicna kucna boca ali da stoji normalno vertikalno i u tom slucaju se koristi reduktor bez isparivaca.
                  Eventualno bi mogle da se koriste i kucne boce za tecnu fazu ali ako su okrenute naglavacke sa ventilom na dole uz sav rizik da iz njih krene svo ono djubre i ulje sto se natalozilo vremenom u njima.
                  Lek za to je da se koriste nove boce i da se pune a ne menjaju i da se koriste UVEK naopako. Naravno, pre toga ih treba isprati kako sto se skine ventil i istrese i ispere sve iz njih.
                  Ja bi se tako snasao da imam viljuskar a zivim u Srbiji.
                  Postoji jos jedna mogucnost a to je da se zameni ventil na kucnoj maloj boci tako sto se skrati sonda ventila velike boce (one od 38-42kg) da dodje do dna male i takav ventil se zavije na malu bocu. To je vec posao za majstora.
                  Inace, ovde postoje "prave" boce za punjenje na pumpama direktno sa multiventilima kao boce za auto ali kostaju preko 300 eura komad. Postoje cak i plasticne koje su lake kao pero.
                  Ni jedna vrsta ovakvih boca nema dugacku sondu pa bi i one morale naopako za tecnu fazu.
                  Ja zato i kazem da vidimo prvo fotke pa ce nam se reci samo koju fazu koristi taj sistem. Ovako samo pretpostavljamo i razglabamo sve mogucnosti.
                  Ovde firme koje imaju viljuskare na gas imaju svoje tankove od 2 i vise tona propana i pune na licu mesta kao u auto. Ko bi menjao dnevno bocu i ko bi to sve transportovao. Ako vec moraju boce za industrijske gasove pod ogromnim pritiskom ovo bar ne mora da se puni na specijalnom mestu.
                  Svakako da sve zavisi od potrosnje i broja viljuskara.

                  Comment

                  • npetar
                    CBC Član
                    • 21.08.2006
                    • 98
                    • Beograd

                    #10
                    Kod mene na poslu radnici imaju problema sa viljuskarem. Naime, posle hladne noci uz malo verglanja viljuskar upali bez problema. Medjutim, ako se posle bilo kog vremena ugasi, nece ponovo da upali! Verglanje je potom propraceno snaznim detonacijama iz auspuha. Ima li ko neku ideju? (ne znam koji je tip instalacije, boca je postavljena horizontalno i 100% koristimo boce za domacinstvo).

                    p.s.
                    Uz prekid verglanja i ucestalo verglanje od cca 30 min, motor se upali...
                    Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Jako sam iznenadjen da se viljuskari koriste normalno sa kucnim bocama
                      u horizontalnom polozaju. Siguran sam da tu nesto nije u redu ili bar nije normalno da se koristi bilo koja faza gasa. Voleo bi zaista da vidim da li se reduktor greje ili ne. Ako se ne greje onda je debela greska da boca stoji horizontalno jer gura tecnu fazu direktno i trosi kao lud ako uopste moze da radi tako motor. Ako se greje onda je posle prestanka tecne faze (pri kraju gasa ali jos dosta dugo) smesa previse siromasna. Uslovi moraju da budu jednaki i kad je boca puna i kad je skoro prazna a to nikako ne moze biti slucaj kod upotrebe kucne boce u horizontalnom polozaju.
                      Ne sumnjam ja da je to realnost u eksploataciji samo nije uopste normalno. Napisite bar koji je to tacno viljuskar pa da nadjemo uputstvo za upotrebu. Bas me nesto zivo zanima sta tamo pise.

                      Comment

                      • deki-ascona
                        Bio nam je drug! RIP
                        • 10.04.2007
                        • 2118
                        • NI , Trosharina

                        #12
                        Re: Viljuskar na plin

                        Odstampah ovu temu i napravih uzbunu u firmi !!

                        Prosle nedelje firma je kupila bi-fuel viljuskar, sa famoznom kuhinjskom bocom od 11,2kg, solidno ucvrscenom U HORIZONTALNOM polozaju. Slikao sam telefonom, ali nemam na poslu plavi zub, pa cu staviti veceras i fotke isparivaca, boce, miksera, karburatora...

                        Samo da potvrdim jednu stvar:

                        ako je ovakav isparivac na njemu





                        onda bi trebalo da motor koristi gasnu fazu u radu, jel da? Slucajno imam slican isparivac na asconi (samo kod mene ne pise "pneumatic" na dnu).

                        Onda pada u vodu ona informacija iz prospekta da trosi 1,7l gasa na 1 radni sat, posto je potrosio celu bocu (skoro 20l ) za 7 sati !!

                        Uz viljuskar ima uputstvo za upotrebu , a u potpisu je naziv "BRC Serbia and Montenegro Professional TEAM" bez broja telefona i web adrese. Zvali smo dilera da nam nadje majstora za stelovanje, i sutra dolazi taj iz BRC tima, pa javljam kako on vidi dilemu oko polozaja boce .

                        pozdrav


                        edit:

                        dopuna : u pitanju je model HELI CPQD 18, nosivosti 1800kg , motor je NISSAN K15, 4 cilindra, 1480 ccm.
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                        Comment

                        • vlada brc
                          CBC Član
                          • 15.02.2009
                          • 17

                          #13
                          Re: Viljuskar na plin

                          Taj isparivac je klasican vakumski do 70kw. U pravu si da treba da koristi gasnu fazu u radu . E sad sve zavisi sta je tu ugradjeno od ostalih delova i kako . Mogu samo da pretpostavim da je on tu naknadno ugradjen. Kada budes postavio slike nesto vise.

                          Comment

                          • deki-ascona
                            Bio nam je drug! RIP
                            • 10.04.2007
                            • 2118
                            • NI , Trosharina

                            #14
                            Re: Viljuskar na plin











                            Izvinjavam se na malim slikama, al' takav mi telefon

                            Sta preporucujes, da kupimo 2-3 boce, pa da ih punimo do 1/3 zbog zamene i da sve ostavimo kao sto stoji ?
                            Originally posted by Valent Vudriga
                            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              Re: Viljuskar na plin

                              Napravite jedan novi nosač za bocu i koristite je celu. Ovako ne valja...
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X