Spark plug Ultra Z 20 14 R-7 DU 0 002 335 701
Tightening Torque [Nm] 25
Port Type SAE/M4
Thread Length [mm] 19
Thread Size M 14x1,25
Spanner Size 21 mm
Spark Plug 1 - Earthed Electrode
Electrode Gap [mm] 0,8
SS suited packaging see parts list
za LPG bih mu preporucio da zazor smanji na 0.6mm ,nasteluje ventile ... i proveri platine ako ih ima ... a razvodnik da pomeri (nasteluje ) na mesto gde najbolje radi sa Gasom a ne sa benzinom ..i nebi trebao da mu trosi vise od oko 10 litara po gradu(ako nema preterano tesku nogu) .. proveri i gume i da budu uvek na propisanom pritisku ..
Dobra ideja - to je meni bio problem - u kombinaciji sa pothladjenim motorem (nisam imao termostat). Pstavljao sam rekordne potrosnje!
p0z
Jedno teoretsko pitanje: ako se stavi termostat koji ranije "otvara", dakle na 77 C umesto na 82 C (motor je zbog toga uvek nešto hladniji, vidi se po skali temperature), a vozi se na kratkim relacijama, može li se to odraziti nešto pove?anom potrošnjom gasa? Isti je auto u pitanju...
Još nešto: da li prljanje filtera vremenom tako?e uti?e na pove?anu potrošnju, odnosno, ako uti?e, koji je optimum (pre?ena kilometraža) za zamenu da se to ne bi po?elo dešavati? Filter je onaj najobi?niji, mislim Frad ili tako nešto...
Kome je stalo do onih 2 litra gasa vise mora non-stop da prati potrosnju.
Jednom ce biti povecana zbog paljenja, drugi put zbog zime, treci zbog neceg drugog. Ne verujem da ce ti iko moci reci na koliko ce filter biti prljav. To ne zavisi samo od filtra nego i od okruzenja u kome se vozi. Razmisli malo.
Ima mnogo faktora zasto je potrosnja veca a neki su jos od samog pocetka od ugradnje gasne instalacije.
Evo recimo.
Dovoljno je da je mikser manji (manjeg precnika) nego sto treba za taj motor i imaces sigurno vecu potrosnju mada ce auto ici super.
Podesavanje reduktora takodje ima uticaja. Temperatura motora ima ogromnog uticaja. Ja ne znam koji je vama qrac da stavljate termostate sa nizom temperaturom. Treba upravo suprotno ako se vec vrsi modifikacija. mnogi proizvodjaci automobila su svojevremeno povecali temperaturu za par stepeni (2-5) i time znatno poboljsali iskoristivost. Motor nikad zbog toga nije prokuvao niti se desilo nesto lose a sasvim su drugi faktori u igri u vezi pregrevanja. Za jednog pilota klipnog aviona podhladjivanje motora ili zamrzavanje karburatora veoma lako znaci sigurnu smrt.
Imam utisak da zaista jos uvek nedostaju fundamentalna znanja o tome kako sistemi u vezi automobila rade i zasto to bas tako treba.
Ako bi bas hteo da znas kako stoje stvari ugradi TRAJNO vacuum metar u sitem tvog motora i znaces sve u svakom momentu a menjace se kako filter postaje zasiceniji i ne samo zbog toga.
Jel znas sigurno da su ti ventili dobro podeseni?
Nemam mikser ve? diznu... Što se ti?e termostata, otišao sam u najbližu radnju i tražio termostat za Juga 55 - i dobio taj koji sam ve? dobio. Da treba od 82 C, saznao sam tek kada sam izvadio stari i video šta piše na njemu (a bio sam daleko od najbliže prodavnice, vikend, morao je i?i taj)...
Ventili su (mislim) O.K, bar se ne ?uju, ni pod ve?im optere?enjem...
Potrošnja mi nije drasti?na kao kod pokreta?a teme, ali sam primetio da se pove?ala (oko 2 litra više u odnosu na period pre 7 meseci kada sam kupio Jugi?a, mešovita vožnja). Sad, da li je to baš zbog neodgovara?ujeg termostata, prljavog filtera, pohabanih sve?ica, dolaska zime, lošeg kvaliteta gasa, starog motora (ili svega zajedno), ne znam...
Oti?i ?u do nekog dobrog majstora, da vas ne smaram više. Ionako je blizu termin redovnog servisa gasnog ure?aja... Hvala na pomo?i.
Mislio sam da vozis duze vremena sa termostatom za nisku temperaturu.
Nista licno.
Ovaj forum citaju mnogi pa se trudim da pisem maksimalno edukativno kad sam vec u kancelariji. Nikad se ne zna hoce li neko procitati nesto sto jos nije znao a nije ni znao da treba da pita.
Inace, niko nikada nije imao problema zato sto je na vreme i adekvatno odrzavao svoje vozilo. Na kraju se to isplati a nije bas uvek ni tako skupo. Gorivo je najskuplje.
Ventili su (mislim) O.K, bar se ne ?uju, ni pod ve?im optere?enjem
ventili se ?uju kada su mehani?ki razdešeni.
tada se uvek ?uju u svim režimima a najviše na leru (kada je najtiši motor sam po sebi pa se lako uo?i).
ve?e ili manje optere?enje motora nema nikakve veze sa radom ventila, oni uvek rade na isti na?in (VVT; VTEC i sli?no ne spada u ovu kategoriju ali to su sasvim druga vozila od ovoga u temi).
potrošnja jako zavisi od podešenosti/ razdešenosti ventila, jer ventilski razvod odredjuje disanje motora a time i proces sagorevanja.
Znas sta znaci to Brick?
To ti je ona "majstorska" fora da se ventili cuju pod opeterecenjem
sto ce reci da ustvari klikce motor.
Sa gasom to ide malo teze sto ne znaci da je sve u redu (ne tvrdim da nije).
O svemu je vec detaljno pisano na ovom forumu pa ko voli neka ide redom sa citanjem.
Comment