U cemu je razlika ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    U cemu je razlika ?

    Da li ima velike razlike u " ubacivanju " dovoda gasa direktno u grlo ( busenje sa strane grla ) ili dovodjenje preko mesaca ( sto bih ja rekao reshoa ) ?

    Da li ima razlike u potrosnji,performansama,kvalitetu smeshe.........?
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Retki su karburatori koji mogu da se izbuse, a da to bude odradjeno bas kako treba. Ako se busi, to treba uraditi bas na pravom mestu :sipuga , a to je u najuzem delu difuzora karburatora, da bi se postigao odgovarajuci Venturi efekat. Najcesce se busi Weber IPM (Zasrava), eventualno neki jednogrli Solex i Pireburg 1B. Ti karburatori prakticno imaju ostavljeno mesto za busenje. Kada se sve odradi kako treba rezultati su odlicni, a kvalitet smese je odgovarajuci.

    Sa druge strane jedini problem koji mesac moze da napravi kod jednogrlih karburatora je suvise mali precnik samog difuzora u mesacu. To je prakticno konstrukciona greska raznih proizvodjaca (uglavnom Bugara i domacih proizvodjaca koji neslusaju servisere ), pa se kao rezultat dobiju losije performanse na benzinu uz zadovoljavajuce prilikom voznje na gas.

    Dvogrli karbovi se ne buse, jer u 95% slucajeva to nije izvodljivo i ne moze da se odradi na pravom mestu. Mesaci za dvogrle karburatore su takve konstrukcije da uvek mogu da "propuste" dovoljnu kolicinu vazduha za za oba grla i nepredstavljaju smetnju za voznju na benzin.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Ima veze u svemu tome.
      Uvodnik se stavlja eventualno u slabije (manje po zapremini) motore mada za sve motore postoje krsteni mesaci.
      Jako je bitno na pravi nacin postaviti cevcicu sto je ponekad nezgodno zbog oblika samog karburatora sto sve ima za posledicu losiji rad.
      U principu su motori sa uvodnikom kilaviji. Neki kazu da motor i manje trosi sto samo po sebi ne mora da bude tacno ako se ima u vidu odnos smese. Smesa je ili dobra ili bogata ili siromasna. Nema tu "manje trosi".
      Teoretski gledano venturi u karburatoru je idealniji nego onaj na mesacu i jedini je u celom usisnom delu a ako se stavi mesac ima ih dva.
      Za karburatorske motore postoje i gasni karburatori gde se benzinski skroz zamenjuje takvim i to bi bilo "idealno" ali onda nema voznje na benzin sto je vec veliki problem. Zato se sistem i koristi za viljuskare uglavnom.
      Konkretna razlika je sto mesac moze da ugradi svako a uvodnik samo onaj ko to dobro zna i plus sto nije uvek bas tako zgodno pa po meni u takvim slucajevima treba odustati odmah i ugraditi obavezno mesac.
      Mada uvodnik ima svojih prednosti o kojima je pisano na ovom forumu dajem prednost DOBROM (i za taj motor proverenom) mesacu. Iskusni majstori takodje znaju sta se gde dobro pokazalo tako da nije dovoljno kupiti mesac na pijaci osim ako se ne dobije zeleno svetlo za to ond nekog ko sigurno zna iz iskustva da je taj model ok. Cilj je da mesac radi linearno u sto vecem opsegu obrtaja sto je nemoguce a neki su bolje optimalizovani za malo vece obrtaje neki za manje. Kako ce se sve to pokazati u praksi zavisi mnogo od toga ko, kako i gde najcesce vozi auto. To se delimicno moze i podesiti slavinom ali ne moze snaga venturi efekta. Preterujem ja malo jer su to mozda nebitne razlike ali uticu na karakter (brzinu) odziva motora sto je uglavnom najveca mana voznje na gas venturi sistemom.

      Comment

      • Pole
        CBC Senator XXL
        • 05.10.2006
        • 363
        • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

        #4
        Svaka cast momci

        Stanje je ovakvo :to mi je odradio majstor u kojeg imam puno poverenje i koji ( nadam se ) zna sta radi ( ubice me kad ovo procita )

        Auto kao auto ide,bar po meni,super ali me nervira potrosnja koja se krece od skoro 10 pa do skoro 15 litara.

        Zato me i interesuje da li bi se tolika razlika u potrosnji smanjila sa mesacem.

