Isparivac poprecno postavljen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    Isparivac poprecno postavljen

    dosao mi je jedan 944 da "vidim sta mu je, nesto nece da ide...""
    ugradjen mu je venturi gas, brc isparivac model 100kw.... sad, probleme oko struje sam mu resio, ali auto i dalje nece lepo u visoke obrtaje... ono sto me brine je to sto je isparicac ugradjen popreko u odnosu na pravac auta, valjda je majstoru koji ga je ugradjivao tako bilo najlakse.... pa me zanima, ukoliko zanemarimo to sto je to van svih standarda, koliko takva ugradnja moze uticati na ponasanje gasnog sistema, tj. da li inercione sile prilikom ubrzanja koje deluju na membranu niskog pritiska mogu poremetiti znacajno funkcionisanje isparivaca... ?
    ..da , od benzinskog sistema nema ni "b" , tj. sve je to zapusteno/zapeklo/prljavo... pa neznam da li auto lepo ubrzava na benzinu...
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
  • ABARTH
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2006
    • 364
    • Vršac,Banat,Vojvodin
    • SKALA 65

    #2
    Mada se neki neslazu,ali evo ti nekoliko primera moje ugradnje .automobili rade isto i bez ikakvih problema,cak sam dobio preporuku za takvo postavljanje iz AMSS.U pitanju je mali landirenzo isparivac ec04

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      @Ale
      Zavisi kako kod kog auta i ispariva?a, negde smeta negde ne, nema pravila...
      Ako je paljenje ok i sve ostalo što se ti?e struje, pre bih pogledao stanje tog BRC-a, ume da zaglavi klackalicu pa ga je onda teško naštelovati da radi na leru i da ima snage kad mu treba.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #4
        Zahvaljuhem na savetima.,.. probacemo
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          probao da ustelujem BRC i mrka kapa... upravo ono sto Dora rece da je simptomaticno kod tih isparivaca... kada nastelujem snagu, nemoze se nastelovati ler...i kada privrnem mesingani sraf za ler do kraja, i dalje gura mnogo gasa, gusi motor na 400-500 obr.. odvrtanjem naravno gura jos vise i udavi motor... preko bajpasa leptira mogu ustelovati da radi na normalnim obrtajima, ali to nije to, imam mnogo vazduha , tj. previse za ler, a opet dovoljno da smesa nije prebogata tj. da radi bar na 800-900 obr. na benzinu onda naravno radi na 1200-1300...

          da ovo znaci da je isparivac shit ili ja negde gresimmm... ?

          gas je ugradjen pre 100-tinak km u servisu Nesa u Mladenovcu...
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #6
            Dora je uvek u pravu, cak i kad nije... Vreme je najbolji sudija, a Dora se najduze od svih nas bakce s automobilima
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Ako je skoro ugradjeno onda treba proveriti i mikser, pitanje da li je odgovaraju?i. Probaj da staviš malo restrikcije na usisu pa da onda šteluješ. Taj ispatriva? ima dva šrafa za štelovanje. Ivant je tu skoro poslao detaljno uputstvo za štelovanje oba tipa isprariva?a.
              Koji bajpas leptira?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #8
                taj BRC bi koliko sam cuo trebao da ima i jadan imbus za ler pored rucnog srafa... jos samo da ga napipam posto je spakovano ko u doopetu...

                skoro je postavljena instalacija, i to na totalno neispravan motor, sa svakom 15-om varnicom koja je stizala do svecice ... i ni da cuje za detonaciju u usisu )

                na starijim modelima koji su imali "ler ventil" sa bimetalom, koji se grejao i tako zatvarao dodatni vazduh za ler kaiko se i auto grejao, i od struje je imao samo 12v i masu na prikljucku,bajpas je sluzio za podesavanje broja obrtaja leru. (prakticno vazduh za ler, kad ler ventil skroz zatvori)

                kod novijih modela je zadrzan stelujuci sraf na bajpasu , ali je ubacen klasican bosch "motor ler gasa" , pa sad "motor" u izvesnoj meri vrsi korekciju (povecanje) one kolicine za ler koja inace ide bajpasom....
                sve je to lepo kad je novo, al na starim autima to hoce malo da brlja kad izgubi odredjene signale (npr. closed throttle switch).. tako da je stara varijanta sa "ler ventilom:" bila srecnija za odrzavanje kad omatori auto

                mikser je klasican kockasti koji ide ispred protokomera sa klapnom, i koliko sam ja video oni su svi manje vise isti... inace ovi automobili rade sasvim ok i sa onim "buvljackim" mixerima tako je to poslednja stvar na koju sumnjam... no ako nista drugo ne urodi plodom , skinucu i mixer da prekontrolisem... (mora da razbucavam filter itd...)

                probacu da sa imbusom dovedem rucni sraf u neki "regulacioni opseg", posto sad ocigledno mnogo pusta gasa kad je skroz privrnut...

                restrikcije na usisu kod ovih motora nisam nikad koristio, cak oni odlicno rade i sa "k&n" filterima.. ok, zavisi i od mesaca, ali iz mog iskustva, i oni bugarski mesaci su se ok pokazali...
                pretpostavljam da je to zato sto je motor relativno velike zapremine (2.5), pa kad dise kroz onu malu rupicu, brzina vazduha je sasvim dovoljna da lepo povlaci gas i sa losije izradjenim mesacima...
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Vidi da se poigras sa oba srafa. jedan je za ler a inbus za klackalicu...ako ima previse na leru..raspusti klackalicu a odvrni ga na glavnom srafu za obrtaje a onda doteruj fino ler preko srafa. Inace je mnogo osetljiv tako da kada ga pomeris po malo moras sacekati par sekundi da osetis reakciju, ili pomeras malo po malo a svaki put dodas gas pa pustis da se stabilizuje.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BARTONE
                    CBC Senator XXL
                    • 25.09.2006
                    • 398
                    • Bor

                    #10
                    ale944
                    vidi ovako
                    ja moj BRC nastelovao po fabrickom uputstvu koje sam dobio uz njega
                    bilo na engleskom,dranix je to lepo preveo

                    1. Zatvoriti potpuno sraf za podesavanje ler gasa.(onaj koji rukom zatezes)

                    2. Zaustaviti motor i skinuti cev za gas sa isparivaca.
                    Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa privremenim
                    prikljuckom na akumulator.

                    3. Okretati sraf(inbus mislim da je 4) za podesavanje osetljivosti dok ne prestane mlaz gasa.

                    4. Podesiti sraf drugi put ali ga ne zatvarati previse.
                    Bolje je da postoji malo curenje nego da je sraf zategnut previse.(to malo curenje gasa odredis na taj nacin sto prakticno prislonis uvo uz izlaz iz isparivaca,normalno oko tebe mora biti tisina i polako odvrces inbus dok ne pocne lagano,ali bas lagano sistanje)

                    5. Iskljuciti privremenu konekciju spulni.

                    6. Otpustiti sraf za podesavanje ler gasa za jedan i po krug.

                    7. Vratiti sve kako je bilo na pocetku mehanicki i elektricki.

                    8. Startovati motor i podesiti ler gas SAMO pomocu srafa za podesavanje ler gasa.
                    Pozdrav

                    Comment

                    Working...
                    X