Problem gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pilauda
    CBC Član
    • 30.08.2006
    • 46
    • Blok 64

    Problem gas

    Dakle o cemu se radi, auto je Ford eskort IV 1.6 CL automatik, dvogrlni karburator, ugradjen je Lovato sistem pre otprilike godinu i po dana, sve je radilo perfektno i onda sta se desi, krene auto da trokira u leru i bilo kako dok stojim, ja kod ovih ljudi sto sam ugradio plin, oni kao nije ti to nista otvore haubu i na onom uredjaju povecaju ler gas, i kazu mi da to radim u slucaju da se desi isto, naravno desi se isto i ja sta cu otvorim haubu odvrnem malo ler gas i sve super, ali samim tim se povecala drasticno i potrosnja do sad 16L/100km, ja vas pitam da li to moze nekako da se sredi, jel stvarno kad sam ugradio plin auto je isao ko lud, i trosio 10L/100 i u gradu i na otvorenom.


    Hvala, i poz
  • Don063
    CBC Član
    • 23.09.2006
    • 41
    • NS

    #2
    Nema tu mnogo mudrosti: lepo odeš kod jednog od ove dvojice sa foruma ljudi pogledaju, našteluju, zamene ako nešto treba (ne pitaj me šta pošto nemam pojma) i pri?i kraj! poz.

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #3
      Kasno Marko na Kosovo stize!
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • Pop_Djujic
        CBC Član
        • 16.12.2006
        • 73
        • Beograd

        #4
        zaprljao ti se plinski filter vazduha promeni ga i trebalo bi da sve bude kao pre,bar sam tako ja resio isti problem
        pozz
        Mozda jesi brzi,ali nisi ludji !

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          "zaprljao ti se plinski filter vazduha"

          Pojasni nam malo sta ti to znaci.

          Comment

          • pilauda
            CBC Član
            • 30.08.2006
            • 46
            • Blok 64

            #6
            uradicu tako......hvala svima

            Comment

            • Pop_Djujic
              CBC Član
              • 16.12.2006
              • 73
              • Beograd

              #7
              mislio sam na nesto sasvim sesto dok sam pisao post
              moja greska,mislio sam na filter za plin koji se zaprlja
              pa auto na leru radi neravnomerno ili se gasi
              Mozda jesi brzi,ali nisi ludji !

              Comment

              • galileo5
                CBC Veteran
                • 31.03.2005
                • 131
                • Leskovac, South Serbi

                #8
                Druze, nemoj pogresno da me shvatis, ali mislim da si i ovog puta mislio na nesto drugo dok si pisao post

                Comment

                • Pop_Djujic
                  CBC Član
                  • 16.12.2006
                  • 73
                  • Beograd

                  #9
                  ovaj put sam napisao ono sto sam i mislio.auto mi je na leru neravnomerno radio,stelovanje ler gasa na karburatoru nije pomoglo,jer da bi radio bez trzanja ler gas je morao da bude prejak a samim tim mi je rasla i potrosnj,otisao sam do servisa pitali me koliko sam presao od kako mi je ugradjen plin a to je nekih 30000km,i rekli da mi je sigurno prljav filter,to su zamenili mislim da je nekih 600,700 din i nakon toga auto na leru radi sasvim ok!tako da ja sam decku hteo da prenesem svoje iskustvo,ja nisam majstor tako da nisam bas expert,a vi ako vec znate u cemu je problem drugi koji nisu strucni kao vi imali bi mnogo vise koristi od toga da pokusate da im pomognete nego sto komentarisete moj post!
                  Mozda jesi brzi,ali nisi ludji !

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Jel ti znas koliko treba da je prljav filter gasa da bi se to osetilo na leru?
                    Treba da ne moze da postigne motor ni 2000 obrtaja. To je, cini se, samo teoretski moguce. Kad je filter prljav nece da vuce i gusi se pri velikom gasu a hoce i da detonira jer je smesa siromasnija nego sto treba.
                    Drugo nesto je problem.