        Razumem da potrosnja zavisi od nacina i mesta voznje ali kod mene kao da nema pravila

        Napisao sam vec negde ali cu ponoviti,nekad mi u " normalnoj " voznji trosi 12 a skoro sam ga drao-ali drao do BGD i nazad i potrosnja je bila ispod 10

        Evo sad sa zadnjim sipanjem-44l presao 310 km sto je 14, nesto potrosnja da poludim. Od toga je 70% voznje van naselja,mada i da je po naselju mnogo je!

        Tako da me je taj mesac interesovao naj vise zbog potrosnje ali i zbog ostalog.

        Ko nije upoznat vozim osmicu sa Fijatovim 1.6....80ks......dvogrli weber........itd
        zasto krava nosi zvonce...?...?...?
        pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

        Comment

        • Pole
          CBC Senator XXL
          • 05.10.2006
          • 363
          • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

          #5
          Da nadovezem!

          Onda kad mi je trosio ispod 10 gas sam sipao na istoj pumpi gde sam sipao i tih 44l koje mi je progutao sa potrosnjom preko 14......pa ti vidi ko je ovde lud a ko nije normalan
          zasto krava nosi zvonce...?...?...?
          pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

          Comment

          • ABARTH
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2006
            • 364
            • Vršac,Banat,Vojvodin
            • SKALA 65

            #6
            Pa Jare i pare ,neidu zajedno mislim na tvoju voznju i potrosnju.


            Pole pa postoji i mixer za tvoj karb....mozes i sa njim da probas


            samo treba da se obratis na pravu adresu

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Sta ima da proba. Isprobano je to vec.
              Sa takvom istom voznjom trosice i vise sa mesacem jer ce mu se svideti kako ide.

              Comment

              • ABARTH
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2006
                • 364
                • Vršac,Banat,Vojvodin
                • SKALA 65

                #8
                Mislio sam da Pole licno isproba imam ga jer sam ga ja skinuo sa mog auta

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #9
                  Ne bih rekao da potrosnja toliko varira, bice da ti se boca neki put puni vise a nekad manje. Zapisuj svako sipanje pa kad potrosis jedno pet boca onda izvuci prosek. Ili puni bocu do kraja.

                  Comment

                  • Pole
                    CBC Senator XXL
                    • 05.10.2006
                    • 363
                    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                    #10
                    Problem nije u opste u nabacivanju mesaca nego u tome da li ce biti promena na bolje sa njim

                    ........prevashodno u potrosnji jer sam od prilike zadovoljan kako ide,samo me nervira ta velika oscilacija u potrosnji

                    Zoki nisam ni sumnjao da ga ti nemas samo me jos kopka da li bi i stao kod mene posto se kuciste filtera vec nalazi na par mikrona od haube
                    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                    Comment

                    • ABARTH
                      CBC Senator XXL
                      • 19.07.2006
                      • 364
                      • Vršac,Banat,Vojvodin
                      • SKALA 65

                      #11
                      Originally posted by Pole
                      Zoki nisam ni sumnjao da ga ti nemas samo me jos kopka da li bi i stao kod mene posto se kuciste filtera vec nalazi na par mikrona od haube
                      Pole to prepusti ,strucnjaku ,heheee on ide u kuciste,umesto onog lima cevtrtasog.
                      Pole jesi li zamenio multiventil? Bio je dogovor da ubacimo novi TOMASETO ! pa ti onda testiraj potrosnju a mixer dobijes na probu (jedan rezervoar gasa da istrosis) posteno? ,za staru musteriju , a ja nisam preko sveta od tebe

                      Comment

                      • Pole
                        CBC Senator XXL
                        • 05.10.2006
                        • 363
                        • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                        #12
                        Druze doci cu kad uhvatim vremena,pare nisu problem ( para nema )

                        Necu ti obecavati kad jer mi to bas ne ide od ruke nadam se uskoro
                        zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                        pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                        Comment

                        • Misko M
                          CBC Senator XXL
                          • 17.03.2007
                          • 652
                          • BG Vozdovac

                          #13
                          ...aj i ja nesto da pitam na bmw-u sa m50 motorom imam isparivac koji je smanjio precnik u**** na pola, jel zna neko hoce li to raditi bez mesaca samo sa uvodnicima ili da se ne igram sa time ?

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Nece raditi....
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • Misko M
                              CBC Senator XXL
                              • 17.03.2007
                              • 652
                              • BG Vozdovac

                              #15
                              ...jel zbog mnogo vazduha ili...?

                              Comment

                              Working...
                              X