U pitanju je audi A6 1999god 2.4 121kw,kada radi na plin temperatura je 70 a na benzin 90. Namontiran je Landirenzo omegas a voda je uzeta sa creva koja idu na grejanje,tj secena su obadva creva.Ima li neko neku ideju.
Temperatura i LPG
Collapse
X
-
-
Sta to sad ima veze na sta radi?
Vazno je da radi dovoljno dugo na leru i da je termostat i prekidac (senzor) za ventilator ok da se ne bi cekala citava vecnost da postigne radnu.
Kapiram ja da je bio "lapsus" i da je neka druga ideja u opticaju.
Comment
-
-
Ima veze pogonsko gorivo, jer taj auto nema "odgovarajuci" uredjaj, pa otuda verovatno sve potice.
Ako BAX hoce, moze da napise o cemu se radi, da ja ne prepricavam, a jos ako se umesao los termostat, eto problema.
Comment
-
-
Mislim da i ja imam isti ili vrlo sličan problem. Motor 4.0 na wrangleru, deluje po termometru da nikada ne prelezi 80 stepeni, uglavnom se temperatura vrti oko 60 stepeni. Čak mi se hvata "majonez" na meraču za ulje, otvaro sam motor, ravnao glavu, menjao brezone i ništa, a ispostavilo se da je gubitak vode poticao od bušnog hladnjka a ne da je mešao vodu i ulje
Broj obrtaja na kojima vozim je uglavnom 1000-2000, imam ulje polusinetiku 10w-40, spremam se da ubacim sinetiku 5w-40.
Comment
-
-
Originally posted by prolupatorMajonez nema veze s busnim hladnjakom...
Majonez se verovatno stvara zbog podhlađenog motora.
Comment
-
-
Mislim da nisi baš 100 % u pravu što se tiče formiranja "majoneza", vlaga u ulju ne mora da potiče iz rashladnog sistema ... ali zaboravimo na momenat to. Da se vratimo nižoj temeraturi motora kada radi na plin. Znam da deo toplote ide na zagrevanje isparivača ali da li je to baš toliko da motor retko dostiže radnu temeraturu. Pod kojim uslovima se to dešava i da li se dešava ? Šta treba menjati u instalaciji ?
Comment
-
-
Taj dzip je poznat po tome da mu se motor ustvari pregreva i da je to za njega normalno.
SVAKI motor mora da postigne radnu temperaturu za relativno kratko vreme. Naravno da je zagrejati ogromnu masu znatno teze nego neki manji motor i takodje se potpuno aluminijumski motori brze izjednace jer aluminijum mnogo bolje prenosi toplotu nego gus.
Pomirite se sa cinjenicom da merac temperature u kabini veoma cesto LAZE.
Budite sigurni za koju je radnu temperaturu termostat i da je u super ispravnom stanju.
Takodje se desava da termostat delimicno iscuri ako se SAMO jednom pregreje i mora da se menja. Nisu skupi pa koristite samo one od sigurnih proizvodjaca. Za pojedine automobile postoje ponekad dve ili vise vrsta termostata po pitanju radne temperature.
Razlika bude 2-3°C medju njima. Obicno je bolje koristiti one sa visom radnom temperaturom (reda 91-93°C) a oni za nizu su obicno 88-89°C.
Sto se tice sklonosti prema kuvanju tih par stepeni ne znace nista u smislu povecanog rizika ali znace puno u efikasnosti iskoriscenja goriva jer motor voli da je vruc i tek tad je u svom pravom elementu.
Treba obratiti posebnu paznju da je poklopac ekspanzione posude tj. ventili u njemu u super ispravnom stanju, da creva dobro dihtuju, da se ventilator ukljucuje i iskljucuje na vreme. Ne bi bilo lose izmeriti laserskim termometrom temperaturu na pojedinim mestima i tako steci sliku o onome sta se desava posebno ako ima problema a i ovako ko je radoznao. Nazalost spravica jos uvek nije bas preterano jevtina.
Mislim da bi skoro OBAVEZNO bilo potrebno proveriti gresku instrumenta u kabini. Jednom kad se zna gde treba da stoji kad je na radnoj sve drugo je manje bitno. Nije potrebno znati koliko je to bas stepeni precizno samo da nije suvise malo ili previse.
Sto se majoneza tice. Da nisu vozio po nekim barustinama? Gde ti je filter vazduha? Dovod do njega? Analiziraj malo. Da nije neki kondenzat jer gas stvara mnogo vlage pa dok je motor hladan a to je kod tebe malo duze nego obicno negde prodje vodena para. Ako je malo majoneza nije za uzbunu. Ulje se svejedno greje pa vlaga iz njega i isparava a tu na tom mestu gde se tebi stvara majonez je mozda bas ta tacka gde se ta vlaga kondenzuje kad se motor hladi i ohladi. Kad dihtung propusti to je ocigledno. Sile u motoru i oko njega su takve da tu ne postoji malo. Takodje se vidi "ogroman" manjak rashladne tecnosti. Potrosnja tecnosti ne bi trebala prakticno da postoji. Nesto sasvim minimalno i nestane ali to se desava za mnogo predjenih km da bi bilo ocigledno od normalnog nivoa. Zatvoreni sistem veoma malo dishe odnosu na spoljnu okolinu.
Sve ovo gore napisano nedvosmisleno dokazuje da je za ceste startove i kratke relacije daleko bolje vozilo sa malim motorom koje se zagreje za par minuta.
Nikad nisam imao auto sa velikim motorom pa neka o tome neko ko ima vise iskustva kaze vise sto se tice ove teme.
Sto se tice toga da isparivac pomaze motoru da se ohladi ne mozes da uradis nista pametno osim da vozis sasvim lagano dok je motor hladan jer time prodje i manje gasa kroz isparivac. Kod tebe je kriticnije jer si znatno veci potrosac nego sto su to drugi automobili. Ustvari DUPLO.
Nemoj da te cudi da ti treba da predjes 50+km da ti se ugreje motor kako treba. Koristi bar ulja u skladu sa konkretnim dogadjanjima jer je to jedino sta mozes da uradis dobro za svoj motor.
Comment
-
-
Prica je sledeca,sistem koji je sada na pomenutom AUDI je prethodno ugradjen na mercedesa ML 320.kada je namontiran na AUDI rejlovi nisu odgovarali jer su bele boje(za veliku snagu),uz moje malo experimentisanje(citaj izvadijo sam ih iz tela i otvor koji je na njim bijo 3.9mm smanjijo tj ubacijo biksnicu i sada su 2.4),zatim se javio problem auto posle par sati voznje pokaze gresku na motornom ECU ,landa sonda prejak signal(pri montazi zakacio sam samo levu sondu)posle sati mucenja zakacih i desnu i problem resen,ali temperatura kada se auto vozi na otvorenom putu na plin je 70 dok u gradu drzi punih 90,motorni ECU ne prijavljuje gresku,auto perfektno radi i na benzin i na plin.Male stvari cine ljude srecnim!!!
Comment
-
Comment