Lov eco: sporadican problem sa ler gasom i gubitkom sna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dan
    CBC Početnik
    • 08.09.2006
    • 8
    • Beograd

    Lov eco: sporadican problem sa ler gasom i gubitkom sna

    Imam dosta neobičan problem sa plinskom instalacijom.

    Auto je Honda Accord iz 1988 i prošle godine, negde pred kraj leta, dogradio sam Lov Eco sistem u AC Rašić. Jedno vreme je sve radilo baš fino s obzirom da je pre toga bio klasičan venturi. Ubrzo potom je krenulo zezanje.

    Palim na benzin pošto je injection motor i kad se dovoljno zagreje, ide prelazak na plin. Ponekad je sve super, odradi prebacivanje i motor funkcioniše jako lepo. Ovo se obično dešava kad hoću da ga doteram na pregled.

    U preostale tri varijante desi se nešto od sledećeg:

    ler gas bude malo ispod normale ili naizgled normalan, ali dosta fluktuira uz osetne vibracije. U vožnji je auto kilav.

    ler gas bude na ivici da se auto ugasi uz pogoršanje simptoma koje sam malopre opisao

    ler gasa ne bude uopšte budući da se auto ugasio u toku prelaska na plin.

    Nisam otkrio nikakvu pravilnost. Bio sam dvaput do AC Rašić i majstor, ne IvanT, mi je rekao da može da bude lamda sonda ili neka od x drugih stvari. Ono što jesam uspeo da provalim gledajući diodice na računar koji dozira plin je da, kad ne radi kako treba, zakuca se ili crvena ili zelena dioda. Dakle smeša ne valja.

    Kad auto radi normalno, normalno šetaju i one. Na benzin ide dobro, mada ler i tu ume da oscilira, ali daleko, daleko manje i ne pada ispod 750 obrtaja, plus se auto uvek ponaša isto.

    Neko je napisao, valjda Dora, da lambda sonda ili radi ili ne radi. Ako nije do nje, šta bi moglo da je uzrok? Ne znam odakle da krenem...
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ta Honda ima 351 vakum crevo i malo manje membrana, bilo šta da zapne u tom sistemu ne?e se klapne od lera otvarati dobro i eto problema jer je sve na tom monstrumu od tehnike koncipirano da radi na benzin.
    Samo razmišljam....
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Ono što jesam uspeo da provalim gledaju?i diodice na ra?unar koji dozira plin je da, kad ne radi kako treba, zakuca se ili crvena ili zelena dioda. Dakle smeša ne valja.
      Meni se ovo ne svidja, a buduci da je LOVECO lambda kontrolni sistem, znaci da motor ne radi kako treba kada je smesa neodgovarajuca, sto je sasvim normalno. Losa sonda zna da "zabaguje" i da napon koji proizvodi bude konstantan.

      Kad auto radi normalno, normalno šetaju i one
      Jel menjana sonda, nakon takvog ponasanja motora?
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • dan
        CBC Početnik
        • 08.09.2006
        • 8
        • Beograd

        #4
        Jok, nisam menjao sondu. Štos je u tome što ponekad radi super, ali samo ponekad. Ostatak vremena zeza.

        Jako iritantan problem baš zato što je, kako bi Englezi rekli, intermittent.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Da je to moj auto, ja bih zamenio sondu, nastelovao sistem i vozio. Ali nije moj....
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Pa verovatno joj je doslo i vreme za zamenu.
            One koje najduze traju kaze se da se menjaju na 150k.
            Verovatno niko nije prvi da ima takav problem. Ja bi slusao majstora isto
            kad sam ne znam bolje. Inace lambda uvek stedi gorivo ma koje bilo pa se isplati brzo iako moze da bude dosta skupa pri kupovini.

            Comment

            • dan
              CBC Početnik
              • 08.09.2006
              • 8
              • Beograd

              #7
              Originally posted by IvanT
              Da je to moj auto, ja bih zamenio sondu, nastelovao sistem i vozio. Ali nije moj....
              Ok, probaću budući da sonde nisu toliko skupe kao što sam načuo. Hvala na pomoći.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                U Srbiji nisu skupe.

