Pozdrav svima!
Ne poznajem bog zna kako princip rada i konstrukciju ispariva?a (piše na njemu "Longas", sistem Lovato), pa pitam lai?ki: da li je mogu?e da gas iz ispariva?a ulazi u rashladni sistem motora (odnosno, analogno tome i sistem za grejanje auta)?
Imam problema sa grejanjem u Jugi?u i proverio sam sve živo: o?istio radijator grejanja, zamenio slavinu, proverio creva, vodenu pumpu, hladnjak, koli?inu antifriza, ?ep na hladnjaku...
Simptomi su uvek isti: greje jedno vreme, a onda sve slabije, pa duva hladno... Re?eno mi je da je problem (ako motor ne produvava na dihtungu) u vazdušnom džepu u sistemu, odnosno manjku rashladne te?nosti. Dosuo te?nost, kontrolišem redovno nivo, proverio ?ep na hladnjaku i nije to (koliko mi se ?ini). Ne verujem ni da je dihtung glave u pitanju jer motor lepo radi, a creva hladnjaka su meka...
No, vazduh (džep) se odnekud ponovo stvara i javljaju se problemi sa grejanjem...
Kada stanem i dignem haubu, prime?ujem da je prelivna posuda hladnjaka uvek puna do vrha (kada krenem do pola je), ?ak antifriz izbija napolje ispod njenog ?epa i prska po akumulatoru. U hladnjaku antifriza ima pritom malo iznad "?elija", napipam prstom dole..
Sino? na Yugo Fan forumu dobijem primedbu da je možda pokvaren ispariva? i da gas ulazi u rashladni sistem i da on možda pravi pomenuti "vazdušni" džep (?ep)... Da li je to mogu?e?
Ne poznajem bog zna kako princip rada i konstrukciju ispariva?a (piše na njemu "Longas", sistem Lovato), pa pitam lai?ki: da li je mogu?e da gas iz ispariva?a ulazi u rashladni sistem motora (odnosno, analogno tome i sistem za grejanje auta)?
Imam problema sa grejanjem u Jugi?u i proverio sam sve živo: o?istio radijator grejanja, zamenio slavinu, proverio creva, vodenu pumpu, hladnjak, koli?inu antifriza, ?ep na hladnjaku...
Simptomi su uvek isti: greje jedno vreme, a onda sve slabije, pa duva hladno... Re?eno mi je da je problem (ako motor ne produvava na dihtungu) u vazdušnom džepu u sistemu, odnosno manjku rashladne te?nosti. Dosuo te?nost, kontrolišem redovno nivo, proverio ?ep na hladnjaku i nije to (koliko mi se ?ini). Ne verujem ni da je dihtung glave u pitanju jer motor lepo radi, a creva hladnjaka su meka...
No, vazduh (džep) se odnekud ponovo stvara i javljaju se problemi sa grejanjem...
Kada stanem i dignem haubu, prime?ujem da je prelivna posuda hladnjaka uvek puna do vrha (kada krenem do pola je), ?ak antifriz izbija napolje ispod njenog ?epa i prska po akumulatoru. U hladnjaku antifriza ima pritom malo iznad "?elija", napipam prstom dole..
Sino? na Yugo Fan forumu dobijem primedbu da je možda pokvaren ispariva? i da gas ulazi u rashladni sistem i da on možda pravi pomenuti "vazdušni" džep (?ep)... Da li je to mogu?e?
Comment