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      pope Djujicu, u servisima majstori znaju svasta da objasne i naprave nove teorije, bio bi podugacak spisak kada bih poceo da pricam cega sam se sve naslusao, Dranix ti je ukratko objasnio zasto nema logike da prljav filter bude uzrok brljanja na leru, a sta se desilo sa tvojim autom, i zbog cega je on proradio posle ciscenja filtera je neka druga prica... uglavnom, tesko da je jedno sa drugim vezano....

                      stelovanje ler gasa na karburatoru nije pomoglo
                      ler gas za plin se ne steluje (samo) na karburatoru.... procitaj malo "stickies" , kako radi auto gas... nhf...
                      .....i mozda ces sledeci put kad posetis tvog majstora za gas moci da ga "obradujes" sa nekim nezgodnim pitanjima
                      ....i da opet cujes neke nove teorije...
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • galileo5
                        CBC Veteran
                        • 31.03.2005
                        • 131
                        • Leskovac, South Serbi

                        #12
                        Originally posted by Pop_Djujic
                        ovaj put sam napisao ono sto sam i mislio.auto mi je na leru neravnomerno radio,stelovanje ler gasa na karburatoru nije pomoglo,jer da bi radio bez trzanja ler gas je morao da bude prejak a samim tim mi je rasla i potrosnj,otisao sam do servisa pitali me koliko sam presao od kako mi je ugradjen plin a to je nekih 30000km,i rekli da mi je sigurno prljav filter,to su zamenili mislim da je nekih 600,700 din i nakon toga auto na leru radi sasvim ok!tako da ja sam decku hteo da prenesem svoje iskustvo,ja nisam majstor tako da nisam bas expert,a vi ako vec znate u cemu je problem drugi koji nisu strucni kao vi imali bi mnogo vise koristi od toga da pokusate da im pomognete nego sto komentarisete moj post!
                        Vec je receno ali ajd da kazem i ja, prljav ili zaprljan filter tecne faze gasa nikako ne moze uticati na rad motora samo na malim obrtajima, tj. leru, ako je filter prljav i treba ga promeniti onda ce se to prvo manifestovati na vecem gasu, a tek posle ko zna koliko na manjem, tj. leru.
                        To sto se na tvom autu desilo ne mora da znaci da je bilo zaista tako jer si tu informaciju dobio od majstora koji ti je uradio tu intervenciju i do zakljucka nisi dosao sam.
                        Oko prozivanja ja ovaj ja onaj vi majstori ... i slicno nemam komentara jer je covek koji je imao navedeni problem sigurno vec otisao kod majstora i za 2 min. imao sredjen auto.

                        ... I na kraju krajeva moj komentar na tvoju poruku je bio krajnje saljive prirode, a nadam se i poucne za tebe jer to sto si ti opisao u praksi, a ni u teoriji se ne moze desiti.
                        Pozz/

                        Comment

                        • RANK
                          CBC Senator XXL
                          • 28.02.2007
                          • 1635
                          • Beograd
                          • FIAT MAREA WEEKEND 1

                          #13
                          Originally posted by Pop_Djujic
                          zaprljao ti se plinski filter vazduha promeni ga i trebalo bi da sve bude kao pre,bar sam tako ja resio isti problem
                          pozz
                          sta je plinski filter vazduha?
                          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                          Comment

                          • bmiillan
                            CBC Senator XXL
                            • 18.04.2005
                            • 393
                            • beograd
                            • clk 200k

                            #14
                            verovatno je mislio na filter gasovite faze plina, koji moze da se stavi posle isparivaca (reduktora) a koji inace obavezno ide na sekvent uredjaje. kod karburatorskih motora nisu obavezni. pre isprivaca se stavlja filter tecne faze plina.
                            nemoj na silu uzmi veci cekic

                            Comment

                            Working...
                            X