Gas u rashladnom sistemu motora?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saša
    CBC Senator
    • 05.11.2006
    • 277
    • NS

    Gas u rashladnom sistemu motora?

    Pozdrav svima!

    Ne poznajem bog zna kako princip rada i konstrukciju ispariva?a (piše na njemu "Longas", sistem Lovato), pa pitam lai?ki: da li je mogu?e da gas iz ispariva?a ulazi u rashladni sistem motora (odnosno, analogno tome i sistem za grejanje auta)?

    Imam problema sa grejanjem u Jugi?u i proverio sam sve živo: o?istio radijator grejanja, zamenio slavinu, proverio creva, vodenu pumpu, hladnjak, koli?inu antifriza, ?ep na hladnjaku...

    Simptomi su uvek isti: greje jedno vreme, a onda sve slabije, pa duva hladno... Re?eno mi je da je problem (ako motor ne produvava na dihtungu) u vazdušnom džepu u sistemu, odnosno manjku rashladne te?nosti. Dosuo te?nost, kontrolišem redovno nivo, proverio ?ep na hladnjaku i nije to (koliko mi se ?ini). Ne verujem ni da je dihtung glave u pitanju jer motor lepo radi, a creva hladnjaka su meka...
    No, vazduh (džep) se odnekud ponovo stvara i javljaju se problemi sa grejanjem...
    Kada stanem i dignem haubu, prime?ujem da je prelivna posuda hladnjaka uvek puna do vrha (kada krenem do pola je), ?ak antifriz izbija napolje ispod njenog ?epa i prska po akumulatoru. U hladnjaku antifriza ima pritom malo iznad "?elija", napipam prstom dole..

    Sino? na Yugo Fan forumu dobijem primedbu da je možda pokvaren ispariva? i da gas ulazi u rashladni sistem i da on možda pravi pomenuti "vazdušni" džep (?ep)... Da li je to mogu?e?
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Za po?etak promeni ?ep na hladnjaku.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Saša
      CBC Senator
      • 05.11.2006
      • 277
      • NS

      #3
      Izgleda da je ?ep ipak pravio probleme... Stavio novi i za sada je sve O.K.

      Hvala majstore!

      Comment

      • Saša
        CBC Senator
        • 05.11.2006
        • 277
        • NS

        #4
        Da završim ovu temu konačno sa pravim odgovorom: nije u pitanju bio čep hladnjaka nego ipak prvi simptomi progorelog dihtunga glave. Izduvni gasovi su ulazili u rashladni sistem i završavali u najvišoj tački - isparivaču, praveći "vazdušni čep", zbog čega se on postepeno smrzavao a motor gasio. Vrlo brzo posle ovih pitanja i pokretanja teme dihtung je probio skroz i motor je pomešao ulje i antifriz. Srećom se odmah ugasio pa nije napravljen karambol. Odšlepan do majstora, skinuta i poravnata glava, stavljen kvalitetan dihtung, zamenjene usput gumice ventila, sipano novo ulje i antifriz i... služio me besprekorno još par godina (dok mi ga na kraju nisu ukrali).

        Comment

        Working...
        X