Ovaj post sam greskom postavio na drugom delu foruma, ali obzirom da se radi o problemu sa voznjom na plin morao sam da ga prebacim na ovaj deo.
Izvinjavam se zbog toga.
Elem da izlozim svoj problem.
Auto - Alfa 1.5 benzinac, dva karburatora, ugradjen plin, 1991. godiste.
Problem se javlja od paljenja tokom citave voznje.
Ako ga palim na plin, upali iz prve ali cim sklonim nogu sa gasa odmah se gasi. OK kazem hladan je pa se desava. Pustao sam ga i da se zagreje medjutim ista situacija. Zato pre nego sto ga upalim na plin povucem saugh i on se ne gasi nego drzi neki broj obrtaja, zavisno koliko povucem saugh.
E sad dolazi problem - cim probam da vratim sauh i zaustavim auto (na semaforu ili bilo gde) broj obrtaja mu naglo padne i on se odmah gasi. Cak i kad je auto na radnoj temperaturi, oko 90 C desava se ista stvar - ako mu sauh nije povucen on se odmah gasi! U stvari tezi da se ugasi i kad je sauh povucen malo, pa moram odmah da ga povucem.
Takodje kad je sauh povucen a stojim broj obrtaja mi se neki put poveca pa se zatim smanji i tako to, ali mi se bar ne gasi.
Mislio sam da sauh nema neke veze sa voznjom na plin, ali jednostavno ako mi sauh nije povucen nema sanse da vozim a da se on ne ugasi.
PS Cim tokom voznje probam da prebacim sa plina na benzin on se takodje gasi.
Izvinjavam se zbog toga.
Elem da izlozim svoj problem.
Auto - Alfa 1.5 benzinac, dva karburatora, ugradjen plin, 1991. godiste.
Problem se javlja od paljenja tokom citave voznje.
Ako ga palim na plin, upali iz prve ali cim sklonim nogu sa gasa odmah se gasi. OK kazem hladan je pa se desava. Pustao sam ga i da se zagreje medjutim ista situacija. Zato pre nego sto ga upalim na plin povucem saugh i on se ne gasi nego drzi neki broj obrtaja, zavisno koliko povucem saugh.
E sad dolazi problem - cim probam da vratim sauh i zaustavim auto (na semaforu ili bilo gde) broj obrtaja mu naglo padne i on se odmah gasi. Cak i kad je auto na radnoj temperaturi, oko 90 C desava se ista stvar - ako mu sauh nije povucen on se odmah gasi! U stvari tezi da se ugasi i kad je sauh povucen malo, pa moram odmah da ga povucem.
Takodje kad je sauh povucen a stojim broj obrtaja mi se neki put poveca pa se zatim smanji i tako to, ali mi se bar ne gasi.
Mislio sam da sauh nema neke veze sa voznjom na plin, ali jednostavno ako mi sauh nije povucen nema sanse da vozim a da se on ne ugasi.
PS Cim tokom voznje probam da prebacim sa plina na benzin on se takodje gasi.
Comment