                Comment

                • Anjamen
                  CBC Član
                  • 30.11.2005
                  • 29
                  • Beograd

                  #9
                  Tako?e sam u junu 2006. u AC Raši? ugradio LovEco Pro.
                  Od pre jedno dva meseca i meni zna da oscilira ler gas ali samo na plinu te se auto u gradskoj vožnji za pre?enih 1700 km 4 puta ugasio pri kreni stani varijantama. Ina?e ne divljam u vožnji ali sada vozim još "ravnomernije". Svratio sam do ACR i kako je smeša po pokazateljima OK a jesenas ra?en mali servis sa promenom filtera vazduha i sve?ica predložili su mi da Pile pro?isti automat za ler gas.
                  Sticajem okolnosti zbog frke sa vremenom to još nisam uradio, bliži se i vreme za zamenu filtera plina pa ?u gledati da obilazak servisa spojim u jednom danu..
                  Nadam se da sam ti pomogao bar malo

                  Comment

                  • dan
                    CBC Početnik
                    • 08.09.2006
                    • 8
                    • Beograd

                    #10
                    Zamenio sam lambda sondu novom i otišao ACR. Objasnio sam šta se dešavalo i da sam stavio frišku sondu, pa je palo malo štelovanja i sve je izgledalo kao da je u redu, samo što nije.

                    Dvajes minuta kasnije, ponovo je padao ler, uz spor odziv na gas. Zaustavio sam se kad sam mogao i podigao haubu da vidim šta kažu magične lampice, kad ono svetli zelena (ili žuta, malo je čudna nijansa). Dodavanje gasa nije ništa menjalo.

                    Par sati kasnije sam se vraćao kući. Desatak minuta je išlo kako treba, a onda stara priča. Ugasio sam auto i ponovo upalio, radilo je okej neko vreme.

                    Ispada kao da se nešto desi u toku vožnje što poremeti ceo sistem. Baš sam se iznervirao.

                    Nije onoliko loše koliko je bilo, ali to definitivno nije kako treba da bude.

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Znas kako cemo....

                      Doteraj auto jednog dana kada budes imao vise vremena i ostavi ga na par sati, da se u voznji kada se takva situacija desi, tacno vidi sta je problem. Kada sve radi, kao npr. danas, onda problem ne moze da se nadje, jer ga trenutno nema.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • dan
                        CBC Početnik
                        • 08.09.2006
                        • 8
                        • Beograd

                        #12
                        Ok, eto mene sledeće nedelje. Živo me zanima šta bi moglo da bude...

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          pa Dora je daljinski pokrenuo smer dijagnostike.
                          kada si zadnji put menjao vakum creva, sva ?

                          za auto godista 88 resurs gumenih creva ispod haube je odavno istekao i verovatno su sva i skoro sva trula i busna-porozna.
                          to je tako na manje vise svakom autu posle 10tak godina vreline ispod haube.

                          ocito je da lambda sonda nesto efikasnije i brze regulise anomalije koje postoje na motoru (receno je da i na benzin motor na leru radi nepravilno) ali to nije dovoljno jer regulacija motora nije svemoguca kada su ogromna odstupanja od zadatih parametara.
                          kao npr, "curenje" vazduha na busnim crevima.

                          utvrdjeno je da smesa nije dobra ni na gas ni na benzin, ocito da je u pitanju neki zajednicki faktor.
                          to znaci ili vazduh ili varnica.

                          u tom odnosu verovatnoca je veca da je vazduh problematican.

                          opet se vracamo na vakum crevca....
                          dakle, sve ukazuje da to treba prvo pregledati, a iz prakse dzabe gledanje posto su ta creva od gume po pravilu trula za toliko godina.

                          crevo za vakum se moze kupiti u radnji na metar, pa iseckas na mere koliko ti treba, i zamenis svako crevo, do poslednjeg.

                          druga varijanta je da kupis tecnu gumu pa sa njom oblozis postojeca creva i sacekas da guma vulkanizuje kroz termo proces, samo to je skuplje i manje pouzdano pa ne preporucujem.
                          samo kao alternativa ako su originalna creva neke leve dimenzije koje se inace ne mogu kupiti u radnji normalno.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Steta....., toliki post a nijedno crevce nije porozno, busno ili trulo. Sva su ispravna.

                            Ajmo dalje....
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • bmw735i
                              CBC Senator
                              • 07.05.2006
                              • 258
                              • Mostar
                              • BMW 320i, 740i, 750i

                              #15
                              Meni to izgleda kao simptom otkazivanja Motronica usljed nedostatka dizni. Lani mi se požalio kolega da mu se auto gasi nakon ugradnje plina i pregledom ugradnje utvrdišmo da nema imitator dizni na Motronicu instaliran. Desi se da Motronic čeka jedno vrijeme na odaziv dizni a onda ih ugasi i ostane u nekom čudnom modu. Stavili smo imitator i nakon skidanja kleme sa akumulatora na 5 minuta sve se vratilo u normalu i tako radi do danas. Meni e slična stvar dešavala radi protokomjera zraka koji je oštećen usljed detonacija. Promjenio protokomjer i od tada sve uredu.
                              BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                              Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                              Comment

                              Working...
                